Kuinka moni muu näyttää kuvissa aivan kauhealta?
Kommentit (22)
Minä myös. Ihan kamalaa. Mietin, että näytänkö oikeasti samalta kuin kuvissa? Mielestäni peilistä katsoo eri näköinen.
Opetelkaa sitä poseeraamista. Se on taito siinä missä muutkin. Sellainen kuvissa ylinöyristely näyttää karsealta.
Suurinosa, mutta mä näytän aina komealta enkä mä sille mitään mahda.
- Artzi
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa sitä poseeraamista. Se on taito siinä missä muutkin. Sellainen kuvissa ylinöyristely näyttää karsealta.
Näytän vielä ääliömmältä jos alan poseeraamaan tai yritän jotain hammashymyä.
Ap
Minä. Mutta siis selfieissä on vaikea näyttää hyvältä, koska se kamera vääristää. Luin just jostain selityksen siitä, mitä se kamera tekee ja miksi yleensä näyttää etukameran kuvissa niin kauhealta.
En osaa yhtään olla valokuvattavana. Sitten joskus tulee vastaan kuva, jossa en ole tiennyt, että kuva otetaan, ja näytänkin ihan kivalta. Silloin hämmästyn.
Minä. Onneksi selfie-kamera on sellainen joka vääristää todellisuutta, joka ei ole ihan yhtä kriittinen. Normaalilla kameralla olen ihan ok.
Juu kuvista näkee miltä oikeasti näyttää, eikä siitä ikinä tule hyvä mieli. Parempi vältellä kuvien katsomista ja tyytyä muikistelemaan peilille.
Meinasin pyötyä, kuin kamera puhelimessa oli väärinpäin ja omat kasvoni töllöttivät sieltä. Hirveä pullanaama, turvonnut ameeba. 😂
Näytän aivan hirviöltä puhelimen selfie-kamerassa. Silmät ovat syvällä kuopissa ja kasvot ovat pitkät kuin hevosella. Valokuvissa ja peilissä näytän onneksi vähän normaalimmilta.
Tosin yhdessä ammattivalokuvaajan tänä kesänä minusta ottamassa sivukuvassa minulla on kaksoisleuka ja roikkuvat posket. Näytän lihavalta tantalta vaikka minulla ei ole ylipainoa.
Kysymys on väärin aseteltu.
Oikeasti se kuuluisi olla: Kuka muu näyttää omissa mielikuvissa ihanalta?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että sitä voi opetella. Mutta aina, kun yritän, näytän niin typerältä, että on pakko lopettaa.
passikuvassa roiston näköinen mies,
en ole koskaan ottanut selfietä, enkä ota.
Minä myös. Usein katselen itseäni peilistä kun olen laittanut meikin ja hiukset ja ihailen, että olenpa kaunis. Sitten jostain ilmestyy kamera ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Usein katselen itseäni peilistä kun olen laittanut meikin ja hiukset ja ihailen, että olenpa kaunis. Sitten jostain ilmestyy kamera ja se siitä.
Sama :(
Joo, mutta näytän kamalalta oikeastikin.
Mietin joskus, näytänkö muiden mielestä hirviöltä.
Ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Juu kuvista näkee miltä oikeasti näyttää, eikä siitä ikinä tule hyvä mieli. Parempi vältellä kuvien katsomista ja tyytyä muikistelemaan peilille.
Paitsi sovituskopissa. Mistä ne peilit tulee niihin? En ole kuvissakaan niin ruma kuin vaatteita ostaessa.
Voi hyvää päivää. Jos tällä naamalla pitäisi johonkin tinderiin liittyä, niin naurusta ei tulisi loppua. Kerran otin vahigossa selfien, kun kamera oli kääntynyt väärinpäin. Näky oli järkyttävä. Lihava, silmäpussinen eukko, joka näytti mielisairaalasta karanneelta, kiiluvasilmäiseltä olmilta. Näytin n. 95 vuotiaalta. Olen 50 .
Olin passikuvassa enkä tunnista siitä itseäni. Kai minä sitten siltä näytän ihan oikeasti :(
Mä 😂. Mut syy on huono itsetunto