MItä sanot puhelinmyyjälle?
Kommentit (46)
Kiitos ei, hyvää päivänjatkoa ja luuri kiinni.
Sanon ettei kyseinen firma/ henkilö löydy tästä numerosta , soonmmoorroo . Tai alan kaupata oman firman tuotteita ja inttämään miksi ihmeessä et osta tätä .
Alan juttelemaan harrastuksista tai muista ajankohtaisista. Ei niistä kyllä pitempiaikaiseen jutusteluun ole. Vetoavat kiireeseen ym tekosyihin ja lopettaa puhelun. Muutama ollut että reilu puolituntinen on höpötelty.
Ei soittele puhelinmyyjät koska puhelimessani on suoramarkkinointikielto, se oikea, maksuton, voimassa 3v kerrallaan. En jaa numeroani kyselyihin, mainoksiin, enkä kilpailuihin. Ei ole salainen numero ja silti saan olla rauhassa puhelinmyyjiltä. Miten lähes kaikille muille noita tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilen, kun kerrankin luvan kanssa saa.
Kai ymmärrät, että annat sen luvan itse itsellesi? Eli kyse ei ole siitä, että puhelinmyyjille saisi vittuilla, vaan siitä ettet sinä koe tarpeelliseksi kohdistaa peruskäytöstapoja heihin.
Kyllä saa. Ainakin niille jotka höpsähtäneille vanhuksille myyvät lehtiä ja muuta tarpeetonta.
"En ole kiinnostunut, kiitos hei" ja katkaisen puhelun. Olen kohtelias koska ei minulla ole mitään tarvetta "ilkeillä" ihmiselle joka vain tekee työtään.