Yhdyntäorgasmin saavat naiset, kysymys
Haluatteko saada orgasmin naimalla ja vain naimalla, mahdollisesti vain kerran? Ehkä kaikki eivät ole monesti laukeavia.
Eli jos mies sormettaa tai nuolee aluksi, käyttää ehkä seksilelua niin vaaditteko keskeyttämään ettei tulisi orgasmia vaan saisitte ekan miehen kullista? Onko ketään niin yhdyntäkeskeistä, että ei halua laueta sormilla/suulla vaikka olisi mahdollista?
Mikä nainnissa on se hetki/tapa joka teillä aiheuttaa että orgasmi alkaa irrota ja se tunne vyöryy ylitse?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset menee vähän hassusti joten en lainaa vaan tarkennan omalla viestillä eli mulle syntyi mielikuva että olet naisen päällä ja siinä kyhnytät penis syvällä jotta klitoris saa stimulointia? Ja siinä mun mies joutuisi kannattelemaan itseään käsivarsiensa päällä mikä kävisi ehkä raskaaksi. Hän painaa yli sata kiloa, on roteva ja pitkä eli pitkään päällä oleminen on mulle tukalaa, keuhkot painuu kasaan.
Minä oon nainen :) Siis tuo joka kirjoitti että tykkää ratsastaa jne. Se peniksen kyhnyttelijä oli joku muu. (Juuri semmoinen syvällä kyhnyttäminen toimii kyllä mullekin, että ei sillä.)
Makaako mies päälläsi vai kannatteleeko itseään tuossa asennossa?
Missä asennossa..? En nyt ymmärrä mitä oikein ajat takaa. Enkä tiedä muista, mutta silloin kun itse ratsastan niin olen päällä, eikä miehen tarvitse kannatella itseään yhtään mitenkään :D Kyhnytellä puolestaan voi kai missä asennossa vaan.
Meillä tuo syvällä kirnuaminen tai kihnuttaminen meni aina niin, että ollessani päällä kannattelin käsilläni ja vaimo lukitsi minut kietomalla jalat jalkojeni ympäri. Orgasmin lähetessä ja tullessa hänen selkänsä nousi korkealle kaarelle, joten hän kannatteli minua. Itse toki pienikokoinen urheilullinen mies. Vaimolla taas kropassa ja selässä voimaa kuin pienessä kylässä, vaikkei ole koskaan urheillut. Päällä ollessa vaimo makasi päälläni tukien käsillään ja lukiten jalkani yhteen jaloillaan. Siinä sitten kirnusi ja vatkasi orgasminsa pitäen kullini viimeistä milliä myöten sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo syvällä kirnuaminen tai kihnuttaminen meni aina niin, että ollessani päällä kannattelin käsilläni ja vaimo lukitsi minut kietomalla jalat jalkojeni ympäri. Orgasmin lähetessä ja tullessa hänen selkänsä nousi korkealle kaarelle, joten hän kannatteli minua. Itse toki pienikokoinen urheilullinen mies. Vaimolla taas kropassa ja selässä voimaa kuin pienessä kylässä, vaikkei ole koskaan urheillut. Päällä ollessa vaimo makasi päälläni tukien käsillään ja lukiten jalkani yhteen jaloillaan. Siinä sitten kirnusi ja vatkasi orgasminsa pitäen kullini viimeistä milliä myöten sisällään.
Kiitos, tätä vastausta hain. Asento mies päällä kuulostaa kivalta ja vähän kaipaan sitä, mutta käy äkkiä tukalaksi fyysisesti. Ratsastusasento taas on meillä normi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset menee vähän hassusti joten en lainaa vaan tarkennan omalla viestillä eli mulle syntyi mielikuva että olet naisen päällä ja siinä kyhnytät penis syvällä jotta klitoris saa stimulointia? Ja siinä mun mies joutuisi kannattelemaan itseään käsivarsiensa päällä mikä kävisi ehkä raskaaksi. Hän painaa yli sata kiloa, on roteva ja pitkä eli pitkään päällä oleminen on mulle tukalaa, keuhkot painuu kasaan.
Minä oon nainen :) Siis tuo joka kirjoitti että tykkää ratsastaa jne. Se peniksen kyhnyttelijä oli joku muu. (Juuri semmoinen syvällä kyhnyttäminen toimii kyllä mullekin, että ei sillä.)
Missä asennossa..? En nyt ymmärrä mitä oikein ajat taka
Ok, sori, sekoitin kai kaksi kirjoittajaa, kiitti vastauksista kuitenkin.