Onko jollakin hyväntuulinen mies?
Kiinnostaa, että onko hyväntuulisia miehiä olemassa? Oma mies on aikamoinen jörö, ei hassuttele eikä silmissä ole pilkettä. Välillä voi tulla naurahdus, mutta en muista, että olisi koskaan erityisesti iloinnut mistään. Välillä harmittaa tuo ainainen möllöttäminen ja vakavamielisyys, vaikka muuten hyvä mies onkin.
Kommentit (37)
On. Hauskuus ja hyväntuulisuus on yksi tärkeimpiä kriteereitä puolisossa minulle. Vaikuttaa merkittävästi elämänlaatuun ja yleiseen ilmapiiriin.
Minulla on myös kavereina paljon hauskoja tyyppejä, tykkään itsekin heittää läppää. Huumori on elämän suola 😊
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy eroon oli tuo miehen jatkuva ärtyisyys, negatiivisuus ja suoranainen pahansuopaisuus kaikkea ja kaikkia kohtaan. Hirveää herätä aamulla ja aloittaa päivä sillä, että toinen vttuilee ja valittaa jo kahvipöydässä.
Olemme edelleen lasten takia tekemisissä ja ihan asiallisissa väleissä, mutta aina kun näemme ajattelen, että iha-naa, ettei enää tarvitse varoa askeleitaan ja kuunnella, kuinka jokaisesta asiasta löytyy jotakin huonoa ja valittamisen aihetta.
Jos joskus vielä löydän parisuhteen, niin miehen tärkein ominaisuus on kyllä jonkinlainen valoisa elämänasenne, iloisuus ja positiivisuus. Sosiaalisuuden lisäksi.
Kuin kun ex!!! Ihan hirveää kun oma perhe oli koko ajan ihan pas&@€ kaikessa. Kavereille sitten esitettiin mahtavaa tyyppiä. Sama homma jatkuu uudessa liitossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla, jotka pitävät seksistä on hyväntuulinen mies. Itse olette miehenne masentaneet ja nyt ihmetellään.
Yleensä miehet on niitä joita seksi ei kiinnosta, joten en tiedä mistä maailmasta tämäkin kommentti tulee.
Kukaan täysijärkinen ei usko tuota. Olet saattanut sellaisen miehen löytää tai onnistua kasvattamaan, mutta on varmasti tavallisempaa, että mies olisi pyörätuolissa kuin ettei olisi kiinnostunut seksistä. Naisilla tilanne on täysin eri eikä aseksuaalinen nainen herätä mitään ihmetystä. Tavallinenkin kiinnostus seksiin naisten osalta on täysin eri tasolla kuin miesten vastaava. Naisilla tuntuu olevan sellaista, että tulee joskus mieleen ja kerran viikossa tai parin viikon välein voisi olla ihan kiva.
Enimmäkseen möllöttää meilläkin. Kansanluonne, näinhän meitä on vuosikymmenet kasvatettu:
Itku pitkästä ilosta.
Kel onni on, se onnen kätkeköön.
Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.
Pessimisti ei pety.
On tosiaankin oikein hyväntuulinen ja hymyileväinen. Jos nyt joitakin huonoja puolia haluaa etsiä, sitä iskävitsiä pukkaa aika lailla. Onneksi on fiksu, niin ne vitsitkin ovat välillä ihan oivaltavia.
Mieheni on hyvätuulinen vaikka ei kovin puhelias. Mieheni heittää kyllä läppää ja selittelee juttuja ja kehuu persettäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla, jotka pitävät seksistä on hyväntuulinen mies. Itse olette miehenne masentaneet ja nyt ihmetellään.
Yleensä miehet on niitä joita seksi ei kiinnosta, joten en tiedä mistä maailmasta tämäkin kommentti tulee.
Näin meilläkin. Mies harvemmin haluaa seksiä, minä haluaisin vaikka joka päivä.
Oma mieheni on positiivinen ja hauska. Sellainen, joka haluaa hyvää kaikille ihmiselle. En oikein ymmärrä miten ihminen, joka haluaisi hyväntuulisen miehen kelpuuttaa kumppanikseen jörön miehen. Ettehän te silloin ole yhteensopivia, jos sinä arvostat aivan erilaista luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidät aseella uhaten pakotettu vihille vai miten olet päätynyt yhteen jörön kanssa?
Ihmiset muuttuu.
t. tuo eka vastaaja
En oikein usko tätä. Pidän todennäköisempänä, että se jörö voi alkuaikoina näytellä mukavampaa ja se oikea luonne alkaa pikkuhiljaa tulla esille.
Mieheni on hyväntuulinen ja hymyileväinen. Tervehtii hymyllä ihan kaikkia, eli hymy ei ole varattu vain lähipiirille. On myös puhelias ja sosiaalisesti lahjakas.
Mieheni on myös introvertti ja välillä huvittaa kuinka ihmettelee miten akut ihan lopussa pienen kauppareissun jälkeen. No, ei vamaan olisi mikäli ei olisi kotiin palattuaan seissyt aidan vieressä juttelemassa liki tuntia naapurin eläkeparin kanssa.
Kun valitsette kumppania, kiinnittäkää huomiota siihen, miten hän reagoi tilanteissa, joissa ei saa omaa tahtoaan läpi. Tämä voi paljastaa paljon hänen todellisesta luonteestaan. Tärkeää on nähdä, osaako hän suhtautua asioihin positiivisesti ja rakentavasti, vaikka asiat eivät menisikään hänen toiveidensa mukaan. Tällainen kyky osoittaa, miten hyvin hän hallitsee tunteensa ja selviytyy haasteista, mikä voi olla ratkaisevaa pitkäaikaisen ja onnellisen suhteen kannalta.
Minun mies on aina hyvällä päällä. Vaikka kävis vastoinkäymisiä niin selvittelee niitä muina miehinä, ei koskaan raivostu itselleen tai muille eikä myöskään murjota mistään. Syöpähoitojen aikaan kun tuli tieto että hengissä selvitäkseen on hyväksyttävä loppuelämän avanne niin otti kännit ja itki - siis yhtenä iltana. Hänellä kyllä on sitä pilkettä silmäkulmassa ja on mukava kaikille.
Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja itse olen vähän masennukseen taipuvainen ja eri maata kuin hän. Hän pitää minutkin elämäniloisena.
Joskus nuorena seurustelin sellaisen kanssa, joka oli AINA aamulla herätessään kiukkuinen. Paiskoi tavaroita ja ärhenteli. Aika kamala tyyppi.
Juu, suomenruotsalainen vekkuli on mieheni.
Hyvä mies ei ole jörö möllöttäjä. Se, että joutuu olemaan koko ajan energiavampyyrin ympärillä, vie kyllä omankin elämänilon.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on aina hyvällä päällä. Vaikka kävis vastoinkäymisiä niin selvittelee niitä muina miehinä, ei koskaan raivostu itselleen tai muille eikä myöskään murjota mistään. Syöpähoitojen aikaan kun tuli tieto että hengissä selvitäkseen on hyväksyttävä loppuelämän avanne niin otti kännit ja itki - siis yhtenä iltana. Hänellä kyllä on sitä pilkettä silmäkulmassa ja on mukava kaikille.
Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja itse olen vähän masennukseen taipuvainen ja eri maata kuin hän. Hän pitää minutkin elämäniloisena.
Joskus nuorena seurustelin sellaisen kanssa, joka oli AINA aamulla herätessään kiukkuinen. Paiskoi tavaroita ja ärhenteli. Aika kamala tyyppi.
Minä epäilen että nää aamuäreydet ovat verensokerijuttuja. Meneekö ohi aamupalan jälkeen?
Tietenkin on, en mitään jurottajaa olisi edes huolinut. Toki hänelläkin on huonoja päiviä, mutta vähemmän kuin hyväntuulisia/neutraaleja.