Mistä munakello meditoimiseen?
Haluaisin meditoimisajastimen, joka päästäisi pienen kilahduksen kun määräaika tulee täyteen. Hommasin digitaalisen munakellon, mutta se pitää kauhean pärinän ja vaatii sammuttamista, kun aika loppuu. Meditaatiokellon pitäisi kertoa vain minimiaika eikä vaatia toimenpiteitä sen jälkeen. Ihan vedettävät munakellot taas tikittävät ja hajoavat melkein heti. Puhelimen timerit eivät käy koska puhelin on kaikkea muuta kuin rauhoittava.
Mistä siis meditoimiseen sopiva ajastin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä laittaa puhelimesta herätyksen. Niin mä tein, kun meditoin.
Mäkin laitan puhelimesta herätyksen, sen voi valita onko se herätys pitkä vai vaan pieni yksittäinen piippaus. Usein saatan myös kuunnella ohjattua meditaatiota jossa saa rauhassa "heräillä" meditatiivisesta tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme: älä kysy keskustelupalstoilta mitään, koska ihmiset eivät osaa vastata kysymykseen. Mitä yksinkertaisempi kysymys, sitä vaikeampi vastata.
Sain seitsemän vastausta jossa ehdotetaan appia ja kolme jossa väitetetään että puhelin ei ole ongelma, vaikka suoraan sanoin että minulle on. Yhdessä väitettiin etten edes tarvitse kelloa. Yksi sanoi että mikä tahansa munakello käy, vaikka suoraan sanoin ettei käy.
Kiitos netti taas, ei sinua voi muuttaa.
Tuossapa on sinulle paljon lisää aihetta meditointiin: oma äkäisyytesi ja ilkeytesi, väärä käsityksesi siitä että asioita ei voi muuttaa, väärä näkemyksesi siitä että ihmiset eivät osaa mitään ja sinä olet heitä viisaampi jne.
Munakello on helppo askarrella. Tarvitset vain kellon ja jotain joustavaa materiaalia mistä teet vyön munakellolle. Sitten voi kysyä keneltä tahansa haluaako hän nähdä sun uuden kellon? Varoitus näyttäminen voi aiheuttaa hysteerisen nauru kohtauksen. Alkoholilla oli osuutta asiaan kun boolimaljan äärellä kysyin haluaako kukaan nähdä mun uuden kellon?
Taas tällainen kaikki on paskaa ja mikään ei käy aloitus
Miksi puhelin on sinulle ongelma? Mikäli meditointi jää sinulta tekemättä, koska et voi koskea puhelimeen jäämättä siihen koukkuun, niin miten saat puhelimen äänettömälle meditoinnin ajaksi vai eikö tulevat viestit/puhelut ole ongelma?