Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otitteko rokotteen, sairastuitteko?

Vierailija
07.08.2024 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen, eli kuinka monta k-rokotetta otitte? Entä kuinka monta kertaa sairastitte taudin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nolla koronarokotetta ja kerran koronan sairastin. Lievänä sairastin koronan kuten myös lähes kaikki muut rokottamattomat, tein oikean päätöksen kun turhia koronarokotteita en ottanut. Jos olisin ollut riskiryhmään kuuluva niin sitten ehkä olisin koronarokotteet hakenut. En anna ikinä anteeksi yhteiskunnalle sitä että minua haukuttiin ja syrjittiin päättäjien toimesta. 

M32

Vierailija
22/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin 0 rokotetta ja sairastin 3 kertaa. Lieviä sinäänsä, että oli kuin flunssa tai muu tahansa kotona levolla hoidettava.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotetta ja 1 kerran sairastin lievän. En muista misä kohti sarjaa

Vierailija
24/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rokotetta, toisen jälkeen sairastuin, kolmannen jätin ottamatta.

Vierailija
25/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotteita ja yksi flunssa oli nyt vappuna, en testannut. Se kesti 2 päivää. Ennen sitä ei flunssia useaan vuoteen.

Vierailija
26/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaksi ja sairastin kaksi. Outoa se, että muuten en esimerkiksi ole flunssien takia töistä ollut poissa varmaan kymmeneen vuoteen. Näiden kahden vuoden sisällä olleen koronan takia pari päivää. 

Vierailija
27/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 otin ja sairastin vuosi kolmannesta annoksesta. Muuten oli lieväoireinen mutta omituinen väsymys kesti noin kuukauden. 

Vierailija
28/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut yhtäkään, nolla tautia. Ehkä olen niitä jotka ovat immuuneja taudille, tai sitten ollut oireettomia.

Minkä ikäinen olet tai onko sinulla hyvä yleisterveys?

55v, sepelvaltimotauti (yksi pallolaajennus).

Vierailija
29/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta olen saanut, altistuksia on ollut, mutta en ole tiettävästi sairastanut koronaa, jos olen niin ei ole ollut mitään oireita. Lähikontakteja virukseen on varmuudella ollut.

Vierailija
30/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin nolla koronarokotetta ja kerran koronan sairastin. Lievänä sairastin koronan kuten myös lähes kaikki muut rokottamattomat, tein oikean päätöksen kun turhia koronarokotteita en ottanut. Jos olisin ollut riskiryhmään kuuluva niin sitten ehkä olisin koronarokotteet hakenut. En anna ikinä anteeksi yhteiskunnalle sitä että minua haukuttiin ja syrjittiin päättäjien toimesta. 

M32

No, voi sentään😭😭😭😭😭

Olet siis sairas päästäsi, siitä                      harvemmin paraneekaan...

Vierailija
31/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kaksi ja sairastin kaksi. Outoa se, että muuten en esimerkiksi ole flunssien takia töistä ollut poissa varmaan kymmeneen vuoteen. Näiden kahden vuoden sisällä olleen koronan takia pari päivää. 

Ja olin painostuksen heikko uhri. Töissä kyseltiin terveydenhuollon toimesta onko rokotus otettu jne. Sorruin. 

Vierailija
32/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko ottaa työn takia. Ainakin kaksi kertaa olen sairastanut.

Vierailija
33/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Samaistun tähän! En halunnut ottaa rokotteita ihan muuten vaan; ei ollut mitään vakaumusta tms. Sitä kaikkea sontaa ja haukkumista sai kuulla ihan liikaa. Meidän kaltaistemme saastojen takia tauti leviää jne jne.

Ei se mennyt niin.

Vierailija
34/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ne kolme rokotusta, jotka sain. Nolla tartuntaa. 

Nyt on muuten paljon koronaa liikkeellä, moni tuttu on sairastanut tai sairastaa parhaillaan. 

Vierailija
35/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta. Yksi tai kaksi koronaa, en edes muista ja lopulta en testannutkaan, joten voi toki olla joku korona tullut sairastettua tietämättään.  Mutta se yksi oli semmoinen pahempi kunnon flunssa. 

Vierailija
36/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaikki 3, en ole ollut kertaakaan kipeänä sen jälkeen.

Vierailija
37/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että tämä aihe olisi jo loppuun käsitelty. Mutta ei kun sitä samaa vaan, miten rokottamattomia SAALISTETTIIN, ja kaikki PAKOTETTIIN ottamaan rokote...

Toivottavasti nämä ei ole työelämässä. Olisivat aika saatanallisia työkavereita.

Vierailija
38/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotetta ja sairastin sitten noin 6kk 3. rokotteesta.Kova tauti oli 4 päivässä ohi ja paljon kovempi oli kuin yksikään sairastetuista flunssista.

Vierailija
39/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokot. Jokusen vuoden aikana oli 2 horkkatautia. 1 kpl ei-horkka 2023 ja ajoissa troppia, oireiden loppumiseen meni 3 kk:tta, tuntui kuin joku lastentauti olisi tullut ostarilta - jossa kävin harvoin. Ja taudit yrittelivät usein. Onneksi tilanne on ollut nyt parempi ja eri niksejä testannut. 

Vierailija
40/43 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja ei koronaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi