Mitä niillä on Taylor Swiftiä vastaan?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lemmikkini ei koskaan normaalisti pure. T. Maria O.
Saahan sitä uskotella itselleen kaikenlaista. Tiesitkö että musu oikrasti nauraa salaa vihervassulle?
Ja samalla taktisesti myös äänestävät niitä valtaan, koska vasurit ajavat islamisaation asiaa tehokkaammin kuin islamistien oma puolue koskaan lännessä (vielä) kykenisi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siellä oli jotkin pienartistit suuttuneet siitä, että ko. artisti vie heidänkin tienesteistä valtaosan Spotifyn epäreilun prosentuaaliseen kuuntelukertoihin perustuvalla laskukaavalla tienatut eurot.
Muusikot Ilman Liksaa = MIL
Unohdit perästä sanan fiasko (F)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot yleisöt, massiivinen näkyvyys ja uhrit.
Mutta miksi Taylor Swift, sehän on ihan epäpoliittinen henkilö. Ja eri puolilla maailmaa.
Nainen, maailman tunnetuimpia, edustaa "rappeutunutta" maailmaa näiden hullujen mielestä.
Käytännöllisesti ajateltuna iskuja halutaan tuonne, koska medianäkyvyys olisi ihan sairaan iso.
Hyvä että poliisi oli valppaana. En halua enää yhtäkään Bataclania.
Olympialaisten aikaan. Kai sitten olisivat päässeet keikoille paikalle
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swift on hyvin korkeasti vaikutusvaltainen henkilö. Arvelen sen olevan syy.
Mikä hänestä tekee poliittisesti vaikutusvaltaisen? Olen kuullut tuon väitteen aikaisemmin mutta en ymmärrä sitä. Onko hänellä poliittisia lauluja vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swift on hyvin korkeasti vaikutusvaltainen henkilö. Arvelen sen olevan syy.
Mikä hänestä tekee poliittisesti vaikutusvaltaisen? Olen kuullut tuon väitteen aikaisemmin mutta en ymmärrä sitä. Onko hänellä poliittisia lauluja vai mistä on kyse?
Paljon seuraajia. Joskus sympannut demokraatteja.
Monia julkkiksia pidetään vaikutusvaltaisina
Tämä ei varmaan ole syynä näillä tyypeillä, mutta joukoittain ihmisiä on valittanut että konsertin jälkeen on kärsinyt muistinmenetyksestä. Ei oo terveellisiä ne konsertit.
Sama kuin Ariana Granden konsertissa, paljon potentiaalisia uhreja. Siinä pommituksessa tekijä oli myös muslimi, ullatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politiikka, eliitti, hollywood ja musiikkibisnes ym brändääjät ovat kimpassa. Jos vähän tonkaiset tunkiota niin huomaat että ne on yhteyksissä toisiinsa. Ne on samaa perhettä.
Tää on kyllä niin uskomatonta miten voi noin skeidalla musiikilla olla noin suosittu
eli tykätään kun muutkin tykkää
Muidella on rahaa niin menis ny tanssikouluun ei osaa tanssia ollenkaan niin tamppaa lattiaa kovaa joka biisissä🤭
Öyhötätkö nyt?
Nopeasti saisit itsekin selville, kuinka vaikutusvaltainen Swift on.