Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva on valtavan aktiivinen kohdussa. Mistä se kertoo? Itse jumppaan paljon ja käy lenkillä!

Vierailija
09.08.2024 |

Kyseessä esikoinen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta tulee urheilija.

Vierailija
2/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vilkas lapsi, tai sitten ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi jo äidin lenkkikaveriksi.

Vierailija
4/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi jo äidin lenkkikaveriksi.

Mikäs siinä äidin kanssa lenkkeillessä. Nuorena aloitettu harrastus.

Vierailija
5/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla jumppaat. Juoksetko vai kävely. Mitä netissä sanotaan, onko tutkimuksia syistä. Ehkä joku asiantuntija osaa sanoa jotain.

Vierailija
6/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin tarkoitti, että tuli semmoinen juoksentelija ja seinille kiipeilijä.

Vierailija
7/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ottanut rokot. Ilmeisesti et käytä kofeiinia tms.

Vierailija
8/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö liikaa sokeria? Voi olla myös vilkas luonne.

Vierailija
9/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei kerro yhtään mistään. Meinaatko, että on tuleva olympiamitalisti? 

Vierailija
10/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd

Vierailija
11/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kerro juuri mitään. Voi olla aktiivinen lapsi tai sitten ei. Äidin  raskauden aikaisella aktiivisuudella ei ole merkitystä siihen miten aktiivinen lapsesta tulee.

Vierailija
12/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on kertonut että kun se odotti mua, liikkeitä tuli koko ajan hirveällä tahdilla. Kun odotti siskoa, liikkeitä ei juuri tuntunut ja hän jopa huolestui että onko vauva elossa. Olin lapsena hyvin vilkas, valjoissa kulkeva, fyysisesti aktiivinen ja sisko taas leppoisa ja rauhallinen. Nykyäänkin aikuisena rakastan urheilua ym, sisko taas ei oikein 🙂

Vierailija
13/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on kertonut että kun se odotti mua, liikkeitä tuli koko ajan hirveällä tahdilla. Kun odotti siskoa, liikkeitä ei juuri tuntunut ja hän jopa huolestui että onko vauva elossa. Olin lapsena hyvin vilkas, valjoissa kulkeva, fyysisesti aktiivinen ja sisko taas leppoisa ja rauhallinen. Nykyäänkin aikuisena rakastan urheilua ym, sisko taas ei oikein 🙂

Kiitos tästä! t.ap

Vierailija
14/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita mitään. Hyvä tietenkin, että liikkuu niin tunnet että kaikki on sen osalta ok.

Vierailija
15/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tuleva Simone Biles? Hitto sä ap olet rasittava. Onneksi olen jo vanhempi, en millään kestäisi kaltaistasi ihmistä. Vauvanne paskoo varmaan kultahippuja - siis sinun mielestäsi. 

Vierailija
16/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös. Lapsi autistinen. Onko teillä suvussa muita autisteja/aspergereitä?

Vierailija
17/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmiset lapsellisia, jos ovat kateellisia fyysisestä aktiivisuudesta. Tiedoksi vain, että nykymaailmassa arvostetaan akateemisuutta fyysisyyden yli.

Ja sairaaksi on turha haukkua, autistisuus ei liity fyysisyyteen, ei ole sama asia.

Vierailija
18/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vauva sinun levottomuutesi tuntee ja tartutat häneen. 

Vierailija
19/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö totesi sivulauseessa, että toivottavasti ei kieputa napanuoraa kaulansa ympärille, kun noin vilkkaasti liikkuu. Silloin ei ymmärtänyt pelätä, pelko tuli vasta synnytyksessä eikä se valitettavasti ollut aiheeton.

Vierailija
20/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei kerro yhtään mitään ainakaan lapsen urheilullisista taidoista

Meidän esikoinen liikkui tosi vähän odotusaikana ja hän on nykyään sm-tason urheilija

Keskimmäinen oli tosi vilkas liikkumaan odotusaikana ja on nykyään todellinen sohvaperuna

Ja kuopus oli odotusaikana jotain näiden väliltä ja harrastaa liikuntaa, mutta ei mitenkään hirveän aktiivisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme