Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ miehet

Vierailija
09.08.2024 |

Kohta viisikymppisenä eronneena naisena en kelpaa saman ikäisille miehille. Minun lapset on jo isoja. Olen koulutettu ja omaan terveelliset elämäntavat. Hiukan olen pullukka siitäkö se tosiaan on kiinni?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole enää mitään annettavaa.

-Lapseton 40 vuotias mies.

Vierailija
2/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele eläkeläisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttiko mies sinut?

Vierailija
4/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele eläkeläisiä. 

Itse olen eläkeiässä vasta kahdenkymmenen vuoden päästä, joten ei kiitos!

Vierailija
5/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet miehen kouluttama niin kelpo emäntä sinusta vielä saadaan.

Vierailija
6/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Jos et kelpaa, niin sitten et kelpaa. Ehkä ongelma on naamasi, tai ehkä se on kroppasi, tai ehkä molemmat. 

Hyväksy tilanne tai laihduta, siinä taitaa olla vaihtoehtosi. 

Vierailija
7/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samanikäinen yh-isä, mutta minun lapseni on vielä alakoulun loppupuolella. Se on tuntunut olevan hieman ongelmallista ikäisilleni naisille, joten pääasiassa olen ruvennut katsomaan hieman nuorempia treffikumppaneita.

Vierailija
8/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itse samanikäinen yh-isä, mutta minun lapseni on vielä alakoulun loppupuolella. Se on tuntunut olevan hieman ongelmallista ikäisilleni naisille, joten pääasiassa olen ruvennut katsomaan hieman nuorempia treffikumppaneita.

Ei minulle olisi välttämättä  ongelma, jos yhteistä aikaa kera lapsien tai ilman löytyisi

Vierailija
9/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olemmeko kohdanneet. Itse haen +-3 vuoden ikäerolla naisia max 50km etäisyydeltä deittisovelluksissa. Tämän jälkeen tulee muita kriteereitä esim tupakoimattomuus, lemmikittömyys tai ettei halua lisää lapsia. Tässä iässä tosin alkaa tuo lapsiasia olla jo itsestäänselvyys, että minun ikäluokassa kukaan enää halua lisää lapsia. Noiden jälkeen päästää siihen onko meillä jotain yhteistä tai vetoaako ulkonäöt puolin ja toisin. 

Koska olen suht passiivinen deittailija, niin suurin ongelma linee kohtaamisessa. Olen arkisin päivät töissä, missä en hae seuraa. Tapaan ja juttelen paljonkin ihmisten kanssa, mutta he ovat työkavereita eivät deittikumppaneita. Treeneissä tapaan myös ihmisiä, mutta oman ikäiset sinkkunaiset ovat vähissä tai osasta en tiedä ovatko sinkkuja vai parisuhteessa. Treeneissä en myöskään osaa olla haku päällä. Ylipäänsä tietty passiivisuus seuranhaussa on kantava elementti sinkkuuteeni, koska voin jutella jonkun kanssa mutten tee mitään klassista lähestymistä. Ei-suomalsieen tapaan voin jutella jonkun kanssa julkisellakin paikalla, mutta se tilanne loppuu pian ja molemmat jatkavat mitä olivatkaan tekemässä. En ole koskaan ollut mikään naisteniskijä eli en ole arvioimassa toisen kiinnostavuutta.

Vierailija
10/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Itse samanikäinen yh-isä, mutta minun lapseni on vielä alakoulun loppupuolella. Se on tuntunut olevan hieman ongelmallista ikäisilleni naisille, joten pääasiassa olen ruvennut katsomaan hieman nuorempia treffikumppaneita.

Ei minulle olisi välttämättä  ongelma, jos yhteistä aikaa kera lapsien tai ilman löytyisi

Juu en minä tarkoittanut yleistää että kaikille jo täysi-ikäiset lapset omaaville naisille olisi ongelma jos treffikumppanilla on esiteini-ikäinen, kiva kuulla että muunlaisiakin löytyy. Ehkä minulla on sitten käynyt hieman huono tuuri. Tai sitten olet harvinaisuus :)

Vierailija
11/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en minä tarkoittanut yleistää että kaikille jo täysi-ikäiset lapset omaaville naisille olisi ongelma jos treffikumppanilla on esiteini-ikäinen, kiva kuulla että muunlaisiakin löytyy. Ehkä minulla on sitten käynyt hieman huono tuuri. Tai sitten olet harvinaisuus :)

Varmaan huono tuuri mulla käynyt, sillä moni yh-iskäkään ei hae pysyvää tai vakituista seuraa :(

Vierailija
12/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, no minut halusi nelikymppinen mies. olen viiskymppinen mamma itse. tosin olimme kollegoita ja hitaasti kaveruuden kautta juttu syveni. hän on komea ja lapseton, minulla aikuiset lapset ja liikakiloja. jotkut rakastuvat oikeasti luonteeseen!

Vierailija
13/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet vittumainen feministi, lihava tai muuten rupsahtanut, ja sulla on vielä lapsia ja joku paskapää exä hengaamassa lähistöllä, niin mieluummin olen yksin kuin kanssasi.

M43, joka deittailee harvakseltaan, mutta silloin kun deittailee, niin ne on noin kolmevitosia

Vierailija
14/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää, ettet muka kelpaa? Oletko poikatrolli vai oikeasti nainen? Kelpaat kyllä, kunhan hiukan etsit. Äläkä alenna vaatimustasoasi, ota mielellään nuorempi mies, koska ikäisesi ovat kovin usein aika kuluneita.

Vierailija
15/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää, ettet muka kelpaa? Oletko poikatrolli vai oikeasti nainen? Kelpaat kyllä, kunhan hiukan etsit. Äläkä alenna vaatimustasoasi, ota mielellään nuorempi mies, koska ikäisesi ovat kovin usein aika kuluneita.

No aika monet treffit on tullut käytyä. Ne eivät johda yleensä mihinkään ( toisiin treffeihin). Joten yrittänyt olen.

Vierailija
16/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuorempia en uskalla edes yrittää, koska tunnen itseni tosi vanhaksi.

Vierailija
17/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuorempia en uskalla edes yrittää, koska tunnen itseni tosi vanhaksi.

Kyllä sä irtoseksiin kelpaat pari-kolmekymppisille miehille :D

Vierailija
18/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostavuus laskee siinä 30v paikkeilla. sitte saa nainen olla rauhassa ellei ite toheloi mitään

Vierailija
19/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, AP. Miksi edes väität ettet kelpaa? 

Vierailija
20/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. Yli nelikymppisenä avioeron ottaa lähes aina nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi