Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelettekö koskaan joidenkin värivalintoja vaatteissa?

Vierailija
07.08.2024 |

Saattaa olla väärä, sairaan näköiseksi tekevä väri, tai muuten vain tunkkainen ja masentava väri. Eikö sellaisessa vaatteessa tule tunkkainen ja masentava fiilis?

Kirpparilta voi valita vaikka minkä värisiä vaatteita parilla eurolla ja kauppojen alennusmyynnistäkin kympillä. Ei ole rahasta kiinni.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaatteita joiden väri miellyttää silmääni. En välitä mitä joku muu ajattelee. Yläasteella piti pukeutua kokomustaan mutta nyt olen aikuinen!

M37

Vierailija
42/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tuota värianalyysiä, siis että miksi ihan tavalliset pulliaiset käyttävät tuollaiseen aikaa ja rahaa. Ymmärrän hiukan enemmän, jos kyseessä on esimerkiksi jatkuvasti esiintyvä maailmantähti tai korkealla tasolla kameroiden edessä edustava henkilö, tyyliin presidentti. Silloin lienee paikallaan muutenkin hiukan suunnitella asukokonaisuuksiaan. Minua ei kuitenkaan voisi vähempää kiinnostaa, miten muut pukeutuvat ja millä perustein vaatteensa valitsevat, ja ihan yhtä vähän kiinnostaa mitä muut minun pukeutumisestani ajattelevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule ihmeteltyä.

Vierailija
44/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Miksi niin suuri osa porukasta pukee päälleen pelkkää mustaa ja harmaata. Kesälläkin.

Olen yksi näistä. Koko kesän töissä aspassa ja toimistolla ja meillä on työnantajan toiveena pukeutua neutraaleihin väreihin ja mieluiten tummaan. Joskus laitan jotain väriä mukaan, mutta perusilme on tylsä harmaa. En vain jaksa joka päivä ottaa vaihtovaatteita mukaan erikseen. Muuten on kyllä värit mukana elämässä ja pukeutumisessa.

Vierailija
45/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Miksi niin suuri osa porukasta pukee päälleen pelkkää mustaa ja harmaata. Kesälläkin.

Olen yksi näistä. Koko kesän töissä aspassa ja toimistolla ja meillä on työnantajan toiveena pukeutua neutraaleihin väreihin ja mieluiten tummaan. Joskus laitan jotain väriä mukaan, mutta perusilme on tylsä harmaa. En vain jaksa joka päivä ottaa vaihtovaatteita mukaan erikseen. Muuten on kyllä värit mukana elämässä ja pukeutumisessa.

On toi kyllä tylsää. Miksi aspan pitää olla tummissa?

Vierailija
46/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuota värianalyysiä, siis että miksi ihan tavalliset pulliaiset käyttävät tuollaiseen aikaa ja rahaa. Ymmärrän hiukan enemmän, jos kyseessä on esimerkiksi jatkuvasti esiintyvä maailmantähti tai korkealla tasolla kameroiden edessä edustava henkilö, tyyliin presidentti. Silloin lienee paikallaan muutenkin hiukan suunnitella asukokonaisuuksiaan. Minua ei kuitenkaan voisi vähempää kiinnostaa, miten muut pukeutuvat ja millä perustein vaatteensa valitsevat, ja ihan yhtä vähän kiinnostaa mitä muut minun pukeutumisestani ajattelevat. 

En minä missään värianalyysissä ole käynyt. Ap

Vierailija
47/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen jos ei kelpaa kuin musta harmaa ja ja valkoinen, kun itse oikein imen värejä. Ihmettelen,  koska en ymmärrä mutta ei se väärin ole ja tyylikästä varmaan kyllä.

Vierailija
48/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä punaisen pitäisi olla ainoa sallittu väri asusteissa, housuissa voitais sallia mustakin

Työasuissa neonkeltainen punaisen puseron päälle, muuten samaa mieltä

Kyllä vihreänkin pitää olla sallittu, mutta muiden värien käytöstä ankarat sakot

Mulla oli kurssikaveri, joka tapasi pukeutua liikennevaloiksi. Kirkkaankeltainen takki, punainen pipo ja vihreät housut. 😁

Vierailija
49/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla siis ei ole esteettistä silmää, etkä pysty ymmärtämään että toiset ovat esteetikkoja. En minäkään ymmärrä mitään oopperasta, mutta ymmärrän kyllä että monelle musikaaliselle se on tärkeä juttu.

Vierailija
50/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan periaatteesta ostan kaiken värisiä vaatteita ja laitan sitten mielialan mukaan jonkinvärisen päälle. Ulkopuolisista se ei ehkä sovi, mutta itselle siinä mielialassa sillä hetkellä sopii.

Vierailija
51/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupoissa on niin kumman värisiä vaatteita, siis lähinnä värien yhdistelmiä, että ihmettelen kun niitä ostetaan. Kai jokaiselle värille on ihminen jolle se käy, ja on yhdistettävissä johonkin mutta näissä kirjavissa on kamalia yhdistelmiä.

Vierailija
52/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin vaatteen värin voi valita vapaasti. Se onnistuu lähinnä jos tekee itse vaatteita, eikä silloinkaan värivalikoima ole rajaton.

Vierailija
53/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta mitä väriä vaan? Ei ole sopivaa kokoa!

Vierailija
54/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Ei kuulu mulle miten jotkut pukeutuvat.

Vierailija
55/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,mutta omiani joskus ihmettelen 😅 Miten oon ostanuki beessin ,keltaisen tai mustan paidan, kun tiedän hyvin, että ne saa minut näyttämään elävältä kuolleelta !

Vierailija
56/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En,mutta omiani joskus ihmettelen 😅 Miten oon ostanuki beessin ,keltaisen tai mustan paidan, kun tiedän hyvin, että ne saa minut näyttämään elävältä kuolleelta !

minä näytän elävältä kuolleelta mustaharmaassa.

Vierailija
57/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värejä enemmän ihmettelen malleja ja kokoja, yleensä paljastavia ja liian pieniä. Siinä ei supersopiva ja kaunis väri pelasta vaikutelmaa.

Vierailija
58/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreellä ihmisellä vaaleanpunainen t-paita ja vaaleanpunaiset housut. Vain kärsä puuttuu.

Vierailija
59/59 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jokainen pukeutukoon miten haluaa ja millaisten värisissä vaatteissa tuntee olonsa mukavimmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi