Hih hih hih, millainen äiti antaa lapselleen nimeksi Elle?
Ja käyttää sitten merkkivaatteita tyyliin Kenzo, Confetti ja -yllätys, yllätys!- Elle.... Aika hupaisaa.
Kommentit (17)
Nyt suosiossa automerkki " Kia" . Itse olisin varmaan vakavasti harkinnut Elle nimeä jos ei olisi niin suosittu vaatemerkki, mutta edelleen on mielestäni kaunis nimi!
omallasi on varmaan sit tosi kiva nimi. oothan sä niin ......
Luokallani oli joskus muinoin Elle-Maaret niminen tyttö.
ehkä vielä kenzo (vai onko pojan nimi?)
eikös mayoral sopisi myös tytön nimeksi?
nyt poika tulossa ja ajattelin antaa Puma.
Tiesin kylläkin että se on naistenlehti, jotapa saatan joskus lukeakin. Tiesin myös että se rimmaa pellen kanssa, mikä mielestäni on suurempi syy jättää nimi antamatta kuin että se on tuotemerkki (vrt. Emilia-vessapaperi, Panu-maali, DNA:n kännyliittymät Onni ja Helmi ja mitäs niitä onkaan...).
ja tarkoittaa " hän" naispuolisesta henkilöstä puhuttaessa (siis sama kuin englannissa " she"
-siksi siis tuo ranskalainen vaatemerkki ja naistenlehti ovat nimeltâân " elle"
Siis jos Ranskassa tytön nimi olisi Elle, se olisi ihan sama kuin Suomessa saman tytön nimi olisi " Hän" .
Elle on ihan kiva nimi. Aika yleinen ulkomailla, englannissa lausutaan " El"
koska on helppo ja mukavasti kansainvälinen. Minä yhdistän sen kyllä aina äärinaisellisuuteen ja ranskalaisuuteen, en tuohon vaatemerkkiin.
Lisäksi isäni on asunut ranskassa kuusi vuotta... ;)
On muuten kiva tosiaan kun kaikki vaatteet on jo valmiiksi nimikoitu. =) Elle vaatteita meillä on todella paljon ei pelkästään merkin vuoksi vaan koska ne ovat niin kauniita. =)
mutta välttämättä ei voi edes tietää nimeä valittaessa, että muutaman vuoden päästä joku perustaa ikkunafirman nimeltä Pihla tai jotain muuta vastaavaa...ihme juttu että suomalaisia pidetään suvaitsemattomina, mistähän se mahtaa johtua?!?
nimi. yksi äiti, jonka mielestä jokainen kastakoon lapsensa miten tahtoo kunhan sillä ei ketään loukata
elle Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
-1899 0 57 57
1900-19 0 552 552
1920-39 0 274 274
1940-59 0 68 68
1960-79 0 22 22
1980-99 0 70 70
2000-06 0 188 188
2007 0 0 0
Yhteensä 0 1231 1231
Eiköhän Elle ole ollut nimi ihan ennen kuin siitä on tullut vaatemerkki. Ja niin, ehkä mä olen vaan outo, mutta ei tullut kyllä tuollaista mielleyhtymää ollenkaan. Elle, Ella, Elli, kaikki ihan normaaleja nimiä.
?
hihihii..