Olen pian 41v nainen, nasaalijuonteet ei näy yhtään
Muutenkaan kasvoissa ei juurikaan ole ryppyjä, syviä ryppyjä ei yhtään. Hieman on silmien ympärillä harakanvarpaita. Kuulen usein kuinka näytän 10 v nuoremmalta.
Onko näiden juonteiden puute sitten jotenkin harvinaista?
Kommentit (74)
No kai sulla on itsesi ikäisiä tuttuja ja heistä näet, onko juonteita vai ei.
Jaa. Mä olen 52-vuotias eikä mulla ole edes niitä harakanvarpaita. Eikä nasaalijuoneita. Ja kyllä, olen täysin luomu.
Nasaalijuonteet :D
Mulla ei ole edes noita harakanvarpaita.
Vierailija kirjoitti:
Heillä nämä juonteet kyllä näkyy.
No ei mullakaan. Olen 43. Ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi olkoon, olet juonteeton special snowflake ja varmasti tosi kaunis ja nuoren näköinen. Senhän sä halusit kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä niitä kyttäät?
Olen 57v eikä olejuonteita. Kaikille ei tule.
Hyvät geenit. Joillakin nämä on jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi olkoon, olet juonteeton special snowflake ja varmasti tosi kaunis ja nuoren näköinen. Senhän sä halusit kuulla?
Valitettavasti et minua tunne ollenkaan ja ihminen oletta muiden olevan samanlaisia kuin he itse ovat. Eli tämä on se miten sinä ITSE ajattelisit.
Onnea sulle. Oliko sulla jotain asiaakin?
Ryppyjä näkyy olevan ainakin luonteenpiirteessäsi 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Ryppyjä näkyy olevan ainakin luonteenpiirteessäsi 🤢🤮
Niin koska toisessa keskustelussa täällä annettiin ymmärtää että niitä jo pitäisi olla?
Edelleenkään, et tunne minua yhtään. Sinä itse olet siinä siinä haukkumassa, ruma luonne.
Ikäkriisiä pukkaa, kun tuollaisia viitsii ajatella. Tsemppiä, helpottaa kyllä.
Minä olen 51-vuotias, otsassa on uurteita, silmien alle muodostuu hymyillessä harakanvarpaita. Olen ihan luomu. Kyllä tämä vähän pännii, pakko myöntää, mutta en aio ottaa täyteaineita. Minusta rypyt on kivempia kuin sellainen ilmeetön kuminaama. Olen aika hoikka ja harrastan kestävyysliikuntaa, se taitaa tässä näkyä.
En tiedä, luuleeko kukaan mua nuoremmaksi. Korkeintaan aika kaukaa. Täytyy keskittyä hyviin puoliin, hoitaa hyvin hiuksia ja hampaita ja pysytellä ainakin normaalipainossa.
Kylläpäs on taas narsistinen nainen.
Mulla on ollut nasolabiaalijuonteet parikymppisestä, ja syvenee vaan. Kyse lienee kasvojen rakenteesta aika pitkälti, eli asialle ei oikein voi mitään. Olen 44 ja rankan elämän jäljiltä näytän varmaan 10 vuotta vanhemmalta. Ja olen luomu. :D Mutta ei juuri tule peiliin katseltua, eikä haittaa tahtia, olen elossa, ja elämä maistuu hyvältä juonteineenkin. Muut ihmiset niistä kai joutuu enempi kärsimään kuin minä itse. :)
Mulla on ollut nasolabiaalijuonteet jo 20 vuotiaana
Mutta ensimmäiset rypyt tuli vasta 60v:nä, vielä 4v myöhemminkin sileä decolte ja kaula. Silmien alla pari juonnetta
Ei ole harvinaista. Oudompaa on jos 40-v on ryppyinen.