Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko miehelle

Vierailija
07.08.2024 |

Kertoiko miehelle kun panettaa ja miten 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jollekin random-miehelle, vai omalle puolisolleen?

Kyllä minun naisystäväni ainakin kertoo minulle, jos haluaa harrastaa seksiä. Tai jos ollaan valmiiksi sängyssä (esim nukkumassa), niin saattaa käydä suoraan heppiin käsiksi.

Vierailija
2/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sanomalla ja jos ei ole paikalla niin viestillä. Eihän suhteesta muuten tule mitään jos tuollaista ei kerro. Kyllä mieskin haluaa kuulla ja tuntea olonsa haluttavaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Mun mies tietää että mulla on paljon haluja, koko ajan enemmän ja enemmän. Ja tietää oon aina puutteessa. Mutta sillä ei oo niin paljon haluja. Sille riittää nopea kerran kaks kuussa. Yleensä kerran.

Vierailija
4/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä jolle kertoa yhtään mitään. Kerron PalstaPapoille maailman tuuliin.

Vierailija
5/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro. Mun mies tietää että mulla on paljon haluja, koko ajan enemmän ja enemmän. Ja tietää oon aina puutteessa. Mutta sillä ei oo niin paljon haluja. Sille riittää nopea kerran kaks kuussa. Yleensä kerran.

Olen pahoillani puolestasi. Minä haluaisin pitää naista hyvänä joka päivä.

M51

Vierailija
6/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ei asuta yhdessä niin joka viikko tulee laitettua jos ei nähdä. 

Vierailija
7/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kerro, vaikka panettaa joka päivä. Miehen (54v) halut on kadonneet moninaisista terveydellisistä syistä johtuen kokonaan. Kyllä hän joskus minut tyydyttää käsin jos kerjään, mutta en halua tehdä sitä usein. Tuntuu ihan hirveän pahalle kun toinen ei halua seksiä, mutta 'joutuu' hiplaamaan. Rakastaa minua kyllä, muttei pysty yhtymään.

Surullinen juttu. Minäkin rakastan miestäni. En aio sen takia erota, että hän ei enää pysty seksiin. 

Panokaverin hankkiminen (mieheni luvalla) on seuraava askel. En voi enää elää ilman kosketusta ja hyvää, tyydyttävää, kiihkeää seksiä. Olen vielä liian nuori luopumaan. Omat riskinsä panokaverissa tietysti on, eli toiseen ihastumisen/rakastumisen vaara. En myöskään tiedä että miten tämä käytännössä toteutetaan - huikkaanko miehelleni ovelta että Moikka, lähden tästä harrastamaan seksiä, nähdään illemmalla!

N48

Vierailija
8/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin niin, että mies tieteää, että olen aina halukas. Hän ei aina jaksa, mutta tyydyttää minut monastikkin päivässä käsin, ja nauttii siitä kyllä. Oikein sanoo että tules tänne "antoasentoon", joskus sitten innostuu itsekkin, ja joko panee tai minä otan suihin tai hoidan käsin.

Joskus kun oikein on halut tapissa, sanon että nyt haluan, eikä hän koskaan ole kieltäytynyt.

Vierailija
9/9 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Minä haluaisin pitää naista hyvänä joka päivä.

M51

Tää on musta hauska tabu, koska ei pidä paikkaansa. Kyllä sinäkin kyllästyt jossain  vaiheessa jos tuollainen nainen sattuisi kohdalle. t kokemusta on

vastaus aloittajalle, että kyllä todellakin sanon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän