HS: Kun Aleksi Hakanen julkaisi kuvia kihlattunsa kanssa, somessa käynnistyi kuhina saavat järkyttäviä kommentteja
Pariskunta kertoo lehdelle, että kun he alkoivat julkaisemaan yhteiskuvia someen, kommenttikentät täyttyivät ilkeistä puheista ja hämmästelystä. Kommentit liittyvät HS:n mukaan pariskunnan ulkonäköön ja ikäeroon.
Järää on muun muassa kutsuttu Hakasen äidiksi ja Hakasta taas liian lapselliseksi mieheksi vanhemmalle naiselle.
Varsinkaan minä en ole täyttänyt kaikkien odotuksia siitä, millainen nainen sopii Aleksille. En voi sille mitään, enkä edes halua voida, Järä toteaa haastattelussa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010609568.html
Höh. Ikäerohan on vain 6 vuotta. Ei tällaista haloota syntyisi ollenkaan, jos mies olisi se joka olisi sen 6 vuotta vanhempi. Mutta heti kun nainen on vanhempi osapuoli, se oikeuttaa muka haukkumaan toisia.
Kommentit (146)
Oliko tämä joku julkisuustemppu? Polttarit 2vk sitten Katariinalla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä joku julkisuustemppu? Polttarit 2vk sitten Katariinalla.
Tämä tuli mieleen. En enää ihmettele mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi sateenkaariliikkeella paikka hieman valistaa tätä erästä kansanosaa ja valottaa ummehtuneita asenteita raikkaalla tuulahduksella.
edit: tässä pitää tietää että minä tarkoitin somaleja koska luin otsikon liian nopeasti ja luulin että siinä lukee että somaliassa räjähti. Kiitos kannustuksesta =)
Ei vtu teitä. Ootko kuitenkin peruskoulun läpäissyt? Miten tuosta otsikosta aloituksesta puhumattakaan voi tulla Somalia mieleen? Pitää olla lukutaidoton. Monirivisessä otsikossa on tavu so, niin jo rasselle tulee avautuminen mieleen. Lue nyt jumalavita edes se aloitus ennen kuin vastaat. Ymmärrän, että mustien haukkuminen on sulle niin ihanaa, että itsehillintä ja keskittyminen on vaikeaa, mutta yritä. Välillä täällä on jutut ihan dadaa, kun tyypit vain sokeltavat omiaan edes lukematta muiden viestejä.
Koko somen voisi lakkauttaa. Pelkkää paskaa alusta loppuun.
Ihmettelen, miten on noin nopeasti ovat kihlautuneet ja menossa naimisiin, jos olen käsittänyt oikein, että olivat yhdessä noin 2,5 vuotta. Katariinalla kuitenkin on lapsia ja on Aleksia 7 vuotta vanhempi. Luulisi, että olisi jotain järkeä päässä, mutta kai se huuma on ollut järjetöntä.