Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten levität kasvoveden ihollesi?

Vierailija
09.08.2024 |

Pumpulilla tms vai kaadatko kämmenelle ja taputtelet iholle? Vai laitatko suihkepulloon ja sillä suihkuttelet? (Ei tarvitse kertoa ettet käytä kasvovettä)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kasvovesi on suihkutettavaa: suihkutan naamaan, ja taputtelen ihoon käsin.

Tuo riippuu paljon toki siitä, minkä tyyppistä kasvovettä käyttää että miten on hyvä levittää. Jos käyttää puhdistavaa kasvovettä, joko misellivettä joka on itsessään myös puhdistusaine, tai putsauksen viimeistelevää, silloin on hyvä jollain pumpulilla tai vanulapulla tehdä. Mutta itse käytän puhtaasti kosteuttavaa kasvovettä, jolloin ei tarvitse "kuurata" sillä vaan riittää että taputellaan puhtaaseen ihoon.

Vierailija
22/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mälliä tietenkin

Mutta miten levität mällin? 

Suihkeena suoraan kasvoille.

No niin, kiitos. Mikset voinut vaan tuota ilmoittaa kun sitä nimenomaan kysyttiin, että miten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kasvovesiä, iho ei kaipaa mitään ylimääräisiä tököttejä. Vesipesu ja sipaisu apteekin perusrasvaa riittää ihotautilääkärienkin mukaan. Itselläni hyvä ja rypytön iho ilman puljaamista vaikka ikääkin on jo 65-vuotta.

Jahas. Vastasitko mielestäsi kysyttyyn kysymykseen? 🙂

Vierailija
24/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut että sitä voi käyttää samalla puhdistukseen ja ihon virkistämiseen. Pyyhkimällä ja levittämällä. Ai sitä pitäisi vaan töpötellä.

Nykypäivän kasvovedet on suurimmaksi osaksi kosteutustuotteita, misellivedet on eri asia ja niitä käytetään puhdistukseen. 

Vierailija
25/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut pulloakaan kasvovettä. Jos on meikkiä, käytän meikinpoistoainetta. Aina pesen kasvot hanavedellä. Bisnestä on tuollaiset misellivedet. N72

Vastasitko mielestäsi aloituksessa kysyttyyn kysymykseen? 🙂

Vierailija
26/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuin illoin puhdistan kasvot vanulapulla, joka on kostutettu kasvo- tai misellivedellä. Mulla on myös suihkepullollossa kasvovettä, sitä käytän päivisin, jos haluan raikkautta kasvoille.

Mulla on ollut jääkaapissa koko kesän Avenen lähdevesi suihkepullo, ihanan tuntuista helteillä suihkutella sitä välillä kasvoille

Mitään ihonhoidollista hyötyä tuosta ei ainakaan ole, vaan saattaa olla jopa haittaa. Kallista emäksistä vettä.

Sanoin että on hyvän tuntuista ja virkistävää joten on aika isokin hyöty. Ei ole ollut mitään haittaa. 

Vierailija
27/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutan suoraan kasvoille ja levitän puhtailla sormilla. Aknetuote kyseessä ja jätän ihon sillä kosteaksi ja annan imeytyä ajan kanssa ihoon. Jonkun ajan päästä saman tuotteen aknerasva perään.

Vierailija
28/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuin illoin puhdistan kasvot vanulapulla, joka on kostutettu kasvo- tai misellivedellä. Mulla on myös suihkepullollossa kasvovettä, sitä käytän päivisin, jos haluan raikkautta kasvoille.

Mulla on ollut jääkaapissa koko kesän Avenen lähdevesi suihkepullo, ihanan tuntuista helteillä suihkutella sitä välillä kasvoille

Mitään ihonhoidollista hyötyä tuosta ei ainakaan ole, vaan saattaa olla jopa haittaa. Kallista emäksistä vettä.

Sanoin että on hyvän tuntuista ja virkistävää joten on aika isokin hyöty. Ei ole ollut mitään haittaa. 

Häiritsee vaan turhaan ihon suojamuuria ja kuivattaa.

Vierailija
29/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee vaan turhaan ihon suojamuuria ja kuivattaa.

Ei ole ollut mitään haittaa. Miksi sua häiritsee jos tuollaista haluan käyttää. 

Vierailija
30/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan kämmenelle ja taputtelen kasvoille. Jos puhdistan joskus misellivedellä, niin se vanulapulla.

Minä olin just aiemmin tuollainen " vain vesi ja perusvoide riittää", mutta nykyään teen aamulla kasvojen ihonhoitona 1.vesihuuhtelu 2. kasvovesi 3.hyaloronihapposeerumi 3.kosteusvoide + silmänympärysvoide 4. meikkivoide/sävyttäväpäivävoide 5.muun meikin.

Iho on ihan superpehmeä ja kosteutettu koko päivän tuon jälkeen!

t. 57v nainen

Vierailija
31/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kasvovesiä, iho ei kaipaa mitään ylimääräisiä tököttejä. Vesipesu ja sipaisu apteekin perusrasvaa riittää ihotautilääkärienkin mukaan. Itselläni hyvä ja rypytön iho ilman puljaamista vaikka ikääkin on jo 65-vuotta.

Kiva kun sulla ei ole iho-ongelmia.

Vierailija
32/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä millään vanulapulla. Siinä ne sun vanulaput imee varmaan 70% siitä sun kasvovedestä ja loput ehkä päätyy kasvoille.

Itse levitän ihan sormilla. 

Sitä voi levittää myös puhtaalla pienellä paperinpalalla, se reuna. Tai vanulapun osalla. Ei lutrata. Osa palstalla luulee että ihmiset työntävät koko ajan kasvovesiä (ja puhdistusaineita), vaikka jotkut laittavat vain välillä. Jollain kasvot pitää silti välillä pestä tai puhdistaa jos ulkoa tulee tai muuten hikoilee.

Vierailija
33/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä millään vanulapulla. Siinä ne sun vanulaput imee varmaan 70% siitä sun kasvovedestä ja loput ehkä päätyy kasvoille.

Itse levitän ihan sormilla. 

Sitä voi levittää myös puhtaalla pienellä paperinpalalla, se reuna. Tai vanulapun osalla. Ei lutrata. Osa palstalla luulee että ihmiset työntävät koko ajan kasvovesiä (ja puhdistusaineita), vaikka jotkut laittavat vain välillä. Jollain kasvot pitää silti välillä pestä tai puhdistaa jos ulkoa tulee tai muuten hikoilee.

Ei yhtään mitään järkeä käyttää mitään paperilappuja tai vanuja, koska yhä ne imee sen 70% siitä kasvovedestä, eli 70% sun koko kasvovesipullosta menee ihan hukkaan.

Puristat kolme sormea yhteen sellaiseksi pieneksi kupiksi kuin ja kaadat siihen sitä kasvovettä ja sitten levität naamalle. Ei mene yhtään kasvovettä hukkaan ja se kasvovesi säilyy puoli vuotta jos joka päivä laittaa. 

Vierailija
34/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä käytän kasvovettä vanulapussa nimenomaan meikin jäänteiden poistamiseen. Vanulappu tulee vielä ihan likaiseksi meikin jäämistä, kun sillä painaa kunnolla silmät, silmänaluset ja koko kasvot.

Jos te vain taputtelette sitä kasvovettä naamaan, sehän ei poista meikinjäänteitä ihosta eikä silmistä.

Vierailija
35/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä käytän kasvovettä vanulapussa nimenomaan meikin jäänteiden poistamiseen. Vanulappu tulee vielä ihan likaiseksi meikin jäämistä, kun sillä painaa kunnolla silmät, silmänaluset ja koko kasvot.

Jos te vain taputtelette sitä kasvovettä naamaan, sehän ei poista meikinjäänteitä ihosta eikä silmistä.

Silloin sulla on huono puhdistustuote, jos pesun jälkeen vielä on meikkiä naamassa. Ei kuuluisi olla. Millä peset kasvot?

Vierailija
36/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ruusufinni, atopia ja seborrea. Olen tässä matkan varrella huomannut, että lääkärit toki osaavat määrätä (usein) oikeat lääkkeet, mutta ihonhoitotuotteista eivät kyllä ymmärrä mitään. Monesti vähemmän on parempi, mutta aika salapoliisi saa olla, jotta löytää parhaimmat omalle iholle sopivat tuotteet. Lääkärien suosikkeja on Aqualan L, Humektan, Ceralan ja Miniderm. Ihotautien keskustelupalstoilla näkee, miten sama lääkäri suosittelee kaikille aina samat perusvoiteet, vaikka ongelma ja ihotyyppi olisi täysin eri. Itselleni esim. ei sovi näistä lääkärien suosikeista mikään.

Vierailija
37/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän itse kyllä kasvovettä ennen kasvorasvan laittamista naamaan, eli puhtaalle vedelle.

En todellakaan käytä kasvovettä meikin putsaamiseen. Sehän on ihan rahan haaskausta? Kun se meikki lähtee ihan vaan kasvonpuhdistussaippualla ja vedellä. 

Vierailija
38/38 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän itse kyllä kasvovettä ennen kasvorasvan laittamista naamaan, eli puhtaalle vedelle.

En todellakaan käytä kasvovettä meikin putsaamiseen. Sehän on ihan rahan haaskausta? Kun se meikki lähtee ihan vaan kasvonpuhdistussaippualla ja vedellä. 

puhtaalle iholle tarkoitin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi