Listataan tähän ketjuun tuotteita, jotka eivät ole juuri koskaan tarjouksessa.
Minä aloitan: Hartwallin omenalimonadi. En tiedä, mikä siitä tekee niin erityisen juoman, että sitä myydään lähes poikkeuksetta pelkästään täyteen hintaan.
Kommentit (46)
Sensodyne hammastahna. Ennen sai 100mg tuubin 1€ tarjouksesta nyt ei enää ole tarjouksia. 75mg tuubi maksaa yli 4€ !
Royal suklaa. Kaikki muut suklaat ja patukat on välillä tarjouksessa, mutta se ei ole koskaan. En mä sitä kaipaa, mutta olen vain huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Sensodyne hammastahna. Ennen sai 100mg tuubin 1€ tarjouksesta nyt ei enää ole tarjouksia. 75mg tuubi maksaa yli 4€ !
Kävin ennen usein Cittarissa, kun asuin sen lähellä, ja siellä se oli usein tarjouksessa. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa oli just tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Royal suklaa. Kaikki muut suklaat ja patukat on välillä tarjouksessa, mutta se ei ole koskaan. En mä sitä kaipaa, mutta olen vain huomannut.
Kyllä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin ennen usein Cittarissa, kun asuin sen lähellä, ja siellä se oli usein tarjouksessa. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.
Nyt mammuttimarkkinoilla oli tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa oli just tarjouksessa.
Joo niin oli neljä egeä pikkutuubi. Hinta moninkertaistunut vuodessa. Ei voi sanoa että on "tarjouksessa" kun ensin hinta on hilattu 400% ylöspäin.
Naudan 7 % jauheliha, ei taida 10 % olla myöskään juurikaan tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Naudan 7 % jauheliha, ei taida 10 % olla myöskään juurikaan tarjouksessa.
Alkuviikosta oli supparissa just Pirkan 600g 10% naudanjauheliha tarjouksessa. Siellä on usein myös iso 1kg samaa tavaraa tarjouksessa. Ostan aina useamman ja laitan pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
0,5L Coke Zero pullot
On tällä hetkellä tarjouksessa k-kaupoissa
Vierailija kirjoitti:
Forssan herkkusienisalaatti.
Lidlissä olivat tosiaan juuri tarjouksessa kaikki muut paitsi kyseinen majoneesisalaatti.
Koskenkorva