Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tulee tylsä päivä kun ei mitään tekemistä

Vierailija
08.08.2024 |

Oon eläkkeellä ja ei rahaa ostaa tai tehdä mitään. Tän päivän saldo on nolla kun eilen meni ruokakauppaan yli saldon. En tiedä mitä tekis. Just kävin suihkussa. Onko muita eläkeläisiä täällä? Mitä meinaatte tehdä tänään?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kATSO Olympialaisia?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä käyn koiran kanssa lenkillä 3 kertaa päivässä, hoidan puutarhaani, laittelen ruokaa. Meinasin leipoakin tänään kun tytär perheineen tulee käymään. Eilen lainasin kirjastosta ison kasan kirjoja, oikein odotan  että pääsen lukemaan. 

T. Eläkeläismummo.

4/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks työtön täällä 😅 Meen mä ainakin kävelylle jossain välissä, ja Riasan terraario pitää suursiivota 🐌 Niin ja nehän soittaa mulle työkkäristä iltapäivällä. 

Vierailija
5/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhuuseläkkeellä mutta jatkan töitäni freelancerina. Niitä tarjotaan niin paljon kuin viitsin ja jaksan tehdä.

Nukun joka päivä päiväunet ja ulkoilen.

Hyllyssä on kirjoja enemmän kuin ehdin lukea.

Miten niin ei ole mitään tekemistä?

Vierailija
6/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun kanssa metsään marjastamaan :) 

Vierailija
7/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle neuvoksi, lähde ulos, näin aamuisin on ihana ulkoilla, kun ei ole vielä kuuma. Itse tein lenkin koirani kanssa.

Mene kirjastoon, lainaa kirjoja, jos ei lukeminen onnistu, lainaa äänikirjoja.

Onko ketään ystävää, tuttavaa tai sukulaista. Ota johonkin yhteyttä.

Vierailija
8/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Fugessa. Nyt lähden vesijuoksemaan mereen ja sitten johonkin kivaan kahvilaan.

Vierailija
9/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikoita ajattelin tänään kerätä mutta sitä ennen käyn kaupassa.

Vierailija
10/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle neuvoksi, lähde ulos, näin aamuisin on ihana ulkoilla, kun ei ole vielä kuuma. Itse tein lenkin koirani kanssa.

Tekemistä tai ylipäätään viihtymistä ei pidä ulkoistaa muille. Jokaisen on pärjättävä itsensä kanssa, myös vähällä rahalla.

Vierailija
11/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin missä sinä asut? Pk:seudulla on monenlaista toimintaa juuri eläkeläisille. Esim palvelukeskukset tarjoavat kaikenlaista  toimintaa ja se on ilmaista. Juuri eilen sain sähköpostia Kampin palvelukeskuksen syksyn ryhmistä. Syödäkin saa aika halpaan hintaan.

Vierailija
12/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä fammu, käydään eka pulahtaa skönee ja sielt pudeen dokaamaan?

t: paappa58

Vierailija
13/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin missä sinä asut? Pk:seudulla on monenlaista toimintaa juuri eläkeläisille. Esim palvelukeskukset tarjoavat kaikenlaista  toimintaa ja se on ilmaista. Juuri eilen sain sähköpostia Kampin palvelukeskuksen syksyn ryhmistä. Syödäkin saa aika halpaan hintaan.

En asu Helsingissä!

AP

Vierailija
14/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa, käy lenkillä, mene poimimaan mustikoita, käy ilmaisessa taidenäyttelyssä, mene kirjastoon (sieltä saa lainattua myös harrastusvälineitä), pelaa mobiilipelejä, katso yle areenasta sarjoja ja elokuvia, siivoa kaapit, pese ikkunat, piirrä, laula, meditoi, tapaa ystäviä jne.

Vierailija
15/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Helsingissä!

AP

Ajattele ap, että Luojan kiitos ettet asu Helsingissä. Kaikki kallista ja ihmisiä aivan liikaa. Asut siis jossain pikkukaupungissa tai kunnassa. Näissäkin on eläkeläisille kerhoja, jumppaa yms ja voi lähteä vaikka poimimaan mustikkaa.

Vierailija
16/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekemistä tai ylipäätään viihtymistä ei pidä ulkoistaa muille. Jokaisen on pärjättävä itsensä kanssa, myös vähällä rahalla.

Kyllä, mutta tuollainen ap:n ruikuttaminen ei auta mitään.

Itsekin olen eläkeläinen, mutta tekemistä riittää vaikka kuinka paljon.Liikkeelle sitä on lähdettävä ihmisten joukkoon!

Vierailija
17/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te oikein jaksatte lukea aamusta iltaan? Tai vaihtoehtoisesti kuunnella äänikirjoja tai katsoa televisiota. Pari tuntia päivittäin on ihan mukavaa, mutta ei todellakaan aamusta iltaan päivästä toiseen.

Lenkillä käymiseen menee noin tunti. Jos oikein pinnistäisi, niin kaksi. Siivotakaan ei voi määräänsä enempää.

Itse olen yksinäinen ihminen ja aika kuluu todella hitaasti. Rahaa ei ole kuin peruselämiseen kerrostalossa.

Vierailija
18/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä kesän mattojen pesua jäljellä. Täytyy siivota ja pestä pyykkiä, laittaa ruokaa. Pitäisi poistaa maali yhdestä puutarhapenkistä ja käsitellä se uudelleen. Puutarhahommia olisi ja koirakin täytyy ulkoiluttaa useamman kerran päivän aikana. Aina on tekemistä, mutta aina ei viitsi tehdä näitä kotihommia. Välillä täytyy tehdä jotain hiukan mieltä enemmän virkistävää, mutta tänään siis enemmän kotipainotteista puuhaa.

Vierailija
19/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Helsingissä!

AP

Ajattele ap, että Luojan kiitos ettet asu Helsingissä. Kaikki kallista ja ihmisiä aivan liikaa. Asut siis jossain pikkukaupungissa tai kunnassa. Näissäkin on eläkeläisille kerhoja, jumppaa yms ja voi lähteä vaikka poimimaan mustikkaa.

Ilmottaudu SPR:n ystäväpalveluun. Saat oman vanhuksen, jota käyt säännöllisesti tapaamassa hoivakodissa tai vanhuksen omassa kodissa.

Olet silloin merkityksellinen toiselle ihmiselle ja se antaa sinullekin mukavan tunteen tarpeellisuudesta.

Vierailija
20/65 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen työtön ja päivät kuluu siinä että odotan että kello tulee 7 eli pääsee lähikauppaan tai vauvapalstalle kommentoimaan. Muuta surffausta tietysti kans. Jossain vaiheessa päikkärit ja yritän saada itteni pihalle mutta jossen viitsi niin rankasen itteeni olemalla koko  päivän syömättä. Alkuillasta telkun kattelua koska nukahdan siihen. Rahaa ei ole tehdä mitään mikä maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi