Otitteko rokotteen, sairastuitteko?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, eli kuinka monta k-rokotetta otitte? Entä kuinka monta kertaa sairastitte taudin?
Kommentit (43)
Nolla rokotetta.
Jotain flunssia ollut mutta koska en ole tehnyt ainuttakaan testiä, en tiedä oliko joku noista koronaa.
En ole ottanut yhtäkään, nolla tautia. Ehkä olen niitä jotka ovat immuuneja taudille, tai sitten ollut oireettomia.
En yhtään. Hukkaan olisivat menneet, en ole vielä sairastunut.
Kaksi. En tiedä olenko sairastanut, kerran olin flunssassa koronan alkuaikoina (ei ollut yhtään rokotetta silloin vielä).
Otin kaikki rokotteet mitä annettiin.
Ei ole edes nuhaa ollut saati että olisi sairastellut. Mitään tautia.
Otin ne mitä annettiin eli kolme, yhtään koronaa en ole tiettävästi sairastanut.
Ei rokotus estä sairastumasta.
Se estää taudin vakavan muodon.
En ottanut yhtään. En ole vielä sairastunut.
Taas kerran; Rokote ei välttämättä estä koronaa, mutta lieventää oireita! Ilman rokotetta se on rankempi ja siihen voi jopa kuolla, jos on iäkkäämpi tai on joku ns. perussairaus.
Vaikka ihan turha sitä idooteilla harhapäille edes yrittää sanoa...
Kolme rokotetta, ei koronaa (eli ei mitään flunssia).
Otin 3 rokotetta, sairastin koronan 3: n rokotteen jälkeen. Voi olla, että sairastin toisenkin kerran, en testannut, oireet samoja.
3 rokotusta otettu enkä ole kertaakaan sairastunut
Kaksi otin, että pääsin matkustelemaan normaalisti. Ei ole flunssia ollut sen enempää kuin rokotehaittojakaan.
T. Huoleton
Kolme rokotetta. Yksi korona. Perusterve.
3 rokotetta, 2 tautia. Joista kumpikaan ei vienyt henkeä, tai sairaalahoitoon, mikä oli se rokotteiden tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut yhtäkään, nolla tautia. Ehkä olen niitä jotka ovat immuuneja taudille, tai sitten ollut oireettomia.
Minkä ikäinen olet tai onko sinulla hyvä yleisterveys?
Vierailija kirjoitti:
2 rokotetta 0 sairautta
ja olen koulussa työssä
Otin alkuvaiheessa rokotukset. En sairastunut. Viime syksynä otin rokotuksen tulevan leikkauksen vuoksi. Televisiossa kyllä sanottiin, että se on kevään versio, eikä välttämättä enää tehoa. Sairastuin kaksi viikkoa rokotuksen jälkeen ja oireet olivat ihan samat kuin perheen rokottamattomalla puolisolla. Lapset eivät tuolloin sairastuneet tai ainakaan oireilleet.
Kolme otin. Nolla sairastin, jos on ollut niin ilman mitään oireita.