Listataan tähän ketjuun tuotteita, jotka eivät ole juuri koskaan tarjouksessa.
Minä aloitan: Hartwallin omenalimonadi. En tiedä, mikä siitä tekee niin erityisen juoman, että sitä myydään lähes poikkeuksetta pelkästään täyteen hintaan.
Kommentit (46)
Sensodyne hammastahna. Ennen sai 100mg tuubin 1€ tarjouksesta nyt ei enää ole tarjouksia. 75mg tuubi maksaa yli 4€ !
Royal suklaa. Kaikki muut suklaat ja patukat on välillä tarjouksessa, mutta se ei ole koskaan. En mä sitä kaipaa, mutta olen vain huomannut.
Mikroaaltouuni, niitä ei ainakaan mainosteta koskaan.
Ap, mammuttimarkkinoilla vasta oli, samoin K-marketissa oli.
Hash browns,pomelo,balut,etc, endless list
Vierailija kirjoitti:
Sensodyne hammastahna. Ennen sai 100mg tuubin 1€ tarjouksesta nyt ei enää ole tarjouksia. 75mg tuubi maksaa yli 4€ !
Kävin ennen usein Cittarissa, kun asuin sen lähellä, ja siellä se oli usein tarjouksessa. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa oli just tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Royal suklaa. Kaikki muut suklaat ja patukat on välillä tarjouksessa, mutta se ei ole koskaan. En mä sitä kaipaa, mutta olen vain huomannut.
Kyllä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin ennen usein Cittarissa, kun asuin sen lähellä, ja siellä se oli usein tarjouksessa. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.
Nyt mammuttimarkkinoilla oli tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa oli just tarjouksessa.
Joo niin oli neljä egeä pikkutuubi. Hinta moninkertaistunut vuodessa. Ei voi sanoa että on "tarjouksessa" kun ensin hinta on hilattu 400% ylöspäin.
Naudan 7 % jauheliha, ei taida 10 % olla myöskään juurikaan tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Naudan 7 % jauheliha, ei taida 10 % olla myöskään juurikaan tarjouksessa.
Alkuviikosta oli supparissa just Pirkan 600g 10% naudanjauheliha tarjouksessa. Siellä on usein myös iso 1kg samaa tavaraa tarjouksessa. Ostan aina useamman ja laitan pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
0,5L Coke Zero pullot
On tällä hetkellä tarjouksessa k-kaupoissa
Vierailija kirjoitti:
Forssan herkkusienisalaatti.
Lidlissä olivat tosiaan juuri tarjouksessa kaikki muut paitsi kyseinen majoneesisalaatti.
Terveyssiteet ym kuukautistuotteet, minkään merkin
Koskenkorva