Siis kuka tää Kukkosen Netta-vaimo kuvittelee olevansa? Ryyppäsi ja räyhäsi Helsingin luksusalueella
Kommentit (103)
Nyt ne kaura-massit Netalle ja sassiin!
Eikös Netalla ollut näpistely-taustaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka kiusaa ja iloitsee jonkun huonoista hetkistä, on vakavasti häiriintynyt. Ei mulla muuta teille ketjun idiooteille.
Sekopäitä kohtaan jotain saatanan vammaista myötätuntoa tuntevat on mt-ongelmaisia itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on vähän suuremmasta kuin näpistelystä
https://www.seiska.fi/rikos/netta-rakas-on-sarjavaras-suomalaisen-julkk…
Sitä en tiennyt, että Netalla on pieni lapsi. Surullista 😢
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään näpistys vaan varkaus ja kavallus.
- Välillä Netta nauraa hekotteli, mutta muuttui hysteeriseksi ja manasi kaurakuninkaan alimpaan helvettiin, asiakkaat kertovat.
ei saisi kai nauraa mutta alkoi naurattaa tämä 😂
Vierailija kirjoitti:
Saako humalaisesta ihmusestä julkaista tuollaista juttua ja vielä kuvien kanssa. Hänhän on ihan poissa kartalta.
👵🏻: Pitäisi lailla kieltää ettei naisista saa ottaa kuin nättejä kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Netan lapsihan on vielä aika pieni. Tuskin tolla toiminnalla enää huoltajuutta on.
Hänelläkö on lapsi?!
Vierailija kirjoitti:
Joo, hieman empatiaa kehiin nyt täällä haaskalinnut!
hän on itse asiansa sotkenut, mutta kyllä mä silti suren hänen tilannettaan juuri nyt. Ero ei ole ikinä kiva ja helppo asia, ei siitä tarvitsisi tällaisia kuvia julkaista. Kukapa ei olis vetänyt joskus ahdistukseensa pikku kännin?
Mä toivon, että hän saa elämänsä kuosiin taas. Opiskelemaan! Siinä saa muuta tekemistä kuin pohtia pettymyksiä ja aukeaa uutta elämään. Hän on vielä nuori ja terve.
Nuori ja terve? 😆🤣
Kolmekymppinen mielisairas rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo itkuiset kuvat sai kangen napsahtamaan pystyyn.
Oletko jotenkin vinksahtanut?
Tuosta seiskan kuvasta päätellen otti vieläpä suihin terassin mies asiakkaalta
.
Kylläpä oli tapahtumia
Noinhan suurin osa naisista käyttäytyy kun sekoaa ja kaikki naiset sekoaa joskus.
Tällaisia ne miesten ihannenaiset on, LOL!
Vierailija kirjoitti:
Joo, hieman empatiaa kehiin nyt täällä haaskalinnut!
hän on itse asiansa sotkenut, mutta kyllä mä silti suren hänen tilannettaan juuri nyt. Ero ei ole ikinä kiva ja helppo asia, ei siitä tarvitsisi tällaisia kuvia julkaista. Kukapa ei olis vetänyt joskus ahdistukseensa pikku kännin?
Mä toivon, että hän saa elämänsä kuosiin taas. Opiskelemaan! Siinä saa muuta tekemistä kuin pohtia pettymyksiä ja aukeaa uutta elämään. Hän on vielä nuori ja terve.
Ei taida olla ihan terve. Vakavia mielenterveysongelmia.
Näillähän oli lapsiakin tahoillaan... voi voi