Lotta Harala on soiva peli, lähestyisitkö miehenä tätä naista?
http://www.iltalehti.fi/pariisin-olympialaiset-2024/a/9fdec090-119b-43a…
Kuinka monta alkoholiannosta sinun pitäisi miehenä pitäisi ottaa pohjalle, että lähestyisit romanttisissa aikeissa Lotta Haralaa? Itse ajattelen, että pitäisi aikamoiset tumut olla pohjalla. Tosin itse näen tuon näköisen naisen todella kaukaisena ja jollain tavalla "palkintona" siitä, että olisi tehnyt miehenä elämässä jotain oikein ja päässyt vaikutusvaltaiseen asemaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kauneudella ei olympialaisissa pärjää, ikävä kyllä nais aitureiden pitäisi juosta noin 0,4-0,6 sekuntia nopeammin saadakseen mitalin.
Niin, että maailmanennätystä pitäisi parantaa 0,15 sekunnilla? Tämä selvä. Ota ne aamulääkkeet ja sitten soitat työkkäriin & katsot, että työnhaku on voimassa. Tsemppiä sinne betonikoppiin!
No enpä usko että meillä on hirveästi yhteistä, ja eikö hänellä mies ole muutenkin?
En lähestyisi. Syykin on selvä. Hän näkisi itsensä liian "korkeatasoisena" minuun verrattuna. Vain ulkonäkönsä ja urheilullisuutensa takia.
Toinen ongelma urheilijoissa on se jatkuva suorittaminen ja meneminen. Eli koko ajan pitää olla menossa jonnekin tai tekemässä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mutta kumii täytyy käyttää.
Ilman kumia en ime!T: LH
Vierailija kirjoitti:
En lähestyisi koska naiset noudattavat tasoteoriaa hypergamisesti eli Lotalle kelpaisi vain kaksimetrinen mallilääkärijuristiastronautti.
Hänen miehensä on komea ja pitkä, entinen SM-liigakiekkoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähestyisi koska naiset noudattavat tasoteoriaa hypergamisesti eli Lotalle kelpaisi vain kaksimetrinen mallilääkärijuristiastronautti.
Hänen miehensä on komea ja pitkä, entinen SM-liigakiekkoilija.
Eikö se kauneus ollutkaan katsojan silmässä ja eihän sillä pituudellakaan naisille niin suurta merkitystä pitänyt olla? Kunhan on naista pidempi?
En lähestyisi.
Ryppyisempi kuin moni viiskymppinen. Ja kiinnostun itse taiteellisemmista ja älyllisemmustä naisista.
Ois siistii, tikata lottaa saumaan.
T.Skäbä