Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen nainen, millaisissa tamineissa käyt salilla?

Vierailija
08.08.2024 |

Vielä kymmenen vuotta sitten minulla oli hihaton toppi ja trikoot, mutta nyt on vain tavallinen löysä t-paita ja trikoot. En ole lihava, mutta en halua mitään katseita mistään syystä.

Entä te?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teknistä matskua oleva t-paita tai hihaton toppi ja trikoot ja lippis päässä.

Eli olet salilla esittelemässä itseäsi. Lippis täysin turha, älä ala perustella sitä hikoilulla. Tekninen paita, turha, toki se on sellainen, että luulee näyttävänsä paremmalta, eli turhamaista, trikoot tiukat, jotta läskit kuroutuisivat kasaan ja syntyy harhaluulo treenatusta pepusta. 

No sulla on vissiin huono aamu. Sä saat treenata rauhassa vaikka jätesäkissä, no worries

Vierailija
22/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain täällä näköjään kyrsii kun naiset ei treenaakaan jossain rikkinäisissä pieruverkkareissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoot, useimmiten pitkät, joskus tollaset polven alle ulottuvat. Paita voi olla väljä miehen t-paita tai urheiluun suunniteltu naisten lyhythihainen t-paita, nyt kuumilla ilmoilla hihatonkin joku mikä vaan. Urheilurintsikat, sukat ja tossut tietysti (paitsi joskus matkoilla en viitsi pakata tossuja niin meen hotellin salille pelkissä sukissa).

Mä haluaisin käydä sun kanssa hotellin salilla kun olet siellä pelkissä sukissa.

M45

Vierailija
24/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poseeraajat poseeraa, treenaajat treenaa.

Vierailija
25/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain täällä näköjään kyrsii kun naiset ei treenaakaan jossain rikkinäisissä pieruverkkareissa :D

Treenaanpas!

En kyllä keksi miksi ketään kyrsisi tai kiinnostaisi muiden vaatteet. Itse ainakin keskityn omiin hommiini.

Terv. Nainen

Vierailija
26/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta mikä se homma on, kun jotkut ei laita lainkaan pikkuhousuja trikoitten alle salilla? Siis ihan paljas elin siellä? Nähny (valitettavasti) tällaista pukkarissa.

Vierailija
27/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit jalassa ja korsetti päällä, joskus sujautan myös sukkanauhaliivit. Aina on seuraa  löytynyt. Ps. Tyyli ennenkaikkea. 

Vierailija
28/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaanpas!

En kyllä keksi miksi ketään kyrsisi tai kiinnostaisi muiden vaatteet. Itse ainakin keskityn omiin hommiini.

Terv. Nainen

No tää ei ollutkaan sulle suunnattu, vaan jollekin, jolla meni hiekkaa pinppiin kun puhutaan trikoista ja topeista

Vierailija
29/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton toppi ja trikoot yleisimmin. Joskus näin kesällä toppi ja lyhyet shortsit. N47. 

Vierailija
30/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ja tekninen paita, jossa pienet hihat.

Vierailija
31/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic, mutta mikä se homma on, kun jotkut ei laita lainkaan pikkuhousuja trikoitten alle salilla? Siis ihan paljas elin siellä? Nähny (valitettavasti) tällaista pukkarissa.

Alkkarit hiertää ja osa väittää, että jos on puuvillaiset, ne hikoaa liikaa, jos keinokuituiset, ne on niin liukkaat, että trikoot valuu päältä.

Itse en tykkää trikoista juuri siksi, että ne aina vähän valuu jotenkin.

Oma treeniasu on lapsen vanhan verkkarit/collarit ja lapsen vanha t-paita. Mukavat ja ilmavat. Ja tuleepa käytettyä nuokin kun lapsi kasvoi minusta ohi :)

Vierailija
32/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihaton toppi ja trikoot yleisimmin. Joskus näin kesällä toppi ja lyhyet shortsit. N47. 

Minua jotenkin inhottaa ajatus sortseista salilla. Että iho koskisi laitteisiin. Ja muutenkin.

Vierailija
33/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkkarit hiertää ja osa väittää, että jos on puuvillaiset, ne hikoaa liikaa, jos keinokuituiset, ne on niin liukkaat, että trikoot valuu päältä.

Oma treeniasu on lapsen vanhan verkkarit/collarit ja lapsen vanha t-paita. Mukavat ja ilmavat. Ja tuleepa käytettyä nuokin kun lapsi kasvoi minusta ohi :)

Onkohan sulla ihan väärän kokoiset trikoot, en ole itse huomannut mitään valumista riippumatta siitä minkälaiset alkkarit on jalassa.

Vierailija
34/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla ihan väärän kokoiset trikoot, en ole itse huomannut mitään valumista riippumatta siitä minkälaiset alkkarit on jalassa.

Voi hyvin olla, minulla on ollut siis monet ja olen harrastanut yleisurheilua, sielläkin sama ongelma. Olen jotenkin epäsuhtainen leveän lantioni mutta suht kapean vyötärön kanssa.

Lantiolle pitäisi olla enemmän tilaa siis ja parhaiten sopii trikoot jotka on ommeltu monista kaitaleista, eli että on sivukaitaleetkin, eikä vain yhdestä palasta tehty lahje. Näitä ei vain löydy kovin helposti siinä budjetissa mitä olen valmis maksamaan. Adidaksella on ok:t mutta maksoi 70 Euroa, ihan liikaa mullle ja tosiaan nuo collarit on oikein hyvät, niin en enää kaipaakaan trikoita. 

Mutta yleisurheilussakin osa jätti alkkarit pois, koska helpotti trikoitten jalassa pysymistä.Olikohan Asicsin trikoot jossain välissä, jotka oli niin kapeaa ja matalaa mallia, että koettiin että haittaa ihan liikeratojakin. 

Vierailija
35/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut ja joku kiva treeni-T-paita. En ole koskaan tykännyt pitää mitään tiukkoja housuja salilla, en silloinkaan kun oli tosi timmi kroppa.

Vierailija
36/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68 v. nainen. Kuntosalilla pitkät trikoot ja kuntosaliurheiluun soveltuva t-paita. T-paita mieluiten sellainen lyhyehkö naisten malli missä vyötärö korostuu ja peppukin saa jää näkyviin, sillä miksi peitellä niitä paikkoja mitkä on vaivalla saanut kiinteäksi. Minun t-paitani saavat olla myös hihattomia, en häpeä käsivarsiryppyjä eikä minulla juurikaan ole ainakaan kovin pahasti roikkuvia alleja.

Vierailija
37/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä trikoot tai pyöräilyshortsit. Perus Nike/Adidas t-paita tai treenipaita (Gymnationilla parhaita sellaset löysät cropped t-paidat/topit).

Vierailija
38/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mammoilla upeita asuja<3 ottakaa toki salilla kontaktia meihin miehiin niin saatte huomiota mitä miehenne ei enää teille anna

;)

Vierailija
39/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Collegehousut ja joku kiva treeni-T-paita. En ole koskaan tykännyt pitää mitään tiukkoja housuja salilla, en silloinkaan kun oli tosi timmi kroppa.

Sama, joskus 90-luvullahan collarit oli se normi, muistan ne iloisen kirjavat versiot mitä silloin oli :D salilla vielä myytiin niitä. 

Varmaan kohta taas muodissa.

Vierailija
40/41 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kuulluu aina anustappi! Se on vakiovaruste omalle pojulle!