Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis Suomen tukijärjestelmän lakkautamiseen? Verotusta voitaisiin keventää merkittävästi, ostovoima nousisi huimasti...

Vierailija
07.08.2024 |

..pienestäkin palkasta jäisi kivasti käteen ja työpaikkoja riittäisi, koska ihmisillä olisi rahaa, jota käyttää.

Vaihtoehtona työn tekemiselle olisi asua veneen alla ja syödä torijätteitä tai sitten turvautua suvun apuun.

Suomalaisilla palkansaajilla olisi joka kuukausi keskimäärin 1 000 euroa enemmän käyttörahaa. :D

Kommentit (389)

Vierailija
41/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain siinä tapauksessa, että se koskisi joka ainutta tukea, kansanedustajien sopeutusmisrahaa, eläkkeitä, lapsilisiä, tuettua päivähoitoa, tuettua terveydenhoitoa. Eli jokaisen pitäisi maksaa ihan kaikesta todellisten kulujen mukaan. Sopisi minulle. Eli päivähoito maksaisi n,. 5000 euroa/kk/lapsi, muistaakseni. Eikä äitiyspäivärahoja, ei kotitalousvähennyksiaä, ei yritystukia. Eikä missään nimessä työkokeiluja tai palkkatukea. Näin ei työmarkkinat vääristyisi, kuten nyt.

Missä vaiheessa eläkkeestä on tullut tuki? Saan noista edellä mainitsimista tuista ainoastaan työeläkettä. Kelalta en saa senttiäkään.  

Vierailija
42/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen typerä aloitus. Aloittaja ei taida paljoa älyllään loistaa? Ennemminkin sen puutteella.. 

Siinä taas yks sankari mikä elää tukijärjestelmän avulla, te kuormitette turhaan oikeiden ihmisten verotaakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo nyt Suomessa on kriisitila tukien pienuuden vuoksi, niillä joilla se on olematon ja osalla jatkuu leikkaukset. Onko nämä aloitukset kauhean hyviä, auttaako se ihmisiä henkisesti mitenkään.

Tyyppillistä kommari-vassaripaskaa. Työnnä vaan pää puskaan, nyrkit ranteita myöten korviin, silmät kiinni ja LAALAALAALAA -lallattelemaan niin kauan että "paha maailma" ikävine tosiasioineen menee ohi. SItten voi taas jatkaa loisimistaan ja velaksi muiden piikkiin elämistä kuten ennenkin.

M E N E     T  Ö  I   H   I   N   ! ! ! ! ! !

Mee ite saatana

Vierailija
44/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä sivussa ei lakkauteta eläkkeitä, niin muiden tukien poistumista ei edes veroprosentissa huomaa.

Höpö höpö .... kunhan provoilet .... Työeläkkeitä ei makseta verorahoilla.

Vierailija
45/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon suojatyöpaikkoja, joissa ei ole järkeä. Niistä on ihmisille enemmän haittaa, riippuen mitä se puuhastelee ammatikseen ja muiden pään menoksi.

Vierailija
46/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeiston tavoitteena ei ole tukien lakkauttaminen vaan uudelleensuuntaaminen omaan ja viiteryhmän käyttöön. Esim. yritystukina tai tunnin junan kampaviinerikerhon tukemiseen ja verorahojen käyttäminen kaikenlaisiin miljardihankkeisiin josta pieni ja valittu piiri saa urakat

Kokoomus ja SDP ovat yllättävän pahasti kansalaisen kukkarolla molemmat ja rahat valuvat korruptiolta ja verkostoilta haiseviin juttuihin.

Se onkin eräs syy, miksi en pidä kummastakaan puolueesta.

Vierailija
47/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sellaista yhteiskuntaa. Kuulostaa hirvittävältä. 

No ONHAN SE hirveää, kun joutuu käymään TÖISSÄ! Eikä saa loisimalla ja kelan kuponkeja rustaamalla sohvanmutkasta tukimasseja muiden selkänahoista.

Et sinäkään käy töissä.

No voi v i t t u!!!

EN KAIT MINÄ SAATANA TÖISSÄ OLE, KUN OLEN _ANSAITSEMALLANI_  K E S Ä L O M A L L A !

Ethän sinä loinen varmaan voi käsittääkään konseptia "kesäloma", koska sen saadakseen pitää TYÖSKENNELLÄ, IHAN KOKONAINEN VUOSI.

Minäkin olen kesälomalla, mutta vaikutat vaikealta ihmiseltä. Et sinä voi tietää kuka täällä on työtön ja kuka ei, jos sitä ei erikseen mainita. Et vaikuta sen tason osaajalta, joka ei joskus voisi työttömäksi jäädä. 

Vierailija
48/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lakkauttamiseen valmis. Mutta siihen olen että tukijärjestelmää yksinkertaistetaan huomattavasti ja tyyliksi tulee tuossa sulle raha, enempää ei tipu. Ei mitään harkinnanvaraista ei mitään.

Vierailija
49/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sellaista yhteiskuntaa. Kuulostaa hirvittävältä. 

No ONHAN SE hirveää, kun joutuu käymään TÖISSÄ! Eikä saa loisimalla ja kelan kuponkeja rustaamalla sohvanmutkasta tukimasseja muiden selkänahoista.

Et sinäkään käy töissä.

No voi v i t t u!!!

EN KAIT MINÄ SAATANA TÖISSÄ OLE, KUN OLEN _ANSAITSEMALLANI_  K E S Ä L O M A L L A !

Ethän sinä loinen varmaan voi käsittääkään konseptia "kesäloma", koska sen saadakseen pitää TYÖSKENNELLÄ, IHAN KOKONAINEN VUOSI.

Pitäskö sun imeä tuttia pari minuuttia? Verenpaineet selvästi ihan tapissa :D

Vierailija
50/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voit itse muuttaa veneen alle ja syödä jätteitä. Mistä sun kaltaisia kusipäitä oikein si ki ää?

Vierailija
51/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen typerä aloitus. Aloittaja ei taida paljoa älyllään loistaa? Ennemminkin sen puutteella.. 

Miten niin? Hyvä idea. - eri

Olisiko sittenkin jos sairastuu? 

Vierailija
52/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit pitää varautua levottomuuksiin,  varkauksiin ja röysteilyihin . 

Mökin valtaamisiin yms.

Vai luuletteko,  että ihmiset kiltisti kärsii nälkää kadulla?

Miksi osan väestä pitäisi antaa elää toisten laskuun? mikä ihmisoikeus se on?

Vierailija
53/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas yks sankari mikä elää tukijärjestelmän avulla, te kuormitette turhaan oikeiden ihmisten verotaakkaa.

Et itse edes ole töissä, kun väkivaltafantasioit naispalstalla yhden aikaan iltapäivällä? Vai oletko joku toimistorotta?

Vierailija
54/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä sivussa ei lakkauteta eläkkeitä, niin muiden tukien poistumista ei edes veroprosentissa huomaa.

Työeläkemaksut on muuta rahaa, ei veroja. Kansan eläkkeet kuuluisi tukien määrään.

Vierailija
55/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ehdotuksia tekevät eivät yleensä ajattele asioita loppuun asti.

Vierailija
56/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä luuseritollo ketään elätä, suksi vit tuun.-eläkeläinen

Vierailija
57/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä laskelma, minkä perusteella jokaisella olisi 1000 euroa enemmän käyttörahaa kuukaudessa.

Vierailija
58/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minulle kävisi. Täytyisi vain rakentaa muuri kodin ympärille ja aina kaupungilla vilkuilla olan yli käsi taskussa ja siinä kädessä kolmekasi.

Vasemmistohan ukailee jo nyt väkivallalla, joten onko muutosta? Rahaa tietysti jäisi enemmän itselle.

Vierailija
59/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla rahalla elelen vailla mitään tukea. Etäpäivä nääs. Mikäs "sankari" sä itse olet? Et sä ainakaan "oikealta ihmiseltä" kauheasti kuulosta.. 

Vierailija
60/389 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla rahalla elelen vailla mitään tukea. Etäpäivä nääs. Mikäs "sankari" sä itse olet? Et sä ainakaan "oikealta ihmiseltä" kauheasti kuulosta.. 

uliuliuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä