Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis Suomen tukijärjestelmän lakkautamiseen? Verotusta voitaisiin keventää merkittävästi, ostovoima nousisi huimasti...

Vierailija
07.08.2024 |

..pienestäkin palkasta jäisi kivasti käteen ja työpaikkoja riittäisi, koska ihmisillä olisi rahaa, jota käyttää.

Vaihtoehtona työn tekemiselle olisi asua veneen alla ja syödä torijätteitä tai sitten turvautua suvun apuun.

Suomalaisilla palkansaajilla olisi joka kuukausi keskimäärin 1 000 euroa enemmän käyttörahaa. :D

Kommentit (389)

Vierailija
101/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen typerä aloitus. Aloittaja ei taida paljoa älyllään loistaa? Ennemminkin sen puutteella.. 

Siinä taas yks sankari mikä elää tukijärjestelmän avulla, te kuormitette turhaan oikeiden ihmisten verotaakkaa.

Oikea ihminen? Millainen on väärä ihminen?

Sellainen joka ei pärjää omillaan ja elää tukijärjestelmän avulla.

Eli perus kokoomuslainen. No siinä oot oikees että ovat aika vääriä joka suhteessa. Käsi on kokkareella aina muiden taskulla, oppivat tämän jo kotoa. 

Eri

Vierailija
102/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit pitää varautua levottomuuksiin,  varkauksiin ja röysteilyihin . 

Mökin valtaamisiin yms.

Vai luuletteko,  että ihmiset kiltisti kärsii nälkää kadulla?

Miksi osan väestä pitäisi antaa elää toisten laskuun? mikä ihmisoikeus se on?

No kun muuten ne kuolis. Olisitko sä siis valmis siihen, että sairaat, vammaiset, työkyvyttömät ja näiden lapset jätettäis kuolemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tätä paskaketjua jo poisteta? Keskustelua tämä ei ole.

Menepäs TÖIHIN! siitä, niin me katsotaan sitä poistohommaa sillä aikaa....

Vierailija
104/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain siinä tapauksessa, että se koskisi joka ainutta tukea, kansanedustajien sopeutusmisrahaa, eläkkeitä, lapsilisiä, tuettua päivähoitoa, tuettua terveydenhoitoa. Eli jokaisen pitäisi maksaa ihan kaikesta todellisten kulujen mukaan. Sopisi minulle. Eli päivähoito maksaisi n,. 5000 euroa/kk/lapsi, muistaakseni. Eikä äitiyspäivärahoja, ei kotitalousvähennyksiaä, ei yritystukia. Eikä missään nimessä työkokeiluja tai palkkatukea. Näin ei työmarkkinat vääristyisi, kuten nyt. 

Tässä tapauksessa minäkin suostuisin.

Vierailija
105/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oujee!

Puhu mulle lisää rumia, alkaa jo sarvi jäykistyä!

Kela-loisien ja muiden demareiden paniikin voi haistaa jo pelkän ehdotuksen jälkeen :D

Spank me daddy! Kela KIINNI!!!   N Y T !!!!!!  V Ä L I T T Ö M Ä S T I !!!!

Kuulehan kultaseni, mistä sä sen jälkeen saisit rahaa elämiseen.

Kuulehan sinä ET-kultaseni, minä voin kertoa sinulle salaisuuden mistä rahaa saa. Haluatko OIKEASTI tietää? Siis todella oikeasti, koska se tieto on teikäläistä syvästi järkyttävä?

No hyvä on, minä kerron, se salaisuus on . . . . . . .   M  E  N  N  Ä     T   Ö   I   H   I   N ! ! ! ! !<

Minä olen töissä ja teen toistakin työtä. Mutta mistä sitä rahaa saa? Palkka on niin kurja, että tuntuu talkoohommilta. 

Ohis mutta on tämä kansa yksinkertaista. Tietenkin saat rahaa osingoista. Ei sen luulisi olevan noin vaikea ymmärtää. Miksi maksat isoa veroa palkkatuloista kun voit saada saman rahan pienemmällä veroprosentilla osinkoina? T:Kokoomusnuori 21 v.

Vierailija
106/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että silti yrittäminen tulee helpommaksi. Siinä on monta mutkaa ja YEL juoksee aika nopeasti. Maksullisia asioita paljon.

Vierailija
107/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ihan tarpeeksi tuota nähnyt kehitysmaissa enkä halua Suomeen samaa. 

Helppo on elää muiden rahoilla, tuollaiset tuilla elävät etoo kaikkia jotka pärjää omillaan. 

Älä puhu pas kaa, kaikki eivät ole tuollaisia epäinhimillisiä i di oot te ja kuin sinä.

Kerro minkä ihmeen takia mun tarvis elättää sua verorahoillani, tuskin oot mitenkään niin ihmeellinen.

Vierailija
108/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaisilla palkansaajilla olisi joka kuukausi keskimäärin 1 000 euroa enemmän käyttörahaa"

Millä ihmeen laskelmalla? Suurin osa maksamistamme veroja on kunnallisveroa/hyvinvointialueen veroa. Valtion verotus josta suurin osa tuista maksetaan on suurimmalla osalla vain joitain satasia kuussa.

Vierailija
109/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..pienestäkin palkasta jäisi kivasti käteen" 

koska ilman työttömyystuen turvaa palkansaajan neuvotteluvoima on mitätön, palkat pieninisivät rutkasti 

Vierailija
110/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oujee!

Kela-loisien ja muiden demareiden paniikin voi haistaa jo pelkän ehdotuksen jälkeen :D

Kuulehan kultaseni, mistä sä sen jälkeen saisit rahaa elämiseen.

Kuulehan sinä ET-kultaseni, minä voin kertoa sinulle salaisuuden mistä rahaa saa. Haluatko OIKEASTI tietää? Siis todella oikeasti, koska se tieto on teikäläistä syvästi järkyttävä?

No hyvä on, minä kerron, se salaisuus on . . . . . . .   M  E  N  N  Ä     T   Ö   I   H   I   N ! ! ! ! !

Onneksi ei enää tarvitse mennä töihin, vietän nyt ansaisemiani eläkepäiviä hyvällä eläkkeellä(työeläke). Paina sä vaan niska limassa töitä niin sinäkin ehkä joskus pääset eläkkeelle :) Pusi, pusi

Vierailija
111/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä töihinpatistajat on ihanan vilpittömiä, mutta ei ymmärrä kahta asiaa.

Ensinnäkin, sitä 100.000 uutta työpaikkaa, jotka hallitus lupasi, ei vaan näy. 

Toiseksi etuuksien saajista suurin osa on töissä, jopa useassa, mutta työnantajat maksaa niin pientä palkkaa, että he joutuvat hakemaan etuuksia selvitäkseen. Nämä etuudet ovat epäsuora tuki työnantajille. Voivat maksaa huonoa palkkaa, kun työntekijä hakee etuudet puuttuvan palkan tilalle.

Vierailija
112/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo nyt Suomessa on kriisitila tukien pienuuden vuoksi, niillä joilla se on olematon ja osalla jatkuu leikkaukset. Onko nämä aloitukset kauhean hyviä, auttaako se ihmisiä henkisesti mitenkään.

Tyyppillistä kommari-vassaripaskaa. Työnnä vaan pää puskaan, nyrkit ranteita myöten korviin, silmät kiinni ja LAALAALAALAA -lallattelemaan niin kauan että "paha maailma" ikävine tosiasioineen menee ohi. SItten voi taas jatkaa loisimistaan ja velaksi muiden piikkiin elämistä kuten ennenkin.

M E N E     T  Ö  I   H   I   N   ! ! ! ! ! !

Voi sua pikku mussukkaa, helpottiko tuo purkaus pahaa oloasi?-eri

Luulen niin. Äidin oma mussukka sai mennä koneelle ja kohta lähtee rakentamaan legoista taloa. Äiti katsoo vierestä miten tomera lapseni onkaan ja saa palkaksi 5€ jolla voi ostaa muumilimpparia. Kelpaa sitten illalla mennä nukkumaan kerrossänkyyn pipsa possu pyjamassa.

Vierailija
113/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuet poís heti. Olemme aina asuneet omistusasunnoissa ja ilman tukea. Itse on joka neliö maksettu. Saatanan köyhät vie meidän veroeurot. 

Vierailija
114/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit pitää varautua levottomuuksiin,  varkauksiin ja röysteilyihin . 

Mökin valtaamisiin yms.

Vai luuletteko,  että ihmiset kiltisti kärsii nälkää kadulla?

Miksi osan väestä pitäisi antaa elää toisten laskuun? mikä ihmisoikeus se on?

No kun muuten ne kuolis. Olisitko sä siis valmis siihen, että sairaat, vammaiset, työkyvyttömät ja näiden lapset jätettäis kuolemaan?

Kyllä. 

Vierailija
115/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valtiolla menis sitten niin hyvin, ettei sillä olisi mitään saumaa saada mistään Eu:sta itsellensekään mitään tukia. Että sillain.

Minä toivon, että sinä aloittaja painutsinne Amerikan ihmemaahan, jossa tukia ei kenellekään makseta, paitsi ehkä valtio rahoittaa sotateollisuutta ja puolustusvoimia suurilla rahoilla. Sinne vaan, tervemenoo!

Vierailija
116/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit siis sanoa "jäätyisivät hengiltä veneen alla".

Suomen ilmasto ei mahdollista ihmisten jättämistä kodittomiksi ja vaille suojaa. 

Vierailija
117/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oujee!

Ota lääkkeesi, idiootti.

Mene sinä kela-elätti TÖIHIN!

En mene, olen vanhuuseläkkeellä ja ihan työeläkettä saan.

Vierailija
118/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se siitä hienoa että somput poistuisi maasta muualle loisiskelemaan.

Vierailija
119/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo nyt Suomessa on kriisitila tukien pienuuden vuoksi, niillä joilla se on olematon ja osalla jatkuu leikkaukset. Onko nämä aloitukset kauhean hyviä, auttaako se ihmisiä henkisesti mitenkään.

Tyyppillistä kommari-vassaripaskaa. Työnnä vaan pää puskaan, nyrkit ranteita myöten korviin, silmät kiinni ja LAALAALAALAA -lallattelemaan niin kauan että "paha maailma" ikävine tosiasioineen menee ohi. SItten voi taas jatkaa loisimistaan ja velaksi muiden piikkiin elämistä kuten ennenkin.

M E N E     T  Ö  I   H   I   N   ! ! ! ! ! !

Voi sua pikku mussukkaa, helpottiko tuo purkaus pahaa oloasi?-eri

Luulen niin. Äidin oma mussukka sai mennä koneelle ja kohta lähtee rakentamaan legoista taloa. Äiti katsoo vierestä miten tomera lapseni onkaan ja saa palkaksi 5€ jolla voi ostaa muumilimpparia. Kelpaa sitten illalla mennä nukkumaan kerrossänkyyn pipsa possu pyjamassa.

Mitä vikaa muumi-limpparissa ja pipsa possussa muka on?????

Vierailija
120/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta perskikkareet. Tehän olette nyt siellä hallituksessa eli niin sanotusti pelipaikoilla. Nyt vain lopetatte kaikki tulonsiirrot valtiolle eli verot kokonaan pois. Otatte rehdisti vastuun siitä mitä teette ja vastaatte seurauksista. Muutamia pieniä esteitä teillä on kuten perustuslaki ja eu:n lainsäädäntö sekä muutama kansainvälinen sopimus. Mutta näppärinä selvitätte nuo ongelmat yhdessä kokoomuksen kanssa. Näin saatte aikaan muutoksen? Sen jälkeen tulee sitten se vastuun kantamisen aika jonka tietysti hoidatte kunnialla. Onhan kannatuksenne vankat 15% joten sillähän saa aikaiseksi vaikka mitä kivaa vai mitä??? Turhaan te täällä vauva-palstalle uhoatte kun se oikea paikka on hallitus?? Eikös vaan napanöyhdät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä