Mistä voi katsoa televisiosarjan pieni talo preerialla?
Se tuli neljä vuotta sitten televisiosta mutta on jo ehtinyt poistua Yle Areenasta! Typerää kuinka ohjelmat säilyvät Yle Areenassa vain 2 vuotta esittämisen jälkeen. Olen internetistä yrittänyt kyseistä sarjaa etsiä, mutta haluaisin suomi-tekstit. Kirjastoissakaan ei ole kuin pääasiassa vain ensimmäistä tuotantokautta...
Olen Tampereelta ja jos jollakin olisi lähettyvillä myydä kyseisen sarjan dvd:t - ostaisin mielelläni kohtuu hintaan.
Kommentit (41)
Mä haluaisi katsoa Mad about you. Tuli ehkä joskus ysärillä? Mut ei missään :(
Kun tarpeeksi etsii tai tietää oikeat verkko-osoitteet, netistä löytää sen ja paljon muitakin sarjoja ja elokuviakin katsottavaksi ihan ilmaiseksi.
Tuoltahan noita löytyy Huutonetistä, oli ainakin 9. tuotantokauteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Internetistä saa ostettua about 130 eurolla kaikki kaudet uusina ja vieläpä suomi teksteillä! Aikamoinen rahauhraus vaan sarjasta pieni talo preerialla🥸
The Sims 4 peli kaikkine lisäosineen 1300 euroa. Yhdestä pelistä. Ei tuo ole paljon paskaakaan siihen verrattuna.
Ei tuohon peliin tarvii kaikkia lisäreitä kerralla ostaa. Ei tuo iso hinta ole tässä 10v aikana, mitä peli on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Internetistä saa ostettua about 130 eurolla kaikki kaudet uusina ja vieläpä suomi teksteillä! Aikamoinen rahauhraus vaan sarjasta pieni talo preerialla🥸
The Sims 4 peli kaikkine lisäosineen 1300 euroa. Yhdestä pelistä. Ei tuo ole paljon paskaakaan siihen verrattuna.
Ei tuohon peliin tarvii kaikkia lisäreitä kerralla ostaa. Ei tuo iso hinta ole tässä 10v aikana, mitä peli on ollut.
No mitä, Steamistäkö sä siihen ilmestyit kommentoimaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiedä ketään joka ostaisi kaikki lisäosat sims peliin. Eri asia on joku fps peli jossa saa kaikki kartat yms. Mutta niitä on yleensä vaan muutama lisäosa
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli jotenkin aika tekopyhä sarja. Silleen naiivi ja vähän typerä. Anteeksi nyt vaan. Ei kannata ainakaan rahoja siihen tuhlata. Ehkä jostain kirpparilta saa eurolla koko dvd-boxin...
Olen eri mieltä. Sarja esitti sen ajan kuvaa. Elämä oli rankkaa työntekoa iloineen ja suruineen. Ihmiset aitoja, elämä ihanan rauhallista, muttei silti tylsää. Sarjassa ei mässäilty väkivallalla tai juhlittu seksillä, mihin monet tämän päivän tv-sarjat ikävä kyllä syyllistyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli jotenkin aika tekopyhä sarja. Silleen naiivi ja vähän typerä. Anteeksi nyt vaan. Ei kannata ainakaan rahoja siihen tuhlata. Ehkä jostain kirpparilta saa eurolla koko dvd-boxin...
Olen eri mieltä. Sarja esitti sen ajan kuvaa. Elämä oli rankkaa työntekoa iloineen ja suruineen. Ihmiset aitoja, elämä ihanan rauhallista, muttei silti tylsää. Sarjassa ei mässäilty väkivallalla tai juhlittu seksillä, mihin monet tämän päivän tv-sarjat ikävä kyllä syyllistyvät.
Kuulostaa ihan Twin Peaks potenssiin kaksi...
Oli pakko käydä katsomassa maksaako sarja tosiaan niin paljon nykyään. Ostin koko sarjan dvd boxin alle 3 vuotta sitten cdonista ja hinta oli tuolloin 59,95e ja nyt tuo sama boxi maksaa siellä 149,95e. Siis mitä ihmettä!! Miten voi hinta näin lyhyessä ajassa nousta noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko käydä katsomassa maksaako sarja tosiaan niin paljon nykyään. Ostin koko sarjan dvd boxin alle 3 vuotta sitten cdonista ja hinta oli tuolloin 59,95e ja nyt tuo sama boxi maksaa siellä 149,95e. Siis mitä ihmettä!! Miten voi hinta näin lyhyessä ajassa nousta noin paljon.
DVD-levyjen hinnat nousussa, kun BestBuy tai joku lopetti niiden myynnin. Itse hankin nuo Amazonista, kun ei teksteillä niin väliä, mutta nousussa on hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol mikä rip off
Tule sanomaan päin naamaa ja revin nahkasi irti. Lisäksi ymmärrän vain suomenkieltä, englanninkieltä sen oikeassa muodossa ja espanjaa. En tuollaista nuorisokieltä ymmärrä koska kukaan ei ole opettanut.
"rip off" on terminä keksitty 1960-luvulla
YouTubesta löytyy ilmaiseksi kaikki maailmat sarjat, jopa vanhat Lemmenlaivat ja jopa Kauniit ja Rohkeat ysäriltä ja 2000-luvun alusta. Tosin niissä ei oo suomitekstityksiä.
Mutta vinkkinä muille.
Samaten YouTubesta löytyy todella paljon ilmaiseksi leffoja, vanhojakin. Joissakin leffoissa on muuten suomitekstitys.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo nuoren tytön näkökulmasta elämästä uudisasukkaana. Kirjan tapahtumat perustuvat tositapahtumiin. Laura Ingalls-Wilder, joka kirjoitti kirjat, on itse se päähenkilö Laura. Että silleen vähän naiivi ja typerä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kirjastossa dvd:llä?
Löytyy kaiki kaudet kirjastoista mutta ne on sitten ripoteltu ympäri maata.
No ei YLEllä ole ikuisua oikeuksia kuin omiin sarjoihinsa ja elokuviin. Sarja oli areenassa katsottavissa 12 vuotta eli hyvin sen olisi ehtinyt katsoa.
Amazon Primessä on katsottavissa mutta tekstityksistä ei tietoa eikä siitä että näkyykö täällä.
Tietäjät tietää.. jos kelpaa englanninkieliset tekstit (suomeksi ei aina löydy), niin googlaa fmovies. Sieltähän tuokin sarja löytyy kaikilla kausilla. Tuolta kaikki muutkin sarjat ja elokuvat katsotaan, jos ei muuten jaksa asiaan panostaa.
Minulle oli yllätys se viimeinen jakso, jota en ollut koskaan nähnyt ennemmin. Koko kylä räjäytettiin ?!