Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas vanhemmasta lapsesta hoidossa vauvan synnyttyä. Mitä tekisitte meidän tilanteessa?

Vierailija
06.02.2007 |

Olen raskaana ja pitäisi kohta päättää, jääkö vanhempi lapsi pois hoidosta. Meillä on vanhin lapsi jo koulussa ja tämä tuleva keskimmäinen on nyt ollut pari vuotta hoidossa ja viihtynyt oikein hyvin. Täyttää tässä kuussa neljä. Valitettavasti kerhoja tai leikkipuistoja ei täällä paljon ole, joten jos jää kotiin, ei paljon ikäisiään näe. Kahden tunnin seurakunnan kerho olisi kerran viikossa ja mahdollisuus olisi myös kerran viikossa olevaan muskariin, jossa näkisi muita lapsia. Ei tosin siellä viihtynyt, kun aikaisemmin kokeiltiin, mutta sehän nyt voisi olla jo muuttunut. Lapsi on nyt päiväkodissa ja tosiaan viihtyy mukavasti, mutta tuntuisihan se hölmöltä viedä lasta hoitoon, kun itse on kotona.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa ole ihan perillä näistä eri päivähoitomahdollisuuksien tunti- ja laskutusrajoista, mutta yhtä pitkää päivää kuin nyt lapsi ei hoitoon jäädessään tulisi olemaan.

Ap

Vierailija
2/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitten päiviä vähentää tai vaikka kokonaan hoidon lopettaa, jos siltä tuntuu.

Mun mielestä vaikka kaksi viikottaista hoitopäivää tutussa paikassa, jossa viihtyy, tuntuu paljon järkevämmältä kuin sitten joku vieras kerho... Ja on sitten joku paikka minne " palata" eskariin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa menee myöhemmin kouluun niin sinne. Jos taas kerhossa, niin sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan