Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän puoleiselta suvussa ei lapsia

Vierailija
15.04.2024 |

Isän puolelta on serkuksia 5. Meitä sisaruksia on 3. Olemme iältämme 30-40 vuotiaita. Meistä kenelläkään ei ole omia lapsia.

Muutamat serkukset ovat syrjäytyneitä ja mt-ongelmaisia. Jotkut ovat akateemisia ja uraputkessa. 

Itse olen enemmänkin uraputkessa oleva syrjäytynyt ja vietän vapaa-aikani pääosin omissa oloissani. Koulutustasona sähkötekniikan di. Siedettävää naista en ole elämäni aikana kohdannut. Serkuksista ja sisaruksista kukaan ei ole myöskään naimisissa. Naispuoleiset ovat parisuhteissa. Miespuoleiset eivät. 

Minulle henk.koht koko naimisiin meno ja lapset ovat täysin outo käsite ja instituutio. Olen elänyt koko aikuiselämäni yksin enkä tiedä tuollaisesta elämästä mitään. 

Muita, joiden suvussa ei ole 2000-luvulla syntyneitä?

M39

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nykyään puoli Suomea ole jo ihan ihmeissään, että mitä ne lapset ja avioliitto on.

Kohta ei sähkötekniikkaakaan tarvita, kun viimeinen laittaa valot pois ja se oli siinä.

Vierailija
2/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhteensä 12 serkkua. Ikää 25-44. Lapsia heille kaikille on tähän mennessä syntynyt 1. Serkuistani 6 on yli 35-vuotiaita, kenelläkään heistä ei ole lapsia.

Onhan tämä aikamoinen syntyvyyden lasku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yhteensä 12 serkkua. Ikää 25-44. Lapsia heille kaikille on tähän mennessä syntynyt 1. Serkuistani 6 on yli 35-vuotiaita, kenelläkään heistä ei ole lapsia.

Onhan tämä aikamoinen syntyvyyden lasku. 

Siis syntynyt yhteensä 1 lapsi piti kirjoittamani...

Vierailija
4/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko isäni suku, isäni mukaan lukien on poikamiehiä jo kolmannessa polvessa.

Vierailija
5/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla koko isäni suku, isäni mukaan lukien on poikamiehiä jo kolmannessa polvessa.

Eli poikamiehet ovat vain käyneet naapurissa kuksimassa. Ok.

Vierailija
6/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyvin perintöjä

Vierailija
7/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Valtio kustantaa loputtoman listan kaiken maailman tukia lapsiperheille, mutta ei vain kelpaa.

Vierailija
8/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään poikkeus ole ap, hyvin tavallista.

Vierailija
9/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne meidän suvussa. Minä ja 4 serkkuani ollaan kaikki lapsettomia (kaikki iältämme 30-40v). Ainoastaan siskollani on yksi lapsi. 

Eli meidän suvun 6 lapsesta vain yksi on lisääntynyt, ja hänelläkin on vain yksi lapsi.

Aivan v*tun sairasta menoa nykypäivänä, sukupuutto häämöttää. 

Vierailija
10/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on serkkuja kummallakin puolen noin 100, sitten sisarusten lapsia on 23, arvaus on että lisää tulee ehkä 10-20. Sisarusten lapsenlapsia on vasta yksi.

Vierailija
11/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Valtio kustantaa loputtoman listan kaiken maailman tukia lapsiperheille, mutta ei vain kelpaa.

Toivottavasti kukaan ei hanki lapsia siksi että valtiolta saa sitten tukia.

Vierailija
12/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Toivottavasti kukaan ei hanki lapsia siksi että valtiolta saa sitten tukia.

Tarkoittanet Vain siksi, sitä vartenhan valtio syytää rahaa lapsiperheille, ettei kansa kuolisi sukupuuttoon.

Vierailija
13/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan äidillä ollut yhtään lasta

t. kattohaikara

Vierailija
14/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompastuit omaan nokkeluuteesi.

Aapee puhui lapsista. Sitäpaitsi poikamiehilläkin saattaa lapsia olla.

Isäsi suvun poikamiehisyys ei siis liity. Tai mihin se mielestäsi liittyy?

Vierailija
15/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan tekemään lapsia jos syntyvyyden lasku harmittaa.

Vierailija
16/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko huumorintajutonta sakkia täällä. 

Eri

Vierailija
17/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä tarkoiteta meitä ikisinkkuja. Lapsen saamiseen liittyy vahvasti se, että ensin pitäisi saada pillua. Ei se meikäläisiltä onnistu ellei huoli jotain spurgua kassialmaa.

Vierailija
18/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on 7 lasta ja koko ajan sille on tulossa lapsenlapsia.

Vierailija
19/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nykyään puoli Suomea ole jo ihan ihmeissään, että mitä ne lapset ja avioliitto on.

Kohta ei sähkötekniikkaakaan tarvita, kun viimeinen laittaa valot pois ja se oli siinä.

Kummasti sitä vain rakennetaan teollisuutta ja tarvittaessa Ruotsissa on lisää projekteja. Ei se kielitaitoiselle ole temppu eikä mikään lähteä lahden tolle puolelle. 

Mutta ei kai nyt kukaan nätti norminainen huolisi meikäläisen kaltaisia puoliasseja. Hyvätuloisena mikään spurgu kassialmakaan ei ole vaihtoehto.

AP

Vierailija
20/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo psykiatriset ongelmat periytyvät. Ennen vain otettiin omasta kylästä tai naspurikylästä joku, ihan sama oliko jotain pääongelmia vai ei. 

Nyt ei enää tarvitse ottaa pakosta ketä tahansa. Niin onhan se selvä asia, että ongelmaiset jäävät yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi