Miksi naisten mielestä on turn-off jos en ole missään sosiaalisessa mediassa?
En käytä mitään facebookkeja, instaa tai whatsappia, tämä tuntuu olevan naisille ongelma varsinkin deittisovelluksissa.
Miksi näin?
M27
Kommentit (65)
Ei somea = Ei kavereita tai elämää. Niin se nykypäivänä tahtoo mennä.
Tapahtumissakin käydään ensisijaisesti siksi, että saataisiin materiaalia someen.
Haluaa stalkata sinua, ja ahdistuu kun elämäsi onkin yksityistä ja hän joutuisi ihan aidosti tutustumaan sinuun ihmisenä.
Itse olen fb:ssä joka päivä, mutten todellakaan oleta että muut olisivat. En myöskään ryöpytä yksityisasioitani sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ainut mikä on outo(a) on jos ei käytä whatsappia
minä käytän ainoastaan signalia
En halua virtuaalisia kavereita. Ja kukaan ei enää halua "fyysisiä kavereita", koska kellään ei ole enää aikaa. Olen siis tuomittu tuhoon.
-M48
Nämä 40-65+ papparaiset, jotka selaa tik tokkia, niin vasta pellejä ovatkin. Kuinka aikuiset miehet voi mennä lapsen tasolle. Työpaikallakin joka tilanteessa pitää päästä tik tokkiin.... Koskee myös instan ja fecen selaajia.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet eivät roiku facessa tai postaa sinne tai instaan kuvia itsestään tai seuraa jotain tissien/prseen heiluttajia. Ikävä kyllä näitä tosimiehiä on nykyään harvassa. Ole ylpeä itsestäsi Ap.
N52v
Niitä on joka paikassa, mutta ne kiertävät sinut kaukaa.
minä taas koen totaaliseksi turn offiksi miehet, jotka pyytävät vastaamaan tiktokissa tai jodelissa tai muissa lasten käyttämissä paikoissa. Alan epäillä heti miestä ja kuvittelen, että hän on joku lapsistalkkeri ja yrittää käyttää minua sitten vain jonain suojakilpenä siltä varalta jos jää kiinni
Itsellä oli sama homma mutta moni ei lisännyt whatsappiinkaan. Olisi pitänyt kikkejä, snäppejä yms. ladata kun eivät viitsineet tuntemattomalle numeroaan antaa, ja ymmärrän senkin mutta vaikeaksi meni.
Usko pois, et halua tapailla naista joka somettaa jos olet päässyt tutustumaan naisiin ketkä eivät someta.
5% vapaista naisista käyttää ylipäätään somea.
En tiedä. Kuulostat loistavalta mieheltä <3
Ennemmin itse ohittaisin somettajat.
Ei, mutta on kiva tarkistaa millainen tyyppi on ja onko yhteisiä tuttuja.
itse käytän vain linkedinniä ja vauvaa. Onko tämä paha?
Näinhän se menee nykypäivänä, surullista!
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta on kiva tarkistaa millainen tyyppi on ja onko yhteisiä tuttuja.
eikö olisi paljon kivempi kysyä tyypitä itseltään noita asioita seläntakana touhuamisen sijaan?
Itse olen aina kysynyt mieheltä itseltään noita asioita...
Sometilit on mutta pidän ne puhtaasti ammatillisina. M57
En pyöri missään muualla, mutta jos vain näkisit, miten naisten pikkarit kostuvat ja kasvot kirkastuvat, kun kerron olevani konkari vauva.fi:llä!
Vierailija kirjoitti:
En pyöri missään muualla, mutta jos vain näkisit, miten naisten pikkarit kostuvat ja kasvot kirkastuvat, kun kerron olevani konkari vauva.fi:llä!
Siihen kun vielä lisää, että ollut pari kertaa bannissa täältä niin repivät paidan päältä jo kadulla.
Ainut mikä on outo(a) on jos ei käytä whatsappia