Taas alkaa viikko tyhjän toimittamista valtion hommissa
Mistä saan oikeita töitä?!Olen jumiutunut ministeriöön jossa ei tapahdu MITÄÄN eikä ole mitään tähdellistä tekemistä.Kunnianhimon aste työntekijöillä on nolla ja päivä on yhtä taukoa.Kauhulla ajattelen alkavan viikon hitaasti eteneviä työpäiviä.Asenteeni ei sovi tällaiseen hiljaiseloon mutta en kelpaa enää muualle töihin.Yritetty on.Neuvoja!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ministeriö kyseessä? Voisin hakea sinne😀
Työvoimaministeriö.
Mene töihin 😂😂😂 siivoojaksi tai henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee kuka tahansa. Työpaikkoja on Suomi täynnä!
No just, vaihdetaan hommia.
Olen varhaiskasvatuksen lastenhoitaja, ja kyllä on kädet täynnä töitä kirjainlasten ja muiden(kin) kanssa.
Onneksi lomaa tämä viikko. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin 😂😂😂 siivoojaksi tai henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee kuka tahansa. Työpaikkoja on Suomi täynnä!
Miksi et itse ole töissä? Mene itse töihin siivoojaksi!
Ei ole TEM mutta suuri ministeriö on kyseessä!Talo täynnä ikuisella tauolla olevia tätejä.Olen VTM kuten useimmat meillä ja haluaisin koulutusta vastaavaa työtä ja se ei ole ihan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse ole töissä? Mene itse töihin siivoojaksi!
Ei jaksa...
Mene sosiaalityöntekijäksi vai tarviiko siihen pätevyyden jos on valtiotieteen maisteri jo valmiiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työvoimaministeriö.
Työvoimaministeriötä ei ole ollut moneen vuosikymmeneen. Työ- ja elinkeinoministeriö on.
Tietämätön trolli.
Iso palkka ja ei edes mitään tekemistä. Palkan eteen tehty työpanos on heikko. Suojatyöpaikka.
On paljon matalapalkka-aloja joissa on kiire ja saa todella uurastaa pienen palkan eteen. Riistoa.
Raivostuttavaa veronmaksajien rahojen hassaamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työvoimaministeriö.
Työvoimaministeriötä ei ole ollut moneen vuosikymmeneen. Työ- ja elinkeinoministeriö on.
Tietämätön trolli.
Ei ollut ap vastaus tämä.Ap käytti lyhennettä TEM joka on oikein.
Täällä kohtalotoveri hyvinvointialueelta. Pitkät päivät tyhjäntoimittamista, onneksi on pitkät lomat että pystyy palautumaa. Ikää sen verran että ei tästä enään ura urkene.
Ap on rölli. Muka maisteri ja ministeriöhommissa, mutta ei osaa edes kirjoittaa. Pisteen. Jälkeen. Tulee. Välilyönti.
Palkkaa minut apulaistyhjäntoimittajaksi. Tarvitset ilmiselvästi kollegan, ettei burn out iske.
Voisitko vaikka perustaa sivutoimisen firman. Tee sillä viikonloppuisin jotain. Kilpailevaa toimintaa se ei saa olla, mutta toimialasi huomioon ottaen ei ole vaikeaa kehittää jotain, joka ei sellaista ole. Konsultointia vaikkapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työvoimaministeriö.
Tietämätön trolli.
Älä viisastele!
Tämä on tilanne monella valtionhallinnossa. Onneksi virastoihin kohdistuu ja tulee kohdistumaan yt:t. Ministeriöt ovat edelleen suojatyöpaikkoja. Niihin ei kohdistu vähennyksiä muuten kuin eläköitymisen kautta. Mukava eläkevirka.
haha, taas joku persu provoilemassa