Mille allalle vaihtaisi nelikymppisenä?
Työtä on riittänyt, mutta koulutus on opetusalalla ja alkaa riittää. Kesät työttömänä, haluan tehdä töitä.
Kommentit (14)
Lääkäriksi tai sitten suhteita jos on ihan mihin työhön vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ala/asia, jota opetat, muuten työllistäisi?
Nykyisen hallituksen toimien takia, vielä huonommin kuin ennen. Itse ollut onnekas ja päässyt tällä alalla n.3000e/kk palkoille, mutta alan tulevaisuus ei näytä hyvältä.
Mieluusti keksisin jotain muuta, ennenkuin joutuu tyhjän päälle.
Mitä opetat? Voitko laajentaa ammattitaitoasi?
Muuten sote- ala on oikeastaan ainoa kohtalaisen varma työllistäjä, jossa ikäkään ei haittaa.
Aloittaja on varmasti nainen, kun kaikki olennaiset tiedot puuttuvat tai niitä pitää nyhtää kyselemällä.
Poistoon koko turha paska.
Kirjastonhoitajaksi. Itse en jaksa jatkuvaa melua ja huutamista. Eikös kirjastossa ole aika hiljaista. Näkee kuitenkin paljon ihmisiä.
Persereiäksi ruotsinlaivalle tai vastaanottokeskukseen
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitajaksi. Itse en jaksa jatkuvaa melua ja huutamista. Eikös kirjastossa ole aika hiljaista. Näkee kuitenkin paljon ihmisiä.
Niiden työllisyystilanne on aina ollut umpisurkea.
Tekniikan alalle. Tekoälyhommissa varmasti kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on varmasti nainen, kun kaikki olennaiset tiedot puuttuvat tai niitä pitää nyhtää kyselemällä.
Poistoon koko turha paska.
Ihan mies. Tiedot puuttuvat, koska niillä ei juuri ole merkitystä, tätä alaa ei voi juuri soveltaa mihinkään ja vauvapalsta tiedetään. Länkytys alkaa heti, kuten esimerkkisi osoitti.
Sanotaan näin että osaan tulla toiimeen ihmisten kanssa, käytän tietokonetta sujuvasti, osaan rempata. Kaksi jälkimmäistä ei sivua millään tavalla omaa alaani.
Työvoimapula alalle. Ne on salaisuus mutta ota selvää.
Miten se ala/asia, jota opetat, muuten työllistäisi?