Mitä käyttöä keksisi metalliselle maustekurkkupurkille?
https://www.herkkumaa.fi/wp-content/uploads/2020/09/Maustekurkku-3kg-55… Tuallane
Tyhjeni, pesin ja nyt mietin mitä laitan siihen.
Kommentit (55)
Grillituhkalle? Naamiaisiin robotin pääksi? Terassille matala pöytä tarjottimen kanssa?
Itse laitan tuollaisen aina yöksi anukseen.
Kierrätykseen. Nimenomaan materiaali on tärkeä, ei se purkki esineenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää siihen tupakannatsat.
Ei polteta
Noin nätin tuhkiksen takia kannattaa aloittaa.
sitä voi köyttää kukkaruukkuna kun tekee reiän pohjaan ja laittaa koriin ettei näy se purkki. Tai sitten sen voi vaikka päällystää rikotuilla kaakelin paloilla ja saumata saumausaineella, siis sisäkäyttöön tuo kaakelijuttu, mulla on monta niitä
Spreijaa se ruostemaalilla ja sitten koristeruukuksi rumalle altakastelu-pauliinalle.
Poraa siihen reikiä ja sitten kynttilä sisälle palamaan. DIY lyhty.
Lahjoita sairaalan psyk. osastolle tuhkakupiksi, niillä täyttyy tuonkokoinen astia joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää siihen tupakannatsat.
Ei polteta
Nyt on hyvä syy aloittaa.
merkinnät voi hioa pois siitä päältä, porata reikiä, hioa pinnan kiiltäväksi ja saat siitä joko kauniin lyhdyn tai kukkaruukun suojan.
Keräät sen täyteen pienempiä metallipurkkeja ja kiikut sitten metallinkeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Siihen voi hakata kuvioita ja laittaa kynttilän.
Sen voi päällystää.
Olen itse tehnyt joskus niin. Naulalla tein reikiä ja kynttilä sinne. Päällystää voi, niin tulee nätimpi lyhty
Jotakin jätettä täyteen ja heittää sitten tien poskeen..!
Ala keräämään niitä. Anna tuon olla ensimmäinen niistä kaikista tuhansista. Rakenna niistä vaikka pyramidi takapihalle.
Nuorempana tein rummut. Noita näkee firmojen lastauslaitureilla tuhkakuppeina.