Lue keskustelun säännöt.
Mistä voi katsoa televisiosarjan pieni talo preerialla?
07.08.2024 |
Se tuli neljä vuotta sitten televisiosta mutta on jo ehtinyt poistua Yle Areenasta! Typerää kuinka ohjelmat säilyvät Yle Areenassa vain 2 vuotta esittämisen jälkeen. Olen internetistä yrittänyt kyseistä sarjaa etsiä, mutta haluaisin suomi-tekstit. Kirjastoissakaan ei ole kuin pääasiassa vain ensimmäistä tuotantokautta...
Olen Tampereelta ja jos jollakin olisi lähettyvillä myydä kyseisen sarjan dvd:t - ostaisin mielelläni kohtuu hintaan.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen jo 10 vuotta odottanut kuin kuuta nousevaa, että myös Suomeen tulisi nähtäväksi uudistetut PTP:n Bluray-versiot, joissa kohina ja muut viat on poistettu alkuperäisistä jaksoista ja äänenlaatua paranneltu. Tilasin jopa ko. levyt USAsta, mutta vain huomatakseni, että ne eivät pyöri suomalaisilla Bluray-soittimilla. Enkä saanut edes omilla nörttitaidoilla estoa kierrettyä.
Niin turhauttavaa. Ja nyt jaksoja ei näy ei englanniksi eikä suomeksi eikä yhtään millään kielellä yhtään mistään, enkä halua enää hankkia jo pois heitettyjä levysoittimiakaan. Ei auta kun purra hammasta 😅 Voisin ihan oikeasti maksaa sievoisenkin summan siitä, että saisin nähtyä sarjan digitaalisessa muodossa (varsinkin jos korjattu versio). Se on liikaa pyydetty tämän sarjan kohdalla. Jaksot olivat vielä hetki sitten Viaplayssa, mutta sieltäkin ne poistuivat juuri, kun sain kuulla asiasta.