Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun juttelee ja tapaa jonkun ihmisen, niin tulee paha mieli? Onko muilla näin?

Vierailija
08.08.2024 |

Haluan erakoitua. Lähes poikkeuksetta käy näin. Nytkin näin kaupassa erään entisen työkaverin. Alkoi kertomaan, että miten minua on edellisessä työpaikassa haukuttu. En tiedä, oliko totta vai tarua. Miksi piti kertoa minulle, jos on haukuttu. Olisi pitänyt omana tietonaan. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin voinut viedä lakimiehelle asti oman juttuni vanhasta työpaikasta, tapahtunut muutama vuosi sitten. Jokainen johtoportaaseen kuuluva ei puuttunut asioihin, vaan sulkivat silmät vaikka tiesivät mitä osa henkilöstöstä puuhasi selkäni takana. Onneksi pääsin sieltä pois. Mutta edelleen levittävät juoruja. 

Vierailija
22/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tapaa ikinä vanhoja tuttuja edes sattumalta vaikken olekaan yksinäinen omasta tahdostani.

Tuollaista ei siis (enää) käy, mutta olen huomannut että joskus harvoin kun vaihtaa muutaman extrasanan vaikka kaupan myyjän kanssa ja sitten lähtee kotia kohti niin siitä on tullutkin ihan kumman energinen olo ja sellainen fiilis, että tekisi mieli puhua pulputtaa enemmänkin (ei siis tietenkään sille myyjälle) mutta eihän elämässä ole ketään ihmistä jolle voisi edes soittaa tai jonka kanssa voisi puhua tai edes höpötellä niitä näitä.

Seurauksena on sitten vaan paha mieli, kun se todellisuus lävähtää naamaan kuin märkä rätti eli olisi parempi kun ei puhuisi ikinä tuotakaan vähää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikallani oli tapana että kun matkustellaan niin läheteltiin kortteja. Ei sitä leuhkimiseksi koettu. Eri ikäisillä on eri elämänvaiheet ja asenteet. Tosin, erään lähettämäni kortin löysin kahdesti silppuriin menevien joukosta, kyseessä oli tuolloin Istanbul.

Vierailija
24/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viher kommari kela elätit yrittävät paasata ideologiaansa. kamalaa jos ei ole samaa mieltä. uskovaisilla sama juttu. yrittävät heikkoa itsetuntoaan paikata paasaamalla politrukkien sanomaa. 

Vierailija
25/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tuon entisen työkaverin mielenlaadusta kaikista eniten, eipä kovin välkyltä kuulosta! 

Todennäköisesti kyseinen työkaveri on myös itse se pahin pskanpuhuja ja juoruilija, koska yritti mustamaalata "niitä muita" ap:lle ja esiintyä liki jonain laupiaana samarialaisena kuinka en se vaan minä mitään tuollaisia puhu vaan ne kaikki muut..

Lisäksi varmaan on läyhännyt ap:n tapaamisestaan heti töihin päästyään kuinka arvatkaas kenet hän näki kaupassa ja kuinka se oli lihonut varmaan 20 kiloa ja rumat vaatteetkin sillä oli ja näytti ostavankin sitä ja tätä ja voi voi sentään ja käläkäläpäläpälä.

Vierailija
26/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että mulle ei aina käy noin. Tarkemmin ajatellen ei ole koskaan käynyt. Kiva on ollut törmätä vanhoihin tuttuihin.

Vierailija
27/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle paha mieli tule mutta ärsyttää. Tänään joku mies sairaalalla (hlökuntaa) odotti minua mukaan hissille vaikka olisin aivan hyvin voinut mennä yksin seuraavalla, ja kyseli missä kohtaa jään. Kun jäin pois,  neuvoi että ihan tuossa on rakennuksen uloskäynti. Olin menossa vielä vessaan ja miksi vahtii minua ja neuvoo, kun en mitään pyytänyt? Ärsyttää liian avuliaat ja tunkevat ihmiset, muut ottavat kontaktia aika usein vaikka haluaisin olla vaan rauhassa.

Vierailija
28/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulle paha mieli tule mutta ärsyttää. Tänään joku mies sairaalalla (hlökuntaa) odotti minua mukaan hissille vaikka olisin aivan hyvin voinut mennä yksin seuraavalla, ja kyseli missä kohtaa jään. Kun jäin pois,  neuvoi että ihan tuossa on rakennuksen uloskäynti. Olin menossa vielä vessaan ja miksi vahtii minua ja neuvoo, kun en mitään pyytänyt? Ärsyttää liian avuliaat ja tunkevat ihmiset, muut ottavat kontaktia aika usein vaikka haluaisin olla vaan rauhassa.

No olipa todella ärsyttävää, että joku piti sulle hissiä auki ja vielä neuvoi uloskäynnin. Saamarin ystävällisiä ihmisiä, PRKL!  :D

Vierailija
29/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihan miettimään tätä. Usein käy niin, että ihmisten kanssa olosta ja juttelusta tulee pettymys. Siksi viihdynkin yksin. Yritän vältellä ihmisiä. Enkä muutenkaan jaksa heidän juttujaan. Itseäni ei kiinnosta kenenkään lasten jutut, koska itse en ole halunnut lapsia. Puhuvat yleensä aina lapsistaan. 

Vierailija
30/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä NIIN perisuomalainen ketju...

Vierailija
31/33 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee usein hyvä ja iloinen mieli ihmisten kohtaamisesta ja juttelusta. Juuri äsken oli rannalla kiva juttelutuokio tuntemattoman kalamiehen kanssa.

Kerran kaupassa vieras pappa neuvoi  miten hän avaa helposti hedelmäpussin kun huomasi etten meinaa saada muovipussia auki. Olen tehnyt kuten pappa neuvoi ja muistellut häntä hyvällä.

Mietin usein monista ihmisistä joiden kanssa ollut vastaavaa sananvaihtoa että voisin olla heidän ystävänsä. 

Vierailija
32/33 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli piikittelevö ex mies. Sisko, joka päällepäsmäröi. Työkaveri, joka neuvoi koko ajan. En tykkää ihmisistä. Mieluummin olen yksin. 

Vierailija
33/33 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee usein hyvä ja iloinen mieli ihmisten kohtaamisesta ja juttelusta. Juuri äsken oli rannalla kiva juttelutuokio tuntemattoman kalamiehen kanssa.

Kerran kaupassa vieras pappa neuvoi  miten hän avaa helposti hedelmäpussin kun huomasi etten meinaa saada muovipussia auki. Olen tehnyt kuten pappa neuvoi ja muistellut häntä hyvällä.

Mietin usein monista ihmisistä joiden kanssa ollut vastaavaa sananvaihtoa että voisin olla heidän ystävänsä. 

Puppa tietää niksit miten karkkipussi avautuu parhaiten!