Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten mielestä on turn-off jos en ole missään sosiaalisessa mediassa?

Vierailija
09.08.2024 |

En käytä mitään facebookkeja, instaa tai whatsappia, tämä tuntuu olevan naisille ongelma varsinkin deittisovelluksissa.

Miksi näin?

M27

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pyöri missään muualla, mutta jos vain näkisit, miten naisten pikkarit kostuvat ja kasvot kirkastuvat, kun kerron olevani konkari vauva.fi:llä! 

Siihen kun vielä lisää, että ollut pari kertaa bannissa täältä niin repivät paidan päältä jo kadulla.

Pyhien trollisotien veteraanina saan loputtomasti pillua.

Vierailija
62/65 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan nykypäivää valitettavasti on, että joku some pitää olla. Opiskelijana varsinkin on erittäin suositeltavaa jo kaverien saannin takia. Itse en ole myöskään mikä sometyyppi, mutta sovellukset on asennettuna viestittelyn/olemassaolon takia. Someissa on myös helppo estää toinen, mikäli ei osoittaunutu mukavaksi. En itsekkään antaisi puhelinnumeroa tuosta nuin vaan kenellekkään. Somekäyttäytymisen perusteella tietää toisesta aika paljon, niin sitäkin varten olisi hyvä olla, jolla voi tarkistaa tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihan nykypäivää valitettavasti on, että joku some pitää olla. Opiskelijana varsinkin on erittäin suositeltavaa jo kaverien saannin takia. Itse en ole myöskään mikä sometyyppi, mutta sovellukset on asennettuna viestittelyn/olemassaolon takia. Someissa on myös helppo estää toinen, mikäli ei osoittaunutu mukavaksi. En itsekkään antaisi puhelinnumeroa tuosta nuin vaan kenellekkään. Somekäyttäytymisen perusteella tietää toisesta aika paljon, niin sitäkin varten olisi hyvä olla, jolla voi tarkistaa tarvittaessa.

somessa ei ole mitään aitoa: kukaan ei ole somessa _täysin_ oma itsensä ja _täysin_ rehellinen. Ne rehelliset puolet näytetään toisille yksityisviesteinä, etkä sinä niitä voi mistään tarkistaa. Ainoastaan silloin, jos toinen on ns. hömelö eli kuuluu noihin yylautoihin ja muihin vastaaviin nolojen ihmisten liikkeisiin ja on niistä ylpeä ja avoimesti esittää kuulumisensa niihin somekanavillaan, niin ainoastaan silloin voit tietää somekanavia kyttäämällä, että tuo tyyppi on turn off.

minulla  on sellainen työ etten voi somessa oikeastaan esittää mitään mielipiteitä mistään.  Ei sillä, mielipiteeni eivät riko lakeja ja olen vielä tavanomaista suvaitsevampi ihminen, mutta silti ei voi. Seuraan somessa joitakin harrastusanavia ja mielenkiinnonkohteitani, ja nekin sitten sellaisia, jotka eivät loukkaa ketään. En ota osaa keskusteluihin, koska tiedän, tiedostan ja olen huomannut, että ihmiset eivät osaa nykyisin edes lukea, vaan rivien välejä lisätään ja kuvitellaan viesteihin kaikenlaisia sävyjä ja mielipiteitä joita ei ole sanottu, mutta jotka ilmiselvästi siellä ovat ja sellaista. En siis vaan jaksa keskustella, koska tiedän, että joku tiivistetty kommentti sitten tullaan tulkitsemaan väärin, tai jos sieltä puuttuu hymiöt - herra paratkoon - niin kommentti oli silloin tietenkin negaa.

Onneksi sentään olen nainen ja hetero, niin ei ole pelkoa siitä, että joku mies alkaa ennen minun treffeillekutsumistani stalkkaamaan minua somesta saadakseen selville millainen olen. Miehet onneksi osaavat selvittää asian IRL:issäkin. Naiset ei, kuvittelevat tosiaan, että somesta voisi selvittää ihmisen oikeat mielipiteet ja sen millainen hän on....

Vierailija
64/65 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta on kiva tarkistaa millainen tyyppi on ja onko yhteisiä tuttuja. 

eikö olisi paljon kivempi kysyä tyypitä itseltään noita asioita seläntakana touhuamisen sijaan?

Itse olen aina kysynyt mieheltä itseltään noita asioita...

Joitain asioita voi kysyä suoraan, mutten usko että ihminen voi itse kertoa millainen tyyppi on. Sen joko näkee elämässä tai sitten kuulee toisaalta. Enkä tiedä, kuinka moni lähtisi luettelemaan kaikkia tuttujaan jotta näkisi onko niissä yhteisiä. 

Vierailija
65/65 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta on kiva tarkistaa millainen tyyppi on ja onko yhteisiä tuttuja. 

eikö olisi paljon kivempi kysyä tyypitä itseltään noita asioita seläntakana touhuamisen sijaan?

Itse olen aina kysynyt mieheltä itseltään noita asioita...

Joitain asioita voi kysyä suoraan, mutten usko että ihminen voi itse kertoa millainen tyyppi on. Sen joko näkee elämässä tai sitten kuulee toisaalta. Enkä tiedä, kuinka moni lähtisi luettelemaan kaikkia tuttujaan jotta näkisi onko niissä yhteisiä. 

Kuinka niin ei voisi kertoa? Se ei vaadi mitään muuta kuin rehellisyyttä itseään kohtaan ja rohkeutta kertoa myös inhorealistisesti omista puolistaan. Ja tuota puolta ei tosiaan kukaan somessa tuo esille. Someen tuodaan esille kulissit.

Tutut voi katsoa yhdessä somessa. Tai mikä shokeeraavinta: tavata niitä tuttuja IRL:inä, eli ihan vain viettämällä aikaa toisen kanssa, tulee tutustuneeksi myös tuon toisen lähipiiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi