Mitä teillä tänään kahvin kanssa ?
Tein vuosien vuosien jälkeen köyhiä ritareita. Kermavaahtoa ja murskattuja tuoreita vadelmia päälle + hyvää kahvia, ai että arjen pienet jutut on ihania.
Kommentit (220)
Lakatkaa kiskomasta sitä pullaa! Pelkkä kahvi riittää. Hylkeitä jo tarpeeksi katukuvassa.
Joka päivä jokin kahvileipä iltapäiväkahvilla. Tänään ajattelin syödä Pulla-Pirtin tekemän vaniljaviuhkan. Se on ihan hyvä ja sopivan kokoinen. Nyt en ole itse leiponut pitkään aikaan, joten ostopullan varassa on pitänyt olla. Valitettavan vähän on hyvää ostopullaa tai muuta kahvileipää. Ovat yleensä mauttomia, alipaistettuja, lisäaineilla kyllästettyjä ja leivonnassa käytetty huonoja ainesosia.
Ennen oli helpompaa oli vain kolme vaihtoehtoa. Cafe brutal:pelkkä kahvi. Cafe normal:kahvi ja konjakki. Cafe exellence:pelkkä konjakkii.
Mustikkapiirakkaa itse kerätyistä pakastetuista mustikoista. Piirakkapohja sama kuin esim. Raparperipiirakka ym.
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa kiskomasta sitä pullaa! Pelkkä kahvi riittää. Hylkeitä jo tarpeeksi katukuvassa.
Minä syön niin kauan pullaa, kun itse voin asiasta päättää. Kun en enää voi, niin sitten tulee eutanasia eli lähtö pullataivaaseen.
xo-konjakkia ja suihinotto tänäänkin
Aamulla keitin litran kahvia. Sen lipittelen päivän mittaan sellaisenaan; mustana, kylmänä.
Eläkeukko Oulusta, 80 v
Vierailija kirjoitti:
Päiväkahvin kanssa syödään pullaa.
Päiväkahviseuraa. Ja piirakkaa tietysti.
Omenoita omasta puusta ilman kahvia
Kofeiinitonta murukahvia ja Truben appelsiini-suklaakakkua. Omnomnom...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset tuuppaa itseensä tuollaista sontaa?
Mä söin rahkan. Maustamattomana.
Ehkä ne nauttii elämästä. Suosittelen.
Leipomiani sämpylöitä, joiden päälle voita, tomaatti-kurkku-salaatinlehti.
Minulla oli 2 karjalanpiirakkaa ja itse kyhäämääni munavoita, sekä kuningatartuutti. Kaksi mukia kahvia.
iso vatillinen sokerikorppuja. Sukulaiset punkkaamassa 30 asteisessa kolmiossa. Kaikki alasti, paska ja kissan kusi haisee. Vessa tukossa.
Kahvin kanssa meillä on aina konjamiinia, niin aamu-, päivä-, iltapäivä- kuin iltakahvinkin.
Olen mökillä itä-Suomessa. Täältä saa vesirinkeleitä!
Minä söin korvapuustin, mies kampanisun.
Päiväkahvilla oli rahkaohukaisia kylmänä ei muuta.
En ole juonut kahvia yli vuoteen. Täysstoppi. Ei tee edes mieli.
Teetäkään en juo. En ole koskaan pitänyt, vaikka olen maistellut erityyppisiä.
Kraanavettä (( ja sekaan tilkkanen esim. sitruunasoodaa )).