HS: Kun Aleksi Hakanen julkaisi kuvia kihlattunsa kanssa, somessa käynnistyi kuhina saavat järkyttäviä kommentteja
Pariskunta kertoo lehdelle, että kun he alkoivat julkaisemaan yhteiskuvia someen, kommenttikentät täyttyivät ilkeistä puheista ja hämmästelystä. Kommentit liittyvät HS:n mukaan pariskunnan ulkonäköön ja ikäeroon.
Järää on muun muassa kutsuttu Hakasen äidiksi ja Hakasta taas liian lapselliseksi mieheksi vanhemmalle naiselle.
Varsinkaan minä en ole täyttänyt kaikkien odotuksia siitä, millainen nainen sopii Aleksille. En voi sille mitään, enkä edes halua voida, Järä toteaa haastattelussa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010609568.html
Höh. Ikäerohan on vain 6 vuotta. Ei tällaista haloota syntyisi ollenkaan, jos mies olisi se joka olisi sen 6 vuotta vanhempi. Mutta heti kun nainen on vanhempi osapuoli, se oikeuttaa muka haukkumaan toisia.
Kommentit (146)
Minusta he näyttivät hyvin harmoniselta parilta, molemmat todella kauniita ihmisiä ja keskenään aivan samannäköiset. Mutta eroja tapahtuu, tsemppiä molemmille jatkoon.
Miehelle 24v ei oo vielä kamalasti ikää. Saati, että naimisiin 7v vanhemman kanssa ja kahden koululaisen isäpuoleksi. Miksi tää sitten piti viefä näin pitkälle, että polttaritkin jo oli on vähn outoa ja tosi kurjaa
Vierailija kirjoitti:
No siis tuskin tässä nyt on varsinaisesti ikäerosta kyse. Näkeehän sen, että Aleksi on tuollainen komea urheilullinen mies ja tuo nainen no.. Pullukka ja selkeästi tasoltaan alempi kuin Aleksi.
Mitenkä sinä olt ylempi viestisi perusteella. ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa ikäero ollut ongelma. Vaan se, että ulkoisesti olivat hyvin epäsuhta pari. Todella kurjaa kyllä, että juuri juhlittu polttarit ja ilmeisesti Aleksi ollut se, joka halunnut erota
Mikä tekee epäsuhta pariksi? Minäkin olen reilusti ylipainoinen, mies normaalikokoinen. Mies makaa pääosin sohvalla vapaa-ajat puhelin kourassa, minä harrastan aktiivisesti erilaista liikuntaa huolimatta läskeistäni.
Olen aina ihmetellyt näitä, jotka myöntävät olevansa ylipainoisia mutta samassa lauseessa kehuvat, kuinka paljon harrastavat aktiivisesti liikuntaa.
Kyllä on jotain pahasti pielessä, jos paljon liikuntaa harrastamalla pysyy ylipainoisena.
What is the best way to lose weight: Eat less, do more excersise
Hyvä kun tuon tulit kertomaan moukka. 🤣🤣🤣
No onhan tuo aika nuori nykypäivänä vakiintumaan. Naisella on vielä lapsia entuudestaan joten nuoren miehen sitoutuminen ajankäytöllisesti olisi ollut aika rankkaa. Varmaan haluaa vielä opiskella ja kiertää maailmaa. En usko että naisen iällä on tässä merkitystä. Ihmisillä on vain erilaisia tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle 24v ei oo vielä kamalasti ikää. Saati, että naimisiin 7v vanhemman kanssa ja kahden koululaisen isäpuoleksi. Miksi tää sitten piti viefä näin pitkälle, että polttaritkin jo oli on vähn outoa ja tosi kurjaa
Monenko lehtijutun perusteella luulet heidät todella tuntevasi??? Ei ole mitään outoa ekä kurjaa.
En tunne tätä tapausta, mutta muuten otan kantaa ikä- ja "taso"eroon. Minä ja mies aloimme seurustella, kun mies oli vasta 21-vuotias opiskelija, minä olin kahden alle kouluikäisen 29-vuotias vuoroviikkoäiti. Olin sellainen laihaläski, elämäntavat retuperällä, kun mies treenasi aktiivisesti ja piti ja pitää itsestään huolta. Voi kyllä, mies olisi varmasti saanut "paremmankin" mutta rakkaus on hassu juttu.
Nyt 11 vuotta yhdessä, mies edelleen rakastaa ja kohtelee lapsiani hyvin. Vuosien aikana minä olen muuttunut laihaläskistä tukevammaksi, mutta olen löytänyt salille.
Vierailija kirjoitti:
Hui onpas kurja juttu jos häät piti olla tänä kesänä ja polttaritkin jo juhlittu :(
Menikö pastikkin sinun kesä tästä kurjaksi. Minun ei.?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aivan eri puusta veistetty pari.
Kun et oikeasti heitä tunne niin pidä turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti ihan siltä kuin olisi joku aktiivinen riita päällänsä, ja häiden alla eskaloitunut ihan huolella.
Vai vaikutti. Tunnetko miten hyvin heidät???
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on kyllä jotenkin lapsellinen, mistäköhän johtuu?
Monenko lehtijutun perusteella nän sanot ????
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Luulin, että olisi tullut paljastuksia kumppanin villistä menneisyydestä tai jotain raflaavaa edes.
Jaa. Olet kyllä pimee...
Lähipiiriä täällä puolustelee? Onhan he _ulkoisesti_ eri tasolla. Se ei toki suhteesta kerro välttämättä mitään.
Vaikuttaa julkisuustepulta, koko "suhde" ja dramaattinen ero siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Apua miten ennaltaarvattavaa ja noloa :DD
Toivottavasti saat apua ....
Vierailija kirjoitti:
Lähipiiriä täällä puolustelee? Onhan he _ulkoisesti_ eri tasolla. Se ei toki suhteesta kerro välttämättä mitään.
Toki,toki,toki, toki ,toki toki...
Vierailija kirjoitti:
Erikoisjoukot-ohjelma saa ihmiset eroamaan. Tulee uusia ihailijoita?
Eroiskojoukot 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti ihan siltä kuin olisi joku aktiivinen riita päällänsä, ja häiden alla eskaloitunut ihan huolella.
Vai vaikutti. Tunnetko miten hyvin heidät???
No olihan tuo. Nokittelevat nyt toisiaan somessa, ja juuri hiljattain oltu polttareita viettämässä. Joku yhteentörmäys nyt, ja ero vedetty pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa ikäero ollut ongelma. Vaan se, että ulkoisesti olivat hyvin epäsuhta pari. Todella kurjaa kyllä, että juuri juhlittu polttarit ja ilmeisesti Aleksi ollut se, joka halunnut erota
Mikä tekee epäsuhta pariksi? Minäkin olen reilusti ylipainoinen, mies normaalikokoinen. Mies makaa pääosin sohvalla vapaa-ajat puhelin kourassa, minä harrastan aktiivisesti erilaista liikuntaa huolimatta läskeistäni.
Olen aina ihmetellyt näitä, jotka myöntävät olevansa ylipainoisia mutta samassa lauseessa kehuvat, kuinka paljon harrastavat aktiivisesti liikuntaa.
Kyllä on jotain pahasti pielessä, jos paljon liikuntaa harrastamalla pysyy ylipainoisena.
Ootko yhtään katsonut, paljonko liikunta kuluttaa energiaa? Niinpä, ei kovin paljon. Ja kaikki eivät ole yksinäisiä työttömiä, joten päivästä kuluu aikaa ja voimia muuhunkin kuin liikunnan harrastamiseen.