Olympiaurheilu on turvonnut kuin pullataikina. Ei kaikista harrastuslajeista tartte tehdä olympialajia
Esimerkkinä lasten rullalautailu, trampoliini, breakdance, taidelajien uinti, surffaus etc.etc.
Voi poistaa seuraavista olympialaisista.
Kommentit (8)
Mitä on taidelajien uinti? Onko sellaistakin muka.
Jos tuolla periaattella lähdetään karsimaan, lähtevät kaikki lajit jotka ovat arvostelulajeja eikä suoraan mitattavissa olevia.
Eli perinteisemmistä lajeista lähtisi muun muassa kaikki voimistelulajit, taitoluistelu, osa lumilautailulajeista yms.
Ja toisaalta esim. mäkihypystä pitäisi samalla perusteella jättää tyylipisteet pois.
En ole kuullut että breakdance on olympialaji:D
Älä katso jos niin paljon haittaa. Mikä sinä olet sanomaan mitä muut saavat katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Älä katso jos niin paljon haittaa. Mikä sinä olet sanomaan mitä muut saavat katsoa.
Se oli vain mun mielipide tosi oudoista "olympialajeista" kai sen saa sanoa. -ap
Minusta on ollut kiva katsoa surfausta, kiipeilyä , hevosurheilua, vaikka en näistä lajeista tiedä. Samoin golfia on kiva seurata ( juuri olen itse lähdössä kierrokselle). Painia ja nyrkkeilyä en seuraa; klassikkolajeja, joilla varmaan on kannattajansa.
What? Breakdance?