Kysymys miehille...
Kysyn tätä koska ystäväni itsetunto on nollissa enkä kestä katsoa hänen vaipumistaan masennukseen. Asiallisia viestejä, jookos? Eli ystäväni on kaunis,tummatukkainen ja oikeasti mukavaluonteinen ihminen. Hänen miehensä jäi kiinni pettämisestä ja erohan siitä tuli. Nyt jälkeenpäin ystäväni sitten kertoi minulle että koko heidän seurustelunsa ajan mies katseli aina vaaleita naisia ja väitti tietysti että ei katsele. Nainen jonka kanssa mies petti, OLI VAALEA. Ystäväni on sitä mieltä että KAIKKI miehet tykkäävät vaaleista ENEMMÄN vaikka seurustelevatkin tumman/ punatukkaisen kanssa. Hän pitää itseään täysin nollana ja tämä asia on hänelle paisunut todelliseksi ongelmaksi. eikä hän usko kun sanon että jokaisella on ihailijansa... Hän ei aio olla enää kenenkään " korvike" . Jos jollekkin tuollaiset ulkoiset seikat ovat noin tärkeitä että ihailee jatkuvasti toisia, nii eikö he valitsisi sellaisen itselleen? Vai kiinnostaako sitten seurustellessa juuri oman naisen vastakohta? En tiedä millä saisin ystäväni piristymään.
Kommentit (8)
ja toinen tummista, ja joku kaikista kombinaatioistakin, mutta on se nyt v.ttumainen äijä, jos ei sillon alunperin valinnut itelleen blondia. C´mon! Potku persuksille!
onkohan meillä ollut sun kaverin kanssa sama mies.... ihan sama kuvio, ja ihan sama vaikutus meikäläiseen...
Kerron vain kokemukseni eräästä exästä. Seurustelumme alussa hän sanoi, että on ihan ihmeellistä olla blondin kanssa, koska hän ei ole koskaan edes katsonut blondeja! Hänen naisihanteensa on aina ollut " pikkuinen" , lyhyt ja siro nainen, jolla on oliivinvärinen iho ja musta tukka. Nauroin, että kannattaskohan käydä optikolla (jep jep, olen 175cm pitkä, naisellisen muodokas ja luonnostaan vaalea, sekä tukka että iho...) Meillä oli ihana suhde, eikä se suhde ulkonäköön todellakaan kaatunut, mutta nykyään hän seurustelee lyhyen korealaisnaisen kanssa... ;-)
Oma mielipiteeni on, että en usko että hiusten värillä varsinaisesti olisi väliä. Jos jostain tykkää, hänestä tykkää vaikka olis vihreä tukka. Mutta samaan hengenvetoon myönnän, että kyllähän jokaisella kuitenkin jonkilainen mielikuva on kiinnostavan näköisestä ihmisestä. En itse voi kuvitellakaan rakastuvani punatukkaiseen mieheen, koska en pidä punatukkaisten näöstä yhtään, enkä näin ollen heitä katselekaan...
Ole ystävä ystävällesi ap. Tue ja pidä huolta surun hetkellä. Loppujen lopuksi se, lähtikö mies hiustenvärin takia vai jonkun muun takia, ei ole olleellista. Oleellista on, että lähti. Joten hän ei ollut sinun ystävällesi tarkoitettu! Paremmin hänelle sopiva tulee kyllä jonkin ajan kuluttua vastaan.
tähän väliin niin voisi lyhyesti todeta se menee silleen että blondeja naidaan, punapäihin hullaannutaan ja brunettien kanssa mennään naimisiin.
mutta panen kyllä brunettea mieluummin
Seksuaalisuus ei ole tasa-arvoista, eikä tule meidän elinaikana olemaan.
Miehet panee toisia, rakastuu toisiin. On aivan eri asia olla kiinnostunut jostain IHMISESTÄ, kuin olla kiinnostunut seksistä sen kanssa.
Naisilla seksi on enemmän sidoksissa siihen ihmiseen. Luonteeseen, käytökseen jne. Eli naiset harrastavat keskimäärin vähemmän " panoja" vain seksin takia.
Pointtini on: Ei kannata olla kateellinen niille, jotka keräävät miesten seksi-huomion. Samoilla ihmisillä on mun kokemuksen mukaan vaikeuksia aloittaa vakavaa parisuhdetta tai menestyä siinä.
Itse olin aina haaveillut tummatukkaisesta tyttöystävästä ja kun sitten se oikea osui kohdalle oli hän oikeasti prunette, värjännyt kylläkin itsensä tummaksi ja naimisiin mennessämme hän oli punapää ja välillä ollut blondi.
Elikkä ei se hiusten väri ole muutakuin alku sysäys perään katsomiselle, muu toiminta on miehen paskamaista käytöstä.
Itse kanssa katson aina kauniiden naisten perään, väristä riippumatta, mutta en ole koskaan tehnyt mitään muuta, yksi avioinen kun olen, vaikka mies olenkin.
En kyllä ole mies, mutta mieheni on sanonut, että todelliset kaunottaret ovat aina tummia. Minä olen kyllä vaalea.