Olisitko valmis Suomen tukijärjestelmän lakkautamiseen? Verotusta voitaisiin keventää merkittävästi, ostovoima nousisi huimasti...
..pienestäkin palkasta jäisi kivasti käteen ja työpaikkoja riittäisi, koska ihmisillä olisi rahaa, jota käyttää.
Vaihtoehtona työn tekemiselle olisi asua veneen alla ja syödä torijätteitä tai sitten turvautua suvun apuun.
Suomalaisilla palkansaajilla olisi joka kuukausi keskimäärin 1 000 euroa enemmän käyttörahaa. :D
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä aloitus. Aloittaja ei taida paljoa älyllään loistaa? Ennemminkin sen puutteella..
Siinä taas yks sankari mikä elää tukijärjestelmän avulla, te kuormitette turhaan oikeiden ihmisten verotaakkaa.
Oikea ihminen? Millainen on väärä ihminen?
Sellainen joka ei pärjää omillaan ja elää tukijärjestelmän avulla.
Ei voi kun päätä ja silmiö pyörittää ap:n tasoisen tyhmyyden edessä. Miettikää että tuon tason neropatteja on meitin hallitus ny täynnä. Hyi helvetti sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee!
Puhu mulle lisää rumia, alkaa jo sarvi jäykistyä!
Kela-loisien ja muiden demareiden paniikin voi haistaa jo pelkän ehdotuksen jälkeen :D
Spank me daddy! Kela KIINNI!!! N Y T !!!!!! V Ä L I T T Ö M Ä S T I !!!!
Kuulehan kultaseni, mistä sä sen jälkeen saisit rahaa elämiseen.
Kuulehan sinä ET-kultaseni, minä voin kertoa sinulle salaisuuden mistä rahaa saa. Haluatko OIKEASTI tietää? Siis todella oikeasti, koska se tieto on teikäläistä syvästi järkyttävä?
No hyvä on, minä kerron, se salaisuus on . . . . . . . M E N N Ä T Ö I H I N ! ! ! ! !
Etuudet on ehkä alle 5% valtion budjetista, että ei tuo veroprosenttiisi juurikaan vaikuttaisi. Tämä myös lisäisi muita veroilla rahoitettavia menoja: terveys, poliisi, sosiaali, vankilat nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee!
Kela-loisien ja muiden demareiden paniikin voi haistaa jo pelkän ehdotuksen jälkeen :D
Ota lääkkeesi, idiootti.
Mene sinä kela-elätti TÖIHIN!
Pelottaa, että työnteosta tulee noin äkäiseksi ja ilkeäksi kuin te täällä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee!
Ota lääkkeesi, idiootti.
Ota nyt vaan kiltisti ne lääkkeet, niin ehkä rauhoitut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minulle kävisi. Täytyisi vain rakentaa muuri kodin ympärille ja aina kaupungilla vilkuilla olan yli käsi taskussa ja siinä kädessä kolmekasi.
Ei noin ole käynyt missään länsimaissa, vasemmiston pelottelua
Et ole tainnut paljoa matkustella? Muureja löytyy, lukittuja rautaportteja, pitbulleja ja valvontakameroita. Muurien päällä usein valettuna lasimurskaa. Eikä tarvi Eurooppaa kauemmas mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minulle kävisi. Täytyisi vain rakentaa muuri kodin ympärille ja aina kaupungilla vilkuilla olan yli käsi taskussa ja siinä kädessä kolmekasi.
Ei noin ole käynyt missään länsimaissa, vasemmiston pelottelua
Yhdysvallat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee!
Ota lääkkeesi, idiootti.
Palstalla on tarkoitus keskustella kohteliaaseen sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee!
Kuulehan sinä ET-kultaseni, minä voin kertoa sinulle salaisuuden mistä rahaa saa. Haluatko OIKEASTI tietää? Siis todella oikeasti, koska se tieto on teikäläistä syvästi järkyttävä?
No hyvä on, minä kerron, se salaisuus on . . . . . . . M E N N Ä T Ö I H I N ! ! ! ! !
En mene. Miltä tuntuu elättää minut? Varmasti ihanalta :) äskenkin hain kaupasta röökiä ja vähän lonkeroa, sun rahoilla. Kiitos niistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo nyt Suomessa on kriisitila tukien pienuuden vuoksi, niillä joilla se on olematon ja osalla jatkuu leikkaukset. Onko nämä aloitukset kauhean hyviä, auttaako se ihmisiä henkisesti mitenkään.
Tyyppillistä kommari-vassaripaskaa. Työnnä vaan pää puskaan, nyrkit ranteita myöten korviin, silmät kiinni ja LAALAALAALAA -lallattelemaan niin kauan että "paha maailma" ikävine tosiasioineen menee ohi. SItten voi taas jatkaa loisimistaan ja velaksi muiden piikkiin elämistä kuten ennenkin.
M E N E T Ö I H I N ! ! ! ! ! !
Voi sua pikku mussukkaa, helpottiko tuo purkaus pahaa oloasi?-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen työttömälle annettu raha on pois työssäkäyvän kulutuksesta ja ostovoimasta. Miettikääpä sitä.
Kuluttaahan työttömätkin, ei niitä rahoja patjan alle laiteta, tollo.
Työttömät kuluttavat työssäkäyvien rahoja, eivät omiaan. Ostovoimaan sillä ei käytännössä ole merkitystä. Ainoa ero on, että jokainen kuluttaa vain omiaan.
Ei. Tukijärjestelmällä ostetaan yhteiskuntarauha. Haluatko käyttää säästyneet rahat talosi ympäri kulkevaan muuriin joka suojelee sinua ja perhettäsi? Ja autoon jolla kuljet lyhyetkin matkat turvallisuuden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Etuudet on ehkä alle 5% valtion budjetista, että ei tuo veroprosenttiisi juurikaan vaikuttaisi. Tämä myös lisäisi muita veroilla rahoitettavia menoja: terveys, poliisi, sosiaali, vankilat nyt ainakin.
Pienikin säästö riittää, jos ei tarvi elättää ketään yhteiskunnalle turhaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhat ja saamattomat ihmiset taas vinkuu etuuksien perään, itseä ei kiinnosta vähääkään moisien tukemikeminen mitenkään. Jos ja kun on häviäjä, pysyy myös sellaisena.
Tiedäthän että jos esiintyisit mielipiteinesi julkisesti omalla nimelläsi niin olisit työtön todella nopeasti? Jos siis oikeasti olet edes töissä.
Niin. Totuutta ei nykyaikana saa sanoa omalla naamalla.
t. eri
Mitäs totuuksia eilen syntynyt pappa betalar jonne tietää elämästä? Olet varmaan se berspummi joka on ollut isin firmassa työharjottelussa, ja huutelee nyt raavaille duunareille ja työttömille "menkää töihin". Menehän tuttipulloa imemään ja kasvamaan vielä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee!
Minä olen töissä ja teen toistakin työtä. Mutta mistä sitä rahaa saa? Palkka on niin kurja, että tuntuu talkoohommilta.
Miksei tätä paskaketjua jo poisteta? Keskustelua tämä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhat ja saamattomat ihmiset taas vinkuu etuuksien perään, itseä ei kiinnosta vähääkään moisien tukemikeminen mitenkään. Jos ja kun on häviäjä, pysyy myös sellaisena.
Tiedäthän että jos esiintyisit mielipiteinesi julkisesti omalla nimelläsi niin olisit työtön todella nopeasti? Jos siis oikeasti olet edes töissä.
t. eri
Mitäs totuuksia eilen syntynyt pappa betalar jonne tietää elämästä? Olet varmaan se berspummi joka on ollut isin firmassa työharjottelussa, ja huutelee nyt raavaille duunareille ja työttömille "menkää töihin". Menehän tuttipulloa imemään ja kasvamaan vielä.
Eri
Sossupummi taas äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ihan tarpeeksi tuota nähnyt kehitysmaissa enkä halua Suomeen samaa.
Helppo on elää muiden rahoilla, tuollaiset tuilla elävät etoo kaikkia jotka pärjää omillaan.
Älä puhu pas kaa, kaikki eivät ole tuollaisia epäinhimillisiä i di oot te ja kuin sinä.
t. eri