40+ miehet
Kohta viisikymppisenä eronneena naisena en kelpaa saman ikäisille miehille. Minun lapset on jo isoja. Olen koulutettu ja omaan terveelliset elämäntavat. Hiukan olen pullukka siitäkö se tosiaan on kiinni?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. Yli nelikymppisenä avioeron ottaa lähes aina nainen.
Itselleen valehtelukin voi olla ihan hyvä selviytymiskeino, jos sillä saa pidettyä itsensä tippumasta jyrkkään masennukseen ymmärrettyään totuuden omista mahiksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsele eläkeläisiä.
Mulla ei ainakaan niin kova miehenpuute ole että mitään yli 60v katselisin, vaikka yli 50 on itselläkin mittarissa. On ne silmät mullakin.
Mutta sehän se on, kun ei tahdo kelvata. Tai sänkyä lämmittämään väliaikaisesti.
Nuorempana tuli erehdyttyä, kun silloinkin tyrkyllä oli yleensä viiskymppisiä kun itse olin 35. Ja näille en ollut tarpeeksi nuori, tuli nähtyä. Ja laihakin olin, toisin kuin ne nuoremmat joista eräskin kaveriaan kadehti avoimesti kuulteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit tietää, ettet muka kelpaa? Oletko poikatrolli vai oikeasti nainen? Kelpaat kyllä, kunhan hiukan etsit. Äläkä alenna vaatimustasoasi, ota mielellään nuorempi mies, koska ikäisesi ovat kovin usein aika kuluneita.
No aika monet treffit on tullut käytyä. Ne eivät johda yleensä mihinkään ( toisiin treffeihin). Joten yrittänyt olen.
Katso vanhempia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole enää mitään annettavaa.
-Lapseton 40 vuotias mies.
tämä! eikä kukaan ole väittänyt vastaan kunhan alapeukuttaa kiukkuisina.
Miksi nainen aina kuvittelee että miehen pitää olla omanikäinen? 40+ ikäisenä 10-15v ikäero on normaalia
Kelpaaminen on suhteellinen juttu. Itse olen saanut treffit deittisivujen ja -sovellusten kautta. Yleisin tulos ensitreffeille on, että kumpaakaan ei kiinnosta toisen näkeminen uudestaan. Paha tuossa on valitella "mutku en kelpaa" eipä syystä tai toisesta se toinenkaan kelvannut minulle.