Aikuinen poikani yritti itsemurhaa
Hänen puolisonsa otti yhteyttä ja kertoi. Poika on vetäytynyt kaikista kontakteista perheeseemme. On myös estänyt koko perhepiirin sosiaalisissa medioissa. Ei vastaa puheluihin vaan katkaisee puhelun kun hänelle yrittää soittaa.
Ikää hänellä on 20v, mielenterveysongelmia ollut aiemmin ja niihin lääkitystä. Kai meidän on hyväksyttävä ettei hän halua olla enää yhteyksissä.
Riitoja ei ole ollut. Heinäkuun alussa hän oli vielä ihan iloisen oloinen. Nyt kaikki keikahtanut päinvastaiseen suuntaan. Huoli on iso.
Kommentit (118)
Kuka tahansa voi sairastua mieleltään missä tahansa iässä ja siihen voi olla mitä vaan syitä tai laukaisevia tekijöitä. Se kannattaa muistaa, ennenkuin alkaa syyttelemään läheisiä. Esim. psykoosipotilas on usein nuori mies. Eristäytyminen läheisistä liittyy myös masennukseen.
Ap voimia ja toivottavasti poikasi ottaa apua vastaan ja paranisi tästä.
Vierailija kirjoitti:
Empähän ole silti yrittänyt kuitenkaan itsaria ja ahdistu jos en johonkin saa mennä kuten nykynuoret näkyy tekevän.
Et sinä ole ikinä mihinkään halunnut mennäkään. Kotonasi nyhjäät aamusta iltaan ja jauhat palstalla paskaa. Menisit töihin saatanan luuseri.
Mikä yllätys että palstapunikki on hädissään inisemässä kun Sannan koronarajoituksia arvostellaan. Tiedoksesi vain että ne olivat täysin turhia ja hyvin haitallisia. Onneksi Sanna itse sentään pääsi bilettämään oireisena ja puhelimen kotiin jättäen! JAUHOJENGI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarajoitusten pieniä haittavaikutuksia. Sairaiden vanhusten paria lisävuotta pidettiin yleisesti tärkeämpänä kuin nuorten tulevaisuutta.
No mitä niiltä nuorilta siinä muka vietiin? Vähän aikaa eivät voineet hullutella miten sattuu ja heti ovat itsaria väsäämässä.
Vietiin se mitä nuorena on luonnollista tehdä. Vain koska Sanna halusi olla johtaja. Sanna saisi sen itsarin tehdä.
Minun nuoruus kesti kyllä kauemmin kuin pari vuotta, eikä kyllä ollut tarvekkaan viilettää paikasta toiseen. Nythän nuoret muutenkin hengaa vaan somessa keskenään, joten miten edes huomasivat mitään koronasulkuja?
Oletko einstein ajatellut miksi hengaavat somessa? Koska Sann
Ja ennen koronaa eivät sitten varmaan olleet siellä? Älä ole naurettava. Ovat vaan niin vi tun heikkoja että heti kun jotain heiltä kielletään, niin ovat polvillaan elämänhalunsa menettäneinä. Nuorista ei ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarajoitusten pieniä haittavaikutuksia. Sairaiden vanhusten paria lisävuotta pidettiin yleisesti tärkeämpänä kuin nuorten tulevaisuutta.
No mitä niiltä nuorilta siinä muka vietiin? Vähän aikaa eivät voineet hullutella miten sattuu ja heti ovat itsaria väsäämässä.
Vietiin se mitä nuorena on luonnollista tehdä. Vain koska Sanna halusi olla johtaja. Sanna saisi sen itsarin tehdä.
Minun nuoruus kesti kyllä kauemmin kuin pari vuotta, eikä kyllä ollut tarvekkaan viilettää paikasta toiseen. Nythän nuoret muutenkin hengaa vaan somessa keskenään, joten miten edes huomasivat mitään koronasulkuja?
Oletko ei
Ja ennen koronaa eivät sitten varmaan olleet siellä? Älä ole naurettava. Ovat vaan niin vi tun heikkoja että heti kun jotain heiltä kielletään, niin ovat polvillaan elämänhalunsa menettäneinä. Nuorista ei ole mihinkään.
JAUHOJENGI! SANNAN PERÄSSÄ VAIKKA SUOHON!
Haista sinä punapiru Sannan limainen vttu!
Vierailija kirjoitti:
Mikä yllätys että palstapunikki on hädissään inisemässä kun Sannan koronarajoituksia arvostellaan. Tiedoksesi vain että ne olivat täysin turhia ja hyvin haitallisia. Onneksi Sanna itse sentään pääsi bilettämään oireisena ja puhelimen kotiin jättäen! JAUHOJENGI!
No ei minuakaan mikään estänyt reisaamasta kavereiden kanssa pitkin Suomea ja pitämässä pirskeitä yhdessä. Mikä nuorisoa esti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minuakaan mikään estänyt reisaamasta kavereiden kanssa pitkin Suomea ja pitämässä pirskeitä yhdessä. Mikä nuorisoa esti?
Todistat siis tuon todeksi. Minäminäminä, sitä te sosialistisiat olette. Kiellätte muita ja itse remuatte miten haluatte. HÄVETKÄÄ!
Miksi tästä tuli Marinin haukkumisketju?
Aloitus ei liittynyt koronaan eikä Mariniin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistat siis tuon todeksi. Minäminäminä, sitä te sosialistisiat olette. Kiellätte muita ja itse remuatte miten haluatte. HÄVETKÄÄ!
Lopettakaa politikointi tässä ketjussa!
Itsemurha vapauttaa. Anna hänen lähteä kun siihen päätökseen tullut. Hän myös vapautuu tästä elämästä.
ITSEMURHA ON JOKAISEN OMA RATKAISU JA SIITÄ PÄÄTTÄÄ KUKIN ITSE.
Vihervassarien kehitysvammainen politiikka aiheuttaa sen, että ihmiset eivät löydä enää syytä elää. Identiteetti ollaan jo myyty muiden maiden pahantekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurha vapauttaa. Anna hänen lähteä kun siihen päätökseen tullut. Hän myös vapautuu tästä elämästä.
ITSEMURHA ON JOKAISEN OMA RATKAISU JA SIITÄ PÄÄTTÄÄ KUKIN ITSE.
Itsemurhaa yrittävä ei yleensä halua kuolla. Hän haluaa vain vapautua tuskasta, eikä löydä muuta keinoa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan teitä rukouksin.
No hyvä, kaikki reaaliavun voikin sitten unohtaa, iso j hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan teitä rukouksin.
No hyvä, kaikki reaaliavun voikin sitten unohtaa, iso j hoitaa.
Eikä maksa mitään, sote säästää.
AP, oikeasti, poikasi ei halua kuolla. Hänellä on vain hirveän paha olo. Itsemurhayritys on hätähuuto, aina. Hakekaa apua kaikin mahdollisin tavoin hänelle. Tyttäremme otettiin viimein tahdonvastaiseen hoitoon, kun todettiin hänen olevan psykoosissa. Siitä alkoi paraneminen ja tie uuteen elämään. Pojallasi on toivoa, hän on vielä nuori ja elämä edessä! Älkää luovuttako hänen suhteensa. Toivon teille voimia ja parempaa tulevaisuutta pojalle, hoidon myötä!
Empähän ole silti yrittänyt kuitenkaan itsaria ja ahdistu jos en johonkin saa mennä kuten nykynuoret näkyy tekevän.