Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva on valtavan aktiivinen kohdussa. Mistä se kertoo? Itse jumppaan paljon ja käy lenkillä!

Vierailija
09.08.2024 |

Kyseessä esikoinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kohdussa rauhallinen lapsi, ja ensimmäisenä vuotena kaikki liikkumiseen liittyvä kehitys oli tosi hidasta. Jouduttiin käymään monta kertaa fyssarillakin. Kaksi vuotiaana kaveri sitten löysi liikkumisen ilon ja nyt on niin energinen menijä, että muilla on täysi työ pysyä perässä.

Vierailija
22/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger, ADHD tai muuten vaan kirjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin istukkasi toimii hyvin :)

Vierailija
24/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaa mitään. Mulla lapsi oli rauhallinen kohdussa ja synnytetään aina ollut todella vilkas ja aktiivinen. 

Vierailija
25/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla merkki siitä, että sinun ruokavaliossa on liikaa sokeria ja/tai kofeiinia

Vierailija
26/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesta tulee urheilija.

Ei voi tulla 

Vierailija
27/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd-lapsi

Vierailija
28/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksoset. Vauva a, joka oli jumissa poikittain oli luonnollisesti todella rauhallinen - on ollut rauhallinen lapsi muutenkin, vauva b jumppasi malttamattomana masussa ja varmasti rasitti aktiivisuudellaan myös a-vauvaa. Hän on ollut enemmän sellainen töhöttäjä.

Kumpikin on nyt aikuisia ja tämä rauhallinen a on insinööri ja vilkas b on menestyvä yrittäjä. Joten ap, ei se "käytös" siellä kohdussa kerro yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi