Asuinalueen arvo romahtaa, voiko laillisesti estää järjettömän hankkeen???
Olen pulassa, samoin koko naapurustomme. Läheisen kerrostalon osti taannoin sijoittaja, joka haluaa majoittaa (sopimus kaupungin kanssa tms) asuntoihin autisteja. Eli omatoimiska ja apua tarvitsevia, joille järjestään tukea. Voihan tuon estää??
Meiltä lähtee asuntojen arvot niin alas, ettei mitään rajaa. Ja elueella ei voi asua, jos nuo autistit muuttavat tänne! Ollaan koko naapurusto unohdettu kaikki kaunat ja vastustamme yhtenä rintamana tätä. Eli en onneksi ole yksin. Ehkä jollakin on ideoita, mitä voisimme tehdä?
Taloyhtiön hätäkokous on vasta huomenna. En tiedä miten juttu etenee. Varmaan palkkaamme asianajajan, jos siitä on mitään apua? Onko kenelläkään neuvoja? Kaikki neuvot otetaan vastaan, nyt on hätä.
Kommentit (95)
Itse asun 1. kerroksessa, 3. kerroksessa asuu joku hirviö autistipenikka, joka hakkaa lattiaa jatkuvasti niin että kuuluu tuon yhden kerroksen läpi tänne asti.
Tuntuu että kaikissa perheissä on nykyään näitä pipipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Autistit ovat maailman inhotuin ryhmä. Ei kukaan halua elää lähellä niitä. Yäk!
Eikä kukaan halua elää kaltaistesi r*sistien lähellä.
Autistit aiheuttavat koko alueelle arvonlaskua. Ei kukaan halua niiden naapuriin.
Hyvä, että tällaisilla toimilla tasapainotetaan kaupunkeja. Emme halua ghettoja
Onhan tää provo? Onhan? En voi uskoa muutoin että ns. hyvällä asuinalueella (koulutettua porukkaa) asuvat eivät tietäisi mitä autismi ja autismin kirjo tarkoittaa?? Voi apua, voiko noin tyhmää sakkia todella asua hyvätuloisten asuinalueella?
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvetin autistivihaajia tällä palstalla on?
Tämän täytyy olla jonkun mielenterveyskuntoutujan provo. On sen verta tyhmä aloitus ja nimenomaan provosointia haetaan.
Demari muutti naapuriin ja kämppäni arvo rommasi viidenteen osaan siitä kun naapurissa asui normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt miten kiusallista olisi, jos joutuu ohittamaan autistin! Se on kuitenkin autisti ja siten ihmisenä huonompi.
Mene hoitoon!! Älykkyysosamääräsi on alle 70 kun kirjoittelet tänne noin typerää tekstiä. Olet selvästi myös mieleltäsi sairas. Jaikki tuttusihan tämän tietävät mutta pitäisikö heidän bähän katsoa perääsi mitä törkyä saatat touhuta niin nyt tämäkin aloitus. Sääliksi käy kaikkia lähipiirissäsi olevia jotka joutuvat häpeämään toilailujasi sinä vähäjärkinen ääliö!!
Ottaisin autistin naapurikseni mieluummin kuin päihdeyksikön, vanhojen vankien keskittymän, uussuomalaisten keskittymän saati vokin. Kaikki muut ovat koettu paitsi autistiyksikkö. Luulisin, että heidän lähellään on leppoisempaa elää kuin monien muiden ns. "normaalien" ryhmien lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Autistit ovat maailman inhotuin ryhmä. Ei kukaan halua elää lähellä niitä. Yäk!
mieluummin ne kuin normaali suomalainen lähiöjuoppo ja/tai parvekeröökaaja
autisti naapurina kuulostaa ihanteelliselta: on pääsääntöisesti omissa oloissaan
Mä olen autisti... Oon vaan ihminen joka käy töissä ja yrittää selvitä seuraavaan päivään...
Joo ei kaikki autistit ole täydellisiä ja ennakkoluulot on asia mutta silti tällainen vähän sattu...
Ei me olla mitään avaruusoiliota... Meidän aivot toimii vaan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Asutko ap Vaasassa vai Ilmajoella?
Porvoossa asuu
Sääli, että Suomen laki estää autismin takia syrjinnän. Autisteille ei esim pitäisi antaa asuntoja. Metsään vaan selviytymään keskenään ja eheytymään autismistaan.
Eihän kukaan enää osta aloittajan naapurustosta asuntoja, jos tuo hanke toteutuu. Ei kukaan muuta sellaiseen asuntoon, edes vuokralaisia ei saada. On liikaa, että ne AUTISTIT asuu siellä.
Liito-oravat kehiin. Levitä yöllä papanoita ja vinkkaa viranomaisille.