Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydämme kansainvälistä yhteisöä tuomitsemaan Kiovan hallinnon toteuttamat rikolliset toimenpiteet :DD

Vierailija
09.08.2024 |

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Zaharova sanoo. Zaharovan vaatimusta voi kutsua hyvin erikoiseksi, koska Venäjä itse käy kansainvälisen yhteisön tuomitsemaa hyökkäyssotaansa Ukrainassa. Muun muassa Euroopan unioni on todennut Ukrainan vastatoimien Venäjää kohtaan olevan oikeutettua puolustussotaa, myös Venäjän maaperällä.

:DDD Hahahaaa! Ei jumalauta. Aivan uskomatonta kaksinaismoralistista propagandaa. Kauheata ajatella niitä hönöjä, joihin tuo puree.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ukrainalaiset lähti sotimaan Venäjälle. Niiden piti pysyä omassa maassa. Tästä voi seurata paljon ikävyyksiä. Vladimir Putin on arvaamaton ihminen, häntä ei saisi raivostuttaa.

Vierailija
42/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ukrainalaiset lähti sotimaan Venäjälle. Niiden piti pysyä omassa maassa. Tästä voi seurata paljon ikävyyksiä. Vladimir Putin on arvaamaton ihminen, häntä ei saisi raivostuttaa.

Niinpä. Joka kerran kun Putinilla ei maha toimi niin samana päivänä joku venäläinen julkkishenkilö tippuu tornitalon ikkunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän pyytelevät. Ei auta mihinkään.

Vierailija
44/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voisi palauttaa krimin 

Vierailija
45/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt, että Gerasimov oli antamassa raporttia. Olen luullut, että hän on kadonnut jonnekin jo kauan sitten..

Vierailija
46/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä miksi venäläiset lähti sotimaan ukrainaan. Vuoroin vieraissa.

Vierailija
47/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti on takonut Jussia kolme vuotta naamaan tauotta. Nyt Jussi läpsäisi Perttiä poskelle.

Pertti parkuu hädissään. Jussia pitää rangaista !

Vierailija
48/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset on aivan sekaisin. En tiedä mitä tolle kansalle pitäisi tehdä

Vierailija
49/50 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yllättynyt, että Gerasimov oli antamassa raporttia. Olen luullut, että hän on kadonnut jonnekin jo kauan sitten..

Kaikki on hyvin ja tilanne hallinnassa -raporttia?

Vierailija
50/50 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin  "Kahden viikon Ukrainan valloitus"  tulee päättymään  siihen miten Moskova on samassa tilanteessa  kuin  nyt on  Mariupoli. 

Ja ne vitu...n tavalliset venäläiset  vaan  seuraavat apaattisena aivopestyinä apinoina tilannetta.

Eihän nyt mitenkään  144miljoonaa  ihmistä  VOI  pärjätä yhdelle Diktaattorille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan