En ymmärrä vapaaehtoista lapsettomuutta
Mikä on ihmisessä pielessä, kun ei ole biologista tarvetta lisääntyä? Eikä näe sitä vertaa tulevaisuuteen, että esimerkiksi joskus saattaisi kaduttaa, että elämä pyörii vain oman navan ympärillä. Näen velat äärimmäisen itsekeskeisinä ihmisinä, enkä välttämättä halua olla tekemisissä tällaisten kanssa. Minä, minä, minä.
Kommentit (363)
Vierailija kirjoitti:
Kuten peukuista huomataan, vauva-palsta on täynnä katkeria velavanhapiikoja.
Tottakai koska asia on heille vaitavan kipeä, kerääntyvät tänne heittämään lokaa ja itkemään tyhjää elämäänsä.
Mulla lapset on tehty.
Nyt on taas peppukipeys niin päin, että jalkainvälityttää kun itsellä tusinasääliö(t) mukula(t) ja toiset väistivät tämän luodin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai koska asia on heille vaitavan kipeä, kerääntyvät tänne heittämään lokaa ja itkemään tyhjää elämäänsä.
Mitä kohtaa sanasta VAPAAEHTOINEN et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
En pidä lapsista, ja tiesin jo pikku tyttönä etten lasta halua.
Eli jo pikkutyttönä sait kokea sen karvaan asian että pojat ei halua olla kanssasi missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas peppukipeys niin päin, että jalkainvälityttää kun itsellä tusinasääliö(t) mukula(t) ja toiset väistivät tämän luodin.
Tuollaista tekstiä syntyy kun vela-akka sekoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai koska asia on heille vaitavan kipeä, kerääntyvät tänne heittämään lokaa ja itkemään tyhjää elämäänsä.Mitä kohtaa sanasta VAPAAEHTOINEN et ymmärrä?
Mitä käsitteestä defenssi et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kymmeniä kertoja swn että kun nainen ei kärttyisän luonteensa tai ruma ulkonäkönsä takia löydä pysyvää miestä, aletaan velaksi siinä vaiheessa kun menopaussi alkaa.
Oikein naurattaa miten minen kohdalla tuo on toteutunut!
Mitä paskaa nyt taas. Mulla on miehiä pyörinyt ympärillä aina, sen kun valitsee parhaan siihen pitkään parisuhteeseen. Eksän kanssa olin himpun alle 10 vuotta, nykyistä parisuhdetta on kestänyt jo sitäkin pidempään. Menopaussi ei vielä kolkuta ja olen aina ollut vela. Räjäytinkö nyt aivosi? XD
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kymmeniä kertoja swn että kun nainen ei kärttyisän luonteensa tai ruma ulkonäkönsä takia löydä pysyvää miestä, aletaan velaksi siinä vaiheessa kun menopaussi alkaa.
Oikein naurattaa miten minen kohdalla tuo on toteutunut!
Mineminemine siellä urheasti uskottelee vain ankeaan loppuunsa tuota (läpinäkyvän katkeraa valhetta ja myrkkyä) jumalten nektariksi ja onnellisimmaksi onneksi. Jaksaa jaksaa juksaa...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos lukisit vaikka kirjoja, oppisit paremmin ymmärtämään ihmisten erilaisia toiveita ja tavoitteita.
Toiveet ja tavoitteet, jotka ovat biologisesti noin itsetuhoisia, ovat käsittämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Eli jo pikkutyttönä sait kokea sen karvaan asian että pojat ei halua olla kanssasi missään tekemisissä.
Sinä taas jo lapsena kuvittelit, että ainoa tehtäväsi on lisääntyä ja mitään muuta arvoa sulla ei sitten oliskaan...
Upeaa!!
Nyt katkerana kiusaat niitä, jotka elävät just kuten haluavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista tekstiä syntyy kun vela-akka sekoaa.
Mee sä horoperce pyyhkimään eri ukoille tehtyjen sinappikoneittesi paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein naurattaa miten minen kohdalla tuo on toteutunut!Mitä paskaa nyt taas. Mulla on miehiä pyörinyt ympärillä aina, sen kun valitsee parhaan siihen pitkään parisuhteeseen. Eksän kanssa olin himpun alle 10 vuotta, nykyistä parisuhdetta on kestänyt jo sitäkin pidempään. Menopaussi ei vielä kolkuta ja olen aina ollut vela. Räjäytinkö nyt aivosi? XD
Juujuu. Anonyymillä palstalla voit olla millainen megahoro tai prinsessa tahansa.
Itsekkäitä ovat ne, jotka haluavat jatkaa omaa dna.ta. Maailmahan ei pyöri ilman teidän jälkeläisiä. Osa jopa kuvittelee, että savat kuoleman jälkeen jatkaa elämää lapsissaa. No ette saa.
Lisääntyminen on itsekkyyden huipentuma. Ei ne sun geenit niin hyviä ole että niitä pitää monistaa. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei keski-ikäinen nainen pysty tunnustamaan sitä että olisi halunnut lapsia mutta ei ole ollut miestä. Joten tuollaisista tulee veloja.
Suomalaiset naiset ovat aina mielestään täydellisiä. Yhtään virhettä ei tunnusteta ja sanaa anteeksi ei kuule koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sitä et ymmärrä, jos käytät sitä tällaisessa yhteydessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai koska asia on heille vaitavan kipeä, kerääntyvät tänne heittämään lokaa ja itkemään tyhjää elämäänsä.Mitä kohtaa sanasta VAPAAEHTOINEN et ymmärrä?
Mikähän vi tun defenssi mahtaa olla kyseessä, jos olen itse lempannut parikin hyvää miestä siksi koska haluan pysyä lapsettomana? Mitä kohtaa konseptista: ihmiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita et ymmärrä, oi autisti?
Minä en ymmärrä ymmärtämättömyyttä. Ilmeisesti joillekin on vaikeaa kyetä ajattelemaan asioista monipuolisesti.
Se on sun ongelma.