Pyydämme kansainvälistä yhteisöä tuomitsemaan Kiovan hallinnon toteuttamat rikolliset toimenpiteet :DD
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Zaharova sanoo. Zaharovan vaatimusta voi kutsua hyvin erikoiseksi, koska Venäjä itse käy kansainvälisen yhteisön tuomitsemaa hyökkäyssotaansa Ukrainassa. Muun muassa Euroopan unioni on todennut Ukrainan vastatoimien Venäjää kohtaan olevan oikeutettua puolustussotaa, myös Venäjän maaperällä.
:DDD Hahahaaa! Ei jumalauta. Aivan uskomatonta kaksinaismoralistista propagandaa. Kauheata ajatella niitä hönöjä, joihin tuo puree.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ukrainalaiset lähti sotimaan Venäjälle. Niiden piti pysyä omassa maassa. Tästä voi seurata paljon ikävyyksiä. Vladimir Putin on arvaamaton ihminen, häntä ei saisi raivostuttaa.
Niinpä. Joka kerran kun Putinilla ei maha toimi niin samana päivänä joku venäläinen julkkishenkilö tippuu tornitalon ikkunasta.
Siinähän pyytelevät. Ei auta mihinkään.
Olin yllättynyt, että Gerasimov oli antamassa raporttia. Olen luullut, että hän on kadonnut jonnekin jo kauan sitten..
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ukrainalaiset lähti sotimaan Venäjälle. Niiden piti pysyä omassa maassa. Tästä voi seurata paljon ikävyyksiä. Vladimir Putin on arvaamaton ihminen, häntä ei saisi raivostuttaa.
Varmaan samasta syystä miksi venäläiset lähti sotimaan ukrainaan. Vuoroin vieraissa.
Pertti on takonut Jussia kolme vuotta naamaan tauotta. Nyt Jussi läpsäisi Perttiä poskelle.
Pertti parkuu hädissään. Jussia pitää rangaista !
Venäläiset on aivan sekaisin. En tiedä mitä tolle kansalle pitäisi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt, että Gerasimov oli antamassa raporttia. Olen luullut, että hän on kadonnut jonnekin jo kauan sitten..
Kaikki on hyvin ja tilanne hallinnassa -raporttia?
Putinin "Kahden viikon Ukrainan valloitus" tulee päättymään siihen miten Moskova on samassa tilanteessa kuin nyt on Mariupoli.
Ja ne vitu...n tavalliset venäläiset vaan seuraavat apaattisena aivopestyinä apinoina tilannetta.
Eihän nyt mitenkään 144miljoonaa ihmistä VOI pärjätä yhdelle Diktaattorille.