kipu keuhkojen alla.
ajoittain,niinkuin puukkoa tungettais kylkiluiden alle.
tuntuu usein esim. kun makaa sohvalla tai istuu autossa.
nyt pistää taas,ja esim kävely inhottavaa:((
auttakaa,olen nuori äiti ja pelottaa ihan sikana.
menen kyllä lääkäriin,pakkohan se on..:/
Kommentit (6)
hmm,onkos minkälaisia oireita nuissa sappikivissä???
onko yleistä kaikenikäisillä (itse olen 21v) ja miten hoidetaan??
t.ap
ei kyl passais,mitään siihen viittaavia oireita ei ole.
tai sitten voi olla jatkuvampi tulehdus, jolloin jatkuvampaa kipua. Kumminkaan ainakaan minulla ei viitannut ultra siihen jatkuvampaan sappivaivaan. Mulle joku hoitaja sanoi, etä hällä oli kiinnikekipua, joka säteili. Olen ajatellut, olisiko mulle tullut kiinnikkeitä keisarileikkauksesta, jotka säteilisi.
kiinnikkeistä säteilykipua niin kipulääkkeillä niistä pääsee eroon siis testaa, sappikipuun ei auta kuin litalgin jos sekään, milloinkas sun sappikivet on ultrattu?
Ajattelen, että ainakin panacod melkein pahentaa kipuilua. (Olen ottanut sattumalta panacodia migreeniin ja sitten kumminkaan se oikea yläosakipu ei ole loppunut.) Olisiko sitten minulla kumminkin sappi. Mielenkiintoinen ajatus. Kiitos. (Siis minä en ole ap, vaan se toinen.)
alapuolella oikealla. Ei ole tuki- ja liikuntaelinperäistä eikä myöskään mitään erikoista näkynyt keuhkoröntgenissä eikä magneettikuvassa. Eikä myöskään ultrassa. Päätellään siis vaarattomaksi. On ollut jo kaksi vuotta. Sappikivet mulla kyllä on, muttei tämä ole tyypillistä sappikipua.