Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa kun kaveri tulee aina meille moneksi päiväksi.

Vierailija
08.08.2024 |

Se vaa ilmoittaa hyvissä aioin et mä oon sit tulos sinnepäin. Ei edes kysy että käykö. Se yleensä vielä keskellä viikkoa tupsahtaa. Sit ihmettelee kun mä ja mies ei tehdä mitää hänen kanssa ja valittelee et tehdään töitä. 

Saattaa jopa päivä aikaisemmin tulla. Mielestäni koti on pyhä asia ja sitä pitää kunnioittaa. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tällaisia ihmisiä, jotka kutsuvat itse itsensä kylään. Olin keskellä muuttoa ja kaveri sanoi, että hän on kaupungissa ja voisi tulla muutamaksi yöksi. Selitin hänelle, että nyt ei valitettavasti käy kun olen muuttopuuhissa. No kaveri siihen tokaisi vaan, että ei häntä haittaa, että mulla on muutto on kesken ja voi silti tulla. Joo, mutta mua haittaa... 

Vierailija
22/62 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sä voit aina vähän valehdella, että oot kipeä eikä nyt käy...

mitä järkeä tässä on? Senkun sanoo suoraan miksi ei käy, miksi pitää mennä valehtelemaan selkärangattomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme siinä että te ette myöskään osaa sanoa, että ei käy. Se ei osaa kysyä käykö, te ette osaa sanoa ei käy. Hyvin ainakin ootte kaverit valinnut,kun keskustelut luistaa noin hyvin. 

Vierailija
24/62 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan näitä!

25/62 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suoraan ja rehellisesti sanoa, että haluatte olla ihan rauhassa kaksin kotona ja että sen takia vierailu ei nyt käy. Jos lähtee tekosyiden tielle, niin sitten saa aina olla keksimässä jotain erityistä syytä.

Vierailija
26/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille pitäisi mitään syytä keksiä miksei voi tulla. Sanot vain ettei käy.

Hän sentään ilmoittaa asiasta etukäteen, varsinkin vanhemmista sukupolvista löytyy edelleen niitä jotka vaan ajaa pihaan yllätysvisiitille. 

Vierailija
27/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä mä sille voin kun tulee vaa ovelle päivä aikaisemmin? Eikä oo yöpaikka? 

No et avaa sitä ovea! Etkä vastaa jos soittaa. Jos jää ovelle norkoileen niin soitat poliisit poistamaan sen.

Vierailija
28/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nenä nyrpeänä kun tajus et mul pyörii työt, arki ja hyvin raskas psykologin käynti. Oon kärttyinen ja väsynyt. Kaveri ois keskellä viikkoo halunnu ties mitä tehdä.

Mä meinaan tehä kävelylenkin ja ottaa perjantain kunniaksi kunnon päikkärit. Pyöriköön vaa yksin kämpillä 

Vierailija
29/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on nenä nyrpeänä kun tajus et mul pyörii työt, arki ja hyvin raskas psykologin käynti. Oon kärttyinen ja väsynyt. Kaveri ois keskellä viikkoo halunnu ties mitä tehdä.

Mä meinaan tehä kävelylenkin ja ottaa perjantain kunniaksi kunnon päikkärit. Pyöriköön vaa yksin kämpillä 

Siis oletko ap? Miksi päästit kaverin sisään?

Vierailija
30/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelin tilannetta 

Vierailija
31/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vuoksi mä en mene enkä jää kenenkään kotiin kuin käymäsiltään. Jos tarvitsen yöpaikan, hotelliin voi aina mennä, eikä tarvitse miettiä, olenko häiriöksi. Mulla ei ole niin urveloita ystäviä, etteivätkö saisi sanottua, että ei nyt käy, mutta silti pidän saman rajan, mitä toivon mun luona kävijöitten pitävän. 

Vierailija
32/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanomaan ei äläkä inise siitä, miten muiden pitää oppia lukemaan ajatuksesi. 

Vierailija
33/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin elämästäni pois nää kaikki adhd tapaukset. Itsekkäitä ja aivan liian impulsiivisia. Kunnon energia syöppöjä

Aika tylsää on seurustella vain tietyntyyppisten ihmisten kanssa. Mullakin on ystävä, joka on tosi haastava. Puhuu loputtomasti itsestään ja työstään ja on huono kuuntelija. Kyläilee monta päivää, koska asuu kaukana.

Toisaalta on huippuhauska ja aina valmis kaikkeen, mitä keksii ehdottaa. Tullaan toimeen, kun sanon sen, milloin kaipaan hetken taukoa omissa ajatuksissa hänen vierailunsa aikana. Olis kiva, kun asuisi lähempänä, ettei tarvisi aina tavata yöpymisten merkeissä.

Vierailija
34/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on puhelimessa valittavissa se punainen luuri. Jos kaveri ei usko kieltoa ja jatkaa jankkausta, niin punaista luuria painamalla se jankkaus päättyy.

Vierailija
35/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että kiva kun tulet. Voit täällä ollessasi pestä ikkunat, uunin, jääkaapin ja mitä nyt muita kivoja hommia keksitkään. Itse olet niin väsynyt, että annat ohjeita sohvalla makaillen.

Vierailija
36/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen helkutin vässykkä ap on, jos ei pysty sanomaan, että vieras ei nyt ole tervetullut.

Vierailija
37/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan näitä!

Mä inhoan ap:n kaltaisia saamattomia lapamatoja.

Vierailija
38/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, valkoista valhetta kehiin. Ollaan lähdössä reissuun, vatsatautia just pidettiin.. ja niin pois päin. 

Vierailija
39/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää valehdella? En ole tommosta ymmärtänyt koskaan. 

Miksi ei vain sano Miltä tuntuu, ja että ei sovi. 

Vierailija
40/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että kuule, se nyt ei kertakaikkiaan käy.