Miten levität kasvoveden ihollesi?
Pumpulilla tms vai kaadatko kämmenelle ja taputtelet iholle? Vai laitatko suihkepulloon ja sillä suihkuttelet? (Ei tarvitse kertoa ettet käytä kasvovettä)
Kommentit (38)
Suihkutan suoraan kasvoille ja jos ei ole suihkepulloa, niin silloin kämmenten kautta kasvoille. Hirveä määrä kasvovettä menee hukkaan, jos sitä johonkin pumpuliin imeyttää.
Riippuu tilanteesta. Jos on rauhallinen hetki laitan pumpuliin ja käyn huolellisesti kasvot läpi. Jos on kiire, niin äkkiä kämmeniin ja nopea taputtelu kasvoille.
En käytä kasvovesiä, iho ei kaipaa mitään ylimääräisiä tököttejä. Vesipesu ja sipaisu apteekin perusrasvaa riittää ihotautilääkärienkin mukaan. Itselläni hyvä ja rypytön iho ilman puljaamista vaikka ikääkin on jo 65-vuotta.
Suihkepullosta. Iho on herkkä eikä tykkää hankauksesta ja muutenkin tämä on hygieenisin ja säästäväisin tapa.
Ei missään nimessä millään vanulapulla. Siinä ne sun vanulaput imee varmaan 70% siitä sun kasvovedestä ja loput ehkä päätyy kasvoille.
Itse levitän ihan sormilla.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kasvovesiä, iho ei kaipaa mitään ylimääräisiä tököttejä. Vesipesu ja sipaisu apteekin perusrasvaa riittää ihotautilääkärienkin mukaan. Itselläni hyvä ja rypytön iho ilman puljaamista vaikka ikääkin on jo 65-vuotta.
Hyvä. Tätähän tässä kysyttiinkin.
En käytä kovin usein, koska kasvovesipullo on perimmäisenä meikkikaappini ylähyllyllä, etten oikein edes aina muista sen olemassaoloa. Mutta kun käytän, kaadan kasvovettä vanulapulle ja sudin siitä naamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mälliä tietenkin
Mutta miten levität mällin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mälliä tietenkin
Mutta miten levität mällin?
Suihkeena suoraan kasvoille.
Olen luullut että sitä voi käyttää samalla puhdistukseen ja ihon virkistämiseen. Pyyhkimällä ja levittämällä. Ai sitä pitäisi vaan töpötellä.
En ole koskaan ostanut pulloakaan kasvovettä. Jos on meikkiä, käytän meikinpoistoainetta. Aina pesen kasvot hanavedellä. Bisnestä on tuollaiset misellivedet. N72
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totuus. Ei kannata laittaa rahojaan turhaan humpuukiin.
Vierailija kirjoitti:
Aamuin illoin puhdistan kasvot vanulapulla, joka on kostutettu kasvo- tai misellivedellä. Mulla on myös suihkepullollossa kasvovettä, sitä käytän päivisin, jos haluan raikkautta kasvoille.
Mulla on ollut jääkaapissa koko kesän Avenen lähdevesi suihkepullo, ihanan tuntuista helteillä suihkutella sitä välillä kasvoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanavesi on yleisin kasvovesi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totuus. Ei kannata laittaa rahojaan turhaan humpuukiin.
Tässä ei nyt kysytty totuuksista yhtään mitään.
Pruuttaan sen sellaisen tekokikkelin kautta suoraan kasvoille. Se valuaa helmeilevänä pitkin naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuin illoin puhdistan kasvot vanulapulla, joka on kostutettu kasvo- tai misellivedellä. Mulla on myös suihkepullollossa kasvovettä, sitä käytän päivisin, jos haluan raikkautta kasvoille.
Mulla on ollut jääkaapissa koko kesän Avenen lähdevesi suihkepullo, ihanan tuntuista helteillä suihkutella sitä välillä kasvoille
Mitään ihonhoidollista hyötyä tuosta ei ainakaan ole, vaan saattaa olla jopa haittaa. Kallista emäksistä vettä.