Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympiaurheilu on turvonnut kuin pullataikina. Ei kaikista harrastuslajeista tartte tehdä olympialajia

Vierailija
07.08.2024 |

Esimerkkinä lasten rullalautailu, trampoliini, breakdance, taidelajien uinti, surffaus etc.etc.

Voi poistaa seuraavista olympialaisista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Breakdance?

Vierailija
2/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on taidelajien uinti? Onko sellaistakin muka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva palsta on jyrähtänyt

Vierailija
4/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla periaattella lähdetään karsimaan, lähtevät kaikki lajit jotka ovat arvostelulajeja eikä suoraan mitattavissa olevia. 

Eli perinteisemmistä lajeista lähtisi muun muassa kaikki voimistelulajit, taitoluistelu, osa lumilautailulajeista yms.

Ja toisaalta esim. mäkihypystä pitäisi samalla perusteella jättää tyylipisteet pois. 

Vierailija
5/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut että breakdance on olympialaji:D

Vierailija
6/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso jos niin paljon haittaa. Mikä sinä olet sanomaan mitä muut saavat katsoa.

Vierailija
7/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä katso jos niin paljon haittaa. Mikä sinä olet sanomaan mitä muut saavat katsoa.

Se oli vain mun mielipide tosi oudoista "olympialajeista" kai sen saa sanoa. -ap

Vierailija
8/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut kiva katsoa surfausta, kiipeilyä , hevosurheilua, vaikka en näistä lajeista tiedä. Samoin golfia on kiva seurata ( juuri olen itse lähdössä kierrokselle). Painia ja nyrkkeilyä en seuraa;  klassikkolajeja, joilla varmaan on kannattajansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä