Siis kuka tää Kukkosen Netta-vaimo kuvittelee olevansa? Ryyppäsi ja räyhäsi Helsingin luksusalueella
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ne miesten ihannenaiset on, LOL!
Tämmöisiä jännänaisia ne kilttikset sitten haluavat. Siinä on rötökset ja juoppous vain meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä jännänaisia ne kilttikset sitten haluavat. Siinä on rötökset ja juoppous vain meriitti.
Kilttinaisella ei ole mitään saumaa, kun nämä Netat vie kaikki hyvät miehet.
Ei se mitään eroa sure vaan menetettyjä rikkauksia. Tuo "suhdehan" oli alusta alkaen laskelmoitu, ei edes mitään ihastusta ton netan puolelta. Tyhmä äijä se kukkopoikakin.
Netta Kukkonen ja Helena Riippakoivu vois yhdistää voimansa. Hörkköööööö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin naiset, jotka haluavat jännämiehen millä tahansa taustalla. "Mut ei se haittaa, minä voin pelastaa sinut!" ajatusmalli parisuhteessa on se kaikista huonoin. Seepra ei raidoistaan mihinkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Netta Kukkonen ja Helena Riippakoivu vois yhdistää voimansa. Hörkköööööö!
Helena voi kutsua Netan uudelle podcastilleen vieraaksi. Pari pönttöä viiniä, niin juttu varmasti lentää molemmilta. Ja Seiska saa lisää jutunjuurta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K
Minua surettaa äitinä, että toista äitiä lyödään kuin vierasta sikaa.
Tämä juuri! Hänellä on aika pieni lapsi, joka hänen pitää jaksaa tuudittaa uneen ja halia hyvälle mielelle. Ei ole ainahelppoa kellekään jaksaa.
Vaikka onkin tehnyt väärin menneisyydessään, haluaisin jotenkin tukea häntä äitinä, että jaksaisi. Tosi raskas tilanne hänrllä juuri nyt. Ei tarttisi ihmisten salakuvata ja kiusata netissä.
😂 Sinä lässyttäjä nyt et kestäisi paria tuntiakaan tuollaisen Netan seurassa "äitiyttä tukemassa".
Vierailija kirjoitti:
Kukkonen kantakoon vastuun. Luvannut nuorelle ihmiselle kuun taivaalta ja pysyä rinnalla vastoinkäymisissä. No pysyikö? Ei pysynyt. Naisen maine mennyt, kun Kukkonen raahannut julkisuuteen. Toki nainen itse mokaillut. Silti. Jotenkin tosi raskas kuvio olla nyt tunnettu kaikkien virheidensä kanssa. Minua surettaa äitinä, että toista äitiä lyödään kuin vierasta sikaa.
Sulla on pakko olla jotain traumoja ja luulet siksi että kaikki muutkin ongelmaiset ihmiset ovat jotain hauraita, herkkiä haavanlehtiä. Ei tuollaista sinisilmäisyyttä muu selitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hieman empatiaa kehiin nyt täällä haaskalinnut!
hän on itse asiansa sotkenut, mutta kyllä mä silti suren hänen tilannettaan juuri nyt. Ero ei ole ikinä kiva ja helppo asia, ei siitä tarvitsisi tällaisia kuvia julkaista. Kukapa ei olis vetänyt joskus ahdistukseensa pikku kännin?
Mä toivon, että hän saa elämänsä kuosiin taas. Opiskelemaan! Siinä saa muuta tekemistä kuin pohtia pettymyksiä ja aukeaa uutta elämään. Hän on vielä nuori ja terve.
Mikä ero? Eikö tuo alkoholistipariskunta eroa ja palaa yhteen vähän väliä. Nainen ei näytä tajuavan, että alkaa näyttää jo kassi- almalta otsalaastareineen. Ei lopeta ryyppäämistä, ennenkuin jotain tosi traagista tapahtuu. Kaukana terveestä eikä nuorikaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan vähintään hoitamatonta epävakaata persoonallisuushäiriötä tai
kaksisuuntaista.
Riittää , että on alkoholisti. Käytös selittyy sillä.
Jos raitistuu, todennäköisesti mt ongelmat helpottuu tai häviää sen myötä.
Raitistuminen antaa mahdollisuuden työstää mt-ongelmia. Kyllä ne ongelmat on olleet jo ennen alkoholisoitumista. Moni käyttää alkoholia itselääkintään. Valitettavasti se vaan pahentaa ongelmia. Mutta vähän harhaluulo, että pelkkä rautistuminen korjaisi mielen ongelmat. T:raitistunut alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
- Välillä Netta nauraa hekotteli, mutta muuttui hysteeriseksi ja manasi kaurakuninkaan alimpaan helvettiin, asiakkaat kertovat.
ei saisi kai nauraa mutta alkoi naurattaa tämä 😂
Sietäisi tuonkin alkaa miettiä omaa mainettaan. Helsingissäkin on loppujen lopuksi pienet piirit eikä omaa mainetta kannata vetää vessanpöntöstä alas, jos joskus ajattelisi esim. jotain työtä hakea. Alkoholistin maine on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Välillä Netta nauraa hekotteli, mutta muuttui hysteeriseksi ja manasi kaurakuninkaan alimpaan helvettiin, asiakkaat kertovat.
ei saisi kai nauraa mutta alkoi naurattaa tämä 😂
Sietäisi tuonkin alkaa miettiä omaa mainettaan. Helsingissäkin on loppujen lopuksi pienet piirit eikä omaa mainetta kannata vetää vessanpöntöstä alas, jos joskus ajattelisi esim. jotain työtä hakea. Alkoholistin maine on ja pysyy.
Maine meni jo kun törpötteli Maisa Torpan seurassa männä vuosina. No ei, mutta ei tuossa enää voi kuin vaihtaa nimeä, hiusten väriä ja paikkakuntaa. Ja lopettaa sekoilu tietenkin ettei sama rumba toistuisi enää
Onkohan sisustajakin jo jättänyt porukan?
Vierailija kirjoitti:
Missä kaurakuningas itse oli?
Somen perusteella siirtynyt elämässä seuraavaan vaiheeseen. Ei ole Netta enää stooreissa ollut. Enkä ihmettele. Kuka jaksaa naista, ketä paskoo miehen kylkiluut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkonen kantakoon vastuun. Luvannut nuorelle ihmiselle kuun taivaalta ja pysyä rinnalla vastoinkäymisissä. No pysyikö? Ei pysynyt. Naisen maine mennyt, kun Kukkonen raahannut julkisuuteen. Toki nainen itse mokaillut. Silti. Jotenkin tosi raskas kuvio olla nyt tunnettu kaikkien virheidensä kanssa. Minua surettaa äitinä, että toista äitiä lyödään kuin vierasta sikaa.
Sulla on pakko olla jotain traumoja ja luulet siksi että kaikki muutkin ongelmaiset ihmiset ovat jotain hauraita, herkkiä haavanlehtiä. Ei tuollaista sinisilmäisyyttä muu selitä.
Kukkonen raahannut julkisuuteen? Netta halusi itse julkisuuteen. Tästä ollut useassa eri podissa.
Vierailija kirjoitti:
Kukkonen raahannut julkisuuteen? Netta halusi itse julkisuuteen. Tästä ollut useassa eri podissa."
Netta itse suostui hölmönä siihen lehden haastatteluun. Mä en tajuu kuinka se pystyi oleen niin typerä. Meinasko se et mikään kiinnijääminen lukuisista varkauksista ei tule ilmi? K-kauppias jolta se varasti, Stocka (ja sen vartijat tiesi tämän tapavarkaan), plus sit vielä koko lentoyhtiön henkilökunta tiesi että Netalla tapana varastella myyntikassoista enimmät omaan taskuun. Ja on lisäksi lukematon määrä varastamisia, mitkä ei ole tullut julkisuuteen VIELÄ. Odotelkaapa vaan.
Lehtien mukaan varastelu myös Kukkoselta. Miten tyhmä ihminen voi olla?
Palstalääkärinä kommentoin sivusta, että tämä potilas vaikuttaa kärsivän intoxicamus diamus, eli maallikon sanoin päiväkänni -syndroomasta. Joskus se iskee, kun on edellisenä iltana otettu kuppia ja pyritään loiventamaan, mutta loivennus muuttuukin nautittavien alkoholimäärien kasvaessa jyrkennykseksi. Siinä alkavat herkästi tunteet myllätä, kuten tässäkin tapuksessa tunnusomaisesti on nähtävillä: itketään, nauretaan, raivotaan hysteerisenä, sitten itketään ja nauretaan lisää.