Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehenä hävetä jos on useita naisia?

Vierailija
08.08.2024 |

Minua ainakin hävettäisi. H u t s a h t a v u u s ei katso sukupuolta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee aina mieleen että siinä on kävelevä kondylooma :D Ei ole mun juttu sängystä sänkyyn pomppivat miehet jotka eivät tunne kondominkäyttöä.

Vierailija
2/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Enempi parempi. Kuningas Salomolla oli 700 vaimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Mutta se onkin sitä parempaa parinvaihtoa. Hurskas mies, ja suuri kuningas.

Vierailija
4/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti niitä hävettää, kun suurin osa jo ymmärtää psykologiaa melko hyvin. On tiedossa mikä kaikki voi ajaa ihmistä säätämään koko ajan ympäriinsä. Kyllähän parikymppiseltä tuommoiset vielä ymmärtää, mutta jos kyseessä on joku nelikymppinen perheenisä joka pettää naistaan systemaattisesti niin aika karuja asioitahan se persoonasta kertoo

Vierailija
5/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Se oli joku vanha ja tyhmä käytäntö. Nykyään moniliitot ei ole sallittuja ja hyvä niin.

Vierailija
6/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on iso pippeli, naiset tykkää. joskus kokeilevat housujen läpi käsillä.

Vierailija
7/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niitä olisi muutama olla pano hommia varten. 

Vierailija
8/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä tarvitse kenenkään hävetä. Silloin sulkee toki osan vaihtoehdoista pois, mutta sekin on ok koska kenelläkään ei ole velvollisuutta deittailla ketään. Mulla ainakin menisi arvot ja tavat ristiin sellaisen kanssa jolla on ollut monta kumppania, mutta tiedän monia joille se sopii.

Vierailija
9/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tulee aina mieleen että siinä on kävelevä kondylooma :D Ei ole mun juttu sängystä sänkyyn pomppivat miehet jotka eivät tunne kondominkäyttöä.

Eipä auta aina kondomikaan. Mutta kaikkia miehiä se ei kiinnosta, koska naiset kantavat ne vakavammat seuraukset. 

Vierailija
10/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kertoo vain sen, että mies on itsekäs, eikä tyydytä saisia kunnolla. Jos tyydyttäisi kukaan nainen ei päästäisi miestä yksikseen touhuamaan. Siten mies joutuu jatkuvasti vaihtamaan uuteen naiseen kun entiseltä ei enää saa. Siinä ne lukuisat naiset kertyy. Näitä on nähty. Sellainen mies jää välillä itkemään jonkun hyvän naisen perään, jos nainen on se joka antaa pakit. 

Vierailija
11/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omaatuntoa painaisi. En pystyisi elämään niin. Yksikin ylilyönti missä loukkaisin naistani niin lopettaisin suhteen heti

Vierailija
12/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aiheellinen ketju vaikka en kaikkia kommentteja ihan ymmärtänytkään. 

Vierailija
13/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Se oli joku vanha ja tyhmä käytäntö. Nykyään moniliitot ei ole sallittuja ja hyvä niin.

Vanha joo, välttämättä ei siihen aikaan tyhmä.

Muistelisin, että miehiä kuoli joskus sodissa siihen tahtiin, että olisi voinut iskeä pula ilman moniavioisuutta.

Vierailija
14/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehenä siinä ole mitään hävettävää. Mutta naiset joilla ollut useita miehiä ovat H   UORIA!!!!

Vierailija
15/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex pleijjeri vastaa. Ei hävettänyt yhtään. Se kateellisuus ja kunnioitus mitä tolla touhulla sai, pisti kyllä itsetunnon kuntoon ja tuntui hyvältä

Vierailija
16/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yleensä hävetä sitä ainoatakin naista.

Vierailija
17/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän kertoo vain sen, että mies on itsekäs, eikä tyydytä saisia kunnolla. Jos tyydyttäisi kukaan nainen ei päästäisi miestä yksikseen touhuamaan. Siten mies joutuu jatkuvasti vaihtamaan uuteen naiseen kun entiseltä ei enää saa. Siinä ne lukuisat naiset kertyy. Näitä on nähty. Sellainen mies jää välillä itkemään jonkun hyvän naisen perään, jos nainen on se joka antaa pakit. 

Kovasti täällä aina yritetty vääntää naista voittajaksi ja miehiä luuseireiksi..

Mä oon painanut jtn +300 naista. Se vaihtelu on ollu siinä aina se juttu. Mun perään on itketty ihan h.....i 

Mua on yritetty saada suhteeseen siinä onnistumatta kymmeniä kertoja.

Vierailija
18/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain kunniaksi. Sekä miesten että naisten silmissä. Naisille tärkeinuä on olla niin kuin muut. Siksi palstakin on päivästä toiseen täynnä naisten "Onko normaalia..." -kyselyitä. Joten kun mies on kelvannut monille muille naisille, nainen kokee hänet viehättävämmäksi. Pakkohan miehen on olla hyvä, koska miljoona kärpäst... eiku naista ei voi olla väärässä. 

Vierailija
19/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi? Eettinen monisuhteisuus on päivän sana. 

Vierailija
20/45 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kaduta yhtään eikä harmita, usein tulee muisteltua kyllä niitä tilaisuuksia, jotka jostain syystä jätin käyttämättä. Taudit nyt on taas ihan tosi heikkoa syyllistämistä, hpv/hsv kun on viimeestään keski-iässä ihan kaikilla nykyisellä menolla. Ja kaikkiin muihin on lääkkeet, ml hiv eikä mitään supertippuria ole ikinä ollut olemassakaan, vaikka joka kesä siitä ip-lehdissä vouhakataan.

On aika paljon tullut aneskeltua mutta nyt vähän rauhoittunut, 50v meni aikoja sitten ja huomattavasti nuorempi, fiksu ja vahva feministinainen on vienyt pallien lisäksi sydämeni. Onneksi meillä on kinkybileet ja avoin suhde, muutenhan näihin ei kyllä miehenä kannata suostua.