Menettekö tänä vuonna kansalaisopiston kursseille? Mille?
Kommentit (42)
Mietin sekä kirjoittamisen, piirtämisen ja laulamisen kurssia. Laulaminen varmaan tippuu pois: kallis, enkä uskalla, ja olen huono. Kirjoittamista harrastan muutenkin, joten se voisi olla, paitsi itse kirjoittelen englanniksi niitä fiktiivisiä tarinoitani, ja vain pöytälaatikkoon. Piirtäminen voisi olla se paras, harrastin sitä muinoin parikymppisenä, mutta se on todellakin jäänyt. Toisaalta ei kyllä kiinnosta mennä piirtämään omenaa ja maljakkoa, jotka varjostetaan oikeaoppisesti (yläastekamaa kuvaamataidon tunneilla).
En tiedä. En varmaan mee ollenkaan.
jatkan jumpassa, jossa kävin jo viime vuonna, uutena ajattelin kokeilla kuntotanssia ja FascialMethod tuntia sen jälkeen, harkitsen myös kurssia "tekoäly hyödyksi ja iloksi jokaiselle"
Itämainen tanssi. Odotan jo innolla!
En mene kursseille. Olen työelämässä eikä noita kursseja koskaan järjestetä minulle sopivaan aikaan. Ei sillä että pitäisi järjestää, mutta se on suurin syy.
Vierailija kirjoitti:
Nuo alennukset! Kurssit vuosi noin 120e, eli niistä huolimatta, ainakin taidealan kurssit, joille mieli tekisi. Taksit siihen päälle noin 40e per viikko= ei onnistu. Lääkekatto täytyy kohta ja vuokra nousi, kävellä ei voi kun on huonot jalta jne. Oikeesti miten vaikeaa on ymmärtää ettei kaikilla yksinkertaisesti ole varaa mihinkään ja kaikki eivät ole fyysisesti terveitä, silti mieli hyötyisi kursseista. Joskus olen haaveillut että joku srk tarjaisi muutakin kuin kahviaamiaisia.
Aikamoisia handicappeja. Et koskaan pääse mihinkään. Miksi pitää taksilla mennä?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten Abdulin ja Hassanin eteen tanssimaan. Harrastaisit suomalaisia tansseja. Rotupetturi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten Abdulin ja Hassanin eteen tanssimaan. Harrastaisit suomalaisia tansseja. Rotupetturi!
Valitettavasti polkan tai letkajenkan liikekieli ei kiehdo minua pätkääkään. Ja siellä on mummot jumppaamassa selkää, eikä harjoittelemassa miesten vikittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen työtön eli ei ole varaa. Töissä ollessakaan en mene, koska silloin ei ole aikaa. Toisaalta jos nyt työttömänä menen, voi olla että työllistyn ja sit menee rahat ja kurssi hukkaan :(
Ai, meidän kunnassa työttömät pääsevät ilmaiseksi opistojen kursseille. Oletko ottanut selvää?
Täällä työttömät saavat alennusta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
jatkan jumpassa, jossa kävin jo viime vuonna, uutena ajattelin kokeilla kuntotanssia ja FascialMethod tuntia sen jälkeen, harkitsen myös kurssia "tekoäly hyödyksi ja iloksi jokaiselle"
Onhan se tekoäly iloksi, kun suoltaa mitä sattuu skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti polkan tai letkajenkan liikekieli ei kiehdo minua pätkääkään. Ja siellä on mummot jumppaamassa selkää, eikä harjoittelemassa miesten vikittelyä.
No menisit tankotanssikurssille. Tai twerkkauskurssille.
Zumba alkaa taas, jee!
Aloittaisin mielelläni ranskan alkeet, mutta alkeistunteja on huonosti saatavilla. Plus haluan ehdottomasti lähiopetusta, töissä saa roikkua koneella enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menisit tankotanssikurssille. Tai twerkkauskurssille.
Nehän onkin just perisuomalaisia
En päässyt. Neljästä sekunnista räpelsin varmaan kaksi sekunttia liikaa (piti hyväksyä ehdot ja se ei näkynyt samalla aukeamalla) ja pääsin vain jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Neljättä vuotta peräkkäin saksan kursseille.
Neljäs vuosi etkä mitään ole oppinut?
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Ällöttävää katsoa hyllyviä vatsoja.
Onko kansalaisopistojen kielikursseilla natiivit kieltenopettajat?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole.
Meillä aukesi ilmoittautuminen tänään. Sain paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole.
Olisi parempi olla natiivi kieltä puhuva opettaja. En halua osallistua kurssille jos tilalla on joku sönköttävä suomalainen.