Vauva on valtavan aktiivinen kohdussa. Mistä se kertoo? Itse jumppaan paljon ja käy lenkillä!
Kommentit (28)
Asperger, ADHD tai muuten vaan kirjolla.
Ainakin istukkasi toimii hyvin :)
Ei meinaa mitään. Mulla lapsi oli rauhallinen kohdussa ja synnytetään aina ollut todella vilkas ja aktiivinen.
Saattaa olla merkki siitä, että sinun ruokavaliossa on liikaa sokeria ja/tai kofeiinia
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta tulee urheilija.
Ei voi tulla
Mulla on kaksoset. Vauva a, joka oli jumissa poikittain oli luonnollisesti todella rauhallinen - on ollut rauhallinen lapsi muutenkin, vauva b jumppasi malttamattomana masussa ja varmasti rasitti aktiivisuudellaan myös a-vauvaa. Hän on ollut enemmän sellainen töhöttäjä.
Kumpikin on nyt aikuisia ja tämä rauhallinen a on insinööri ja vilkas b on menestyvä yrittäjä. Joten ap, ei se "käytös" siellä kohdussa kerro yhtään mitään.
Mulla oli kohdussa rauhallinen lapsi, ja ensimmäisenä vuotena kaikki liikkumiseen liittyvä kehitys oli tosi hidasta. Jouduttiin käymään monta kertaa fyssarillakin. Kaksi vuotiaana kaveri sitten löysi liikkumisen ilon ja nyt on niin energinen menijä, että muilla on täysi työ pysyä perässä.